תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת בן-גוריון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני במנהל עסקים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על בן-גוריון - תואר שני מנע"ס ושיווק.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני MBA במנהל עסקים בהתמחות שיווק באוניברסיטת בן-גוריון


צעד נוסף בקריירה עסקית


עולם השיווק הוא רחב ביותר, קיימות שלל שיטות לקידום מכירות ולזיהוי צרכי קהל היעד ובניית תכנית שיווקית המותאמת להם. עם התקדמות הטכנולוגיה, התפתחו טכניקות פרסום מתקדמות יותר, המשתמשות במדיה חברתית, בטלפון הסלולרי, בדואר אלקטרוני ובכלים אחרים כדי לקדם מוצרים. על כן, על המעוניינים לעסוק בשיווק לעבור הכשרה מתאימה, שתכין אותם לעולם העסקים הדינמי והתחרותי. כדי להצליח בתחום השיווק, יש צורך בידע נרחב בתחומים שונים, לרבות הכרת מגוון רחב של טכניקות לקידום מכירות וכן נושאים כמו חקר שווקים, התנהגות צרכנים, כלכלה, חשבונאות, פרסום ועוד.


אוניברסיטת בן-גוריון מציעה תכנית לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. מסלול זה יכול להתאים למועמדים בוגרי תואר ראשון החפצים להשתלב בעולם העסקים וכן לאלו המעוניינים לקדם את הקריירה העסקית שלהם בתחום השיווק והפרסום בפרט.

 


תכנית הלימודים


מסלול שיווק נועד להקנות לסטודנטים את הכלים המקצועיים כדי להתמחות בעולם העסקים והשיווק. התלמידים דנים בכל האספקטים שבתחום הפרסום, לרבות שיווק בינלאומי, שיווק בהיי טק, ביצוע חקר שווקים ועוד. בנוסף, הם בוחנים מגוון גישות ניהוליות, תוך מתן דגש על יחסי אנוש, ניהול מותגים בינלאומיים ועוד. כמו כן, הם לומדים על שוק ההון וניירות הערך, אסטרטגיות שיווקיות ועוד.


מתכונת הלימוד


מסלול זה לתואר שני במנהל עסקים נמשך בין שנתיים לארבע שנים. כמו כן, לתלמידים המשלבים לימודים עם עבודה, ישנה אפשרות לרכז את המפגשים ליום אחד בשבוע או לשני ימים קצרים בשבוע.


נושאי הלימוד

 

  • אתיקה של שיווק
  • התנהגות צרכנים
  • ניהול שיווק
  • חקר שווקים
  • יסודות בחשבונאות
  • ניהול הפרסום
  • אסטרטגיה שיווקית
  • שיווק שירותים
  • ניהול מותג בינלאומי
  • כלכלה ניהולית
  • שיווק בחברות היי טק
  • שיווק בינלאומי
  • ניהול ומדעי ההתנהגות
  • קביעת מחירים    
  • סטטיסטיקה והסתברות
  • ועוד
  • טכניקות כמותיות בניהול    
 


על מוסד הלימוד


אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מציעה שלל התמחויות במסלול לתואר שני MBA במנהל עסקים. ביניהן ניתן למנות התמחות בהתנהגות ארגונית, התמחות באסטרטגיה וניהול בינלאומי, התמחות במימון וביטוח, התמחות ביזמות, חדשנות ומערכות מידע וכן התמחות ביזמות וניהול היי טק. סטודנטים שאינם מעוניינים לבחור במסלול אחד יכולים להירשם למגמה הרב תחומית.


תנאי קבלה


לתכנית זו יכולים להירשם מועמדים בעלי תואר ראשון, עם ממוצע ציונים של 80 ומעלה. בנוסף, על הנרשמים להציג מיקומם במדרג השנתון שבו סיימו את לימודיהם. הקבלה לתואר שני מתבצעת על סמך החלטותיה של ועדת הקבלה. ישנו יתרון למועמדים אשר ברשותם ציון גבוה בחלק הכמותי של מבחן ה – GMAT.


תעודה


סטודנטים העומדים בכל חובות ודרישות התכנית זכאים לתואר שני MBA במנהל עסקים. יש לציין כי מסלול ההתמחות מופיע בגיליון הציונים בלבד.


אפשרויות עבודה


בוגרי המסלול יכולים להשתלב במחלקות שיווק ופרסום בשלל ארגונים השייכים לעולם העסקים.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

עוד מסלולי לימוד - אוניברסיטת בן-גוריון

כלים שיעזרו לך לבחור