תואר שני במנהל עסקים עם התמחות שיווק באוניברסיטת בר אילן

שירות אישי - צור קשר
תואר שני במנהל עסקים עם התמחות שיווק באוניברסיטת בר אילן

תואר שני MBA במנהל עסקים בהתמחות שיווק באוניברסיטת בר אילן


להוביל בעולם הפרסום החדש


תהליכי שיווק של מוצרים ושירותים השתנו ללא היכר בשנים האחרונות. כך, תוך מספר שנים בלבד, נדרשים מנהלים לשנות את אסטרטגיית הפרסום שלהם ולמקד אותה בזירת האינטרנט וברשתות החברתיות. קמפיין מוצלח יפנה היום למגוון רחב של קהלי יעד מתאימים וישתמש בפוטנציאל הגדול שטמון במדיה הדיגיטלית כדי להגיע לא רק לצרכנים מקומיים אלא לגולשים בעולם כולו.


כדי להתמודד בהצלחה עם השינויים מרחיקי הלכת שעוברים על עולם השיווק, מנהלים צריכים להחזיק בסל נרחב של מיומנויות. מסלול התואר השני במנהל עסקים בהתמחות שיווק שמתקיים באוניברסיטת בר אילן בא להקנות כלים מחקריים ומעשיים דרכם אפשר להשתמש בפעילות שיווקית כדי להשיג מטרות של חברות או ארגונים ללא מטרות רווח.


תכנית הלימודים


לאורך התמחות זו בתואר השני במנהל עסקים דנים הסטודנטים באסטרטגיות שיווק לארגונים מסוגים שונים ובוחנים את תהליך התכנון של מסעות פרסום ואת יישומם בפועל בחברה. כמו כן, הם מנתחים דפוסי התנהגות צרכנים במשק ועוסקים בהתאמתם של שירותים ואמצעי שיווק לצרכי קהלי יעד מסוימים ולאופן צריכתם. כך הם נחשפים גם לסוגיות בקידום מכירות ובקביעת מחירים. כמו כן, הם דנים בדילמות ובאתגרים של מנהלי שיווק בעידן הגלובליזציה, תוך שהם שמים דגש על תהליכי פרסום ברשת ובמדיה החברתית.


מתכונת הלימוד


זוהי כאמור אחת מבין ארבע ההתמחויות המוצעות לסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים בבר אילן. תכנית זו נמשכת כשנתיים, השיעורים מרוכזים ביום חול אחד במהלך השבוע בשעות הערב וכן בימי שישי בבקרים. ניתן לבחור בין מסלול מחקרי עם כתיבת תזה לבין תכנית ללא תזה בה מתמקדים בהתמחות פרקטית בניהול השיווק.


הסטודנטים משתתפים בשיעורי חובה ובחירה, בסמינריונים ובפרויקטים מסכמים. כמו כן, הסטודנטים לוקחים חלק בפרקטיקום מעשי בשיווק בו הם יכולים ליישם בפועל את מיומנויות הניהול הנלמדות.


נושאי הלימוד

 

  • כלכלה התנהגותית
  • חקר שווקים
  • שיווק חברתי
  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול מותגים
  • ניהול מחסני נתונים
  • יזמות עסקית
  • טיפוח מצוינות בשירות
  • שיווק תעשייתי
  • דפוסי התנהגות צרכנים
  • מדיניות מחירים    
  • ועוד


סגל הוראה


בראש התמחות זו עומד חוקר בעל תואר דוקטור, שמחקריו עוסקים בין היתר בתהליכי קבלת החלטות עסקיות ובכלכלה התנהגותית. לאורך השנים פרסם מאמרים רבים בנושאי השיווק והתנהגות הצרכנים.

 


תנאי קבלה


תנאי הקבלה לתואר השני במנהל עסקים במסלול התמחות זה כוללים תואר ראשון בממוצע ציונים של 80 לפחות, בעדיפות לבוגרי לימודי מנהל עסקים. כמו כן, יש לעבור בהצלחה את מבחן GMAT. בוגרי לימודי כלכלה, מנהל עסקים ומדעים מדויקים שממוצע הציונים שלהם מעל 85 פטורים ממבחן GMAT. מועמדים שחסרים ידע אקדמי מתאים נדרשים גם לשיעורי השלמה.


תעודה


סטודנטים שמשלימים את כל חובותיהם במהלך התואר ועומדים בהצלחה בכל הדרישות זכאים לקבלת תואר שני מוסמך MBA במנהל עסקים בציון התמחות בשיווק שמוענק מטעם אוניברסיטת בר אילן.

 

למידע נוסף לחצו: אוניברסיטת בר-אילן
עוד מסלולי לימוד - אוניברסיטת בר-אילן