תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטה העברית

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני במנהל עסקים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על העברית - תואר שני מנהל עסקים ושיווק.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק באוניברסיטה העברית בירושלים

 

שיווק בעידן המודרני

 

מנהל עסקים הוא ענף רחב יריעה המכיל בחובו הרבה תת־תחומים, אשר יחד הם יוצרים מארג שלם המכסה את העולם העסקי על כל היבטיו. התואר השני במנהל עסקים מכניס את הסטודנטים לעומק הדיסציפלינה ומקנה להם כלים מחקריים ויישומיים אשר מאפשרים להם לפתח חשיבה יצירתית ולקדם הן את הקריירה שלהם והן את עולם העסקים המודרני.

 

התמחות בשיווק בתואר השני במנהל עסקים אינה עוסקת במכירות ואף לא בפרסום, שני אלה הם חלק מהתהליך השיווקי עצמו. התחום חוקר את העיצוב של המוצרים ושל מעניקי השירותים, בעזרת ניתוח נתונים ובשילוב יצירתיות. החיבור של כל אלה ממלא את הצרכים הן של הלקוחות והן של הצרכנים. אם כן, התמחות בשיווק מקנה ללומדים אותה את ההבנה של הצרכן, של המשווק ושל התרבות המקומית, כל זאת בעזרת שיטות, אסטרטגיות ומחקרים ויישומם הלכה למעשה.

 

תכנית לימודים

 

הסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק באוניברסיטה העברית בירושלים לומדים על מהות התפקיד של איש הקשר בין החברה לבין הצרכן. התלמידים לומדים אסטרטגיות שיווקיות ועל דרכי יישומן בפועל. הם רוכשים כלי חשיבה וניתוח המסייעים להם לבחון את תחום התקשורת והפרסום בישראל ובעולם, והם לומדים את הקווים המנחים לגיבוש תכניות שיווק המאופיינות לפי קהילת צרכנים והרגלי הצריכה שלהם.

 

תכנית הלימודים מקנה לסטודנטים כלי תכנון, מדידה ובקרה לפילוח שוק, לבחירת קהל יעד ולקביעת מחירים. כמו כן, היא מכשירה אותם לעבודה בשטח הן עם לקוחות והן עם ההון האנושי, לרבות שיטות לניהול משא ומתן, גיוס ומיון אנשי צוות ומשוב והערכת עובדים.

 

מתכונת הלימוד

 

השלמת התואר השני אורכת כשנתיים. מתכונת הלימוד בנויה מכמה חטיבות – קורסי תשתית, קורסי יסוד, קורסי חובה, קורסי סמינר וקורסי בחירה. נוסף על כך, הסטודנטים משתתפים בקורסי ליבה של התמחויות אחרות בבית הספר למנהל עסקים. ההתמחויות האפשריות בתואר השני הן מימון ובנקאות, ניהול, שיווק ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות אסטרטגיה ויזמות.

 

נושאי הלימוד

 

  • תחרות ומבנה שווקים
  • שיווק חברתי
  • שיטות מחקר בשווקים
  • חקר ביצועים
  • אסטרטגיה וניהול שיווק
  • התנהגות הצרכן
  • מדיניות מוצרים חדשים
  • ניהול קשרי לקוחות
  • רגולציה והגבלת שווקים
  • ניהול המשאב האנושי    
  • ועוד

 

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לתכנית זו צריכים להיות בעלי תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר עם ממוצע 80 לפחות. כמו כן, הם צריכים להנפיק פטור באנגלית שהאוניברסיטה העברית מכירה בו וציון 48 ומעלה בבחינת ה - GMAT.

 

סטודנטים שלא ניגשו לבחינת ה -GMAT יכולים להתקבל ללימודים על סמך אחת מן הדרישות הבאות: ציון 90 לפחות בלימודי התואר הראשון ותעודת הצטיינות, תואר שני מחקרי בממוצע ציונים 85 לכל הפחות או תואר ראשון במדעי הטבע בממוצע ציונים 87 ומעלה.

 

 

תעודה

 

הסטודנטים המסיימים את כל המטלות הנדרשות מקבלים תואר מוסמך M.B.A במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: האוניברסיטה העברית בירושלים

עוד מסלולי לימוד - האוניברסיטה העברית בירושלים

כלים שיעזרו לך לבחור