תואר במדעי החברה וחינוך באוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר
תואר במדעי החברה וחינוך באוניברסיטה הפתוחה

חוות דעת של סטודנטים על מדעי החברה וחינוך - האוניברסיטה הפתוחה
התקבלו 10 דירוגיםבציון ממוצע: 4.2 מתוך 5
מרים

מרים

09/12/2018
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אין עזרה לסטודנטים בשכר הלימוד, הכיתות לא שקטוט , תמיד יש רעש סביב הכיתות , קיטנות של ילדים סדנאות ש קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס שאני נמצאת בו אין בו ככ הרבה להציע זה מקום שיש בו המון רעש אין בו הרגשה של לימודים .. אין עזר קרא עוד...

טיפים

מי שיכול ללמוד במוסד אקדמאי לבד זה אחלה מקום ובנוסף לממן לעצ י לימטדין

נעה

נעה

05/12/2018
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהבת את הבניה האישית של המערכת, המרצים טובים, שיטת הלימוד טובה. לא אוהבת שלוקחים כסף על כל שטות

על הקמפוס

לבנתיים השירות מעולה, כל דבר שהייתי צריכה היו זמינים ועזרו לפתור את הבעיה

טיפים

הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מאפשרים שילוב של לימודים ועבודה

מואהב

17/12/2018
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהבת את הגמישות בלימודים..והם באים לקראת הסטודנטים מבחינת נוכחות ...אבל מצד שני הרבה חומר ורמת הלימ קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס בחיפה יחסית רחב ונהניתי מהלימודים שם ....אבל אני מעדיפה דיעורים מכוונים עקב ההתחיבויות שלי לע קרא עוד...

טיפים

להיות אחראים וללמוד כל יום שעתיים עד שלוש זה יכין אותם טוב לבחינה וחא יתקשו בלימוד לבחינה

אולגה

08/12/2018
5/ 5

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הכל מסודר ולא סתם זוכה כמה שנים רצופות בשביעות רצון הסטודנטים

על הקמפוס

קמפוס צנועאומנם החדרים קטנים,אך יחד עם זאת ציוד משוכלל וחדיש.

טיפים

הטיפ שאני יכולה לתת היא ללכת עם הלב,כי בסופו של דבר החלטה שלנו והרבה שלנו למקצוע הוא זה שיקבע את העת קרא עוד...

מריה

02/12/2018
5/ 3

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני לא אוהבת שהסטודנט לא מקבל יחס אישי כלל ולא מתחשבים בצרכיו האישיים כלל אלא היחס הוא מאוד כללי

על הקמפוס

הקמפוס רגיל לדעתי יש הרבה מה לשפר במיוחד במזכירות ובאופן שזה מתנהל וכל בקשה לוקחת מלא זמן

טיפים

אני לא ממליצה לכל סטודנט להירשם לשם אלא רק למי שממש ממושמע

ספיר

23/02/2018
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לא אוהבת שאין מקום נורמלי לשבת בין ההפסקות אוהבת את השירות והמקצועות

על הקמפוס

הקמפוס מקום נחמד אבל אין מקום נורמלי לשבת בהפסקות גם אם זה 10 דקות הפסקה לא כל כך נוח

טיפים

התאמה בין מקום הלימוד לכמות התלמידים צריך קפיטריה

נעמה

20/11/2017
5/ 5

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

המרצים באמת דואגים לסטודנטים ואכפתיים יחס אישי ומכבד. האווירה מאד נעימה בכיתה עם הסטודנטים והמרצה

על הקמפוס

מקום יפה ושלו, מלא עצים גינות ודשא האוירה נעימה. הסטודנטים עוזרים ויש הרמוניה.

טיפים

ללכת מתחילץ הדרך ליועצת שתכוון ותנחה. לבוא עם ראש פתוח ולהנות מהלימודיים

בתשבע

24/10/2017
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הכיתה מאוד קטנה ויושבים צפוף ונורא נורא חםולא שומעים את המרצה בצורה טובה

על הקמפוס

זה מקום מאוד חביב ונחמד, כולם מכירים את כולם אווירה נעימה מאוד

טיפים

חשוב לפנות זמן ללמוד לבד ולא להפיל את הכל קודם הבחינה אבל הכי חשוב זה לעשות כיף כי לא שווה לסבול בשב קרא עוד...

צליל

07/10/2014
5/ 5

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

שהמרצים טובים - נותנים יחס לכל אחד ואחד ... שהיועצים שם אומרים לך את האמת - ומכוונים אותך ללימודים קרא עוד...

על הקמפוס

הקומפוס הוא קטן ...המחירים בו סבירים אין בו הרבה מבחר של אוכל

טיפים

להשקיע בלימודים ולא לזלזל .. ללמוד את המקצוע שהכי התחברת אליו .. וללכת עם הלב שלך ... ולהאמין בע קרא עוד...

לילא

09/07/2014
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לימודים לפי הזמן המתאים לסתודנטים , החבירים טובים עוזרים ליחד המטלות עוזרות למבחנים

על הקמפוס

איך לי מה לדבר עלוי הכל טוב ובסדר אבל צריך לעדקן את הסתודנטם יותר טוב ביעוץ ויכוונו אותם יותר

טיפים

שיהיה יותר זמן בהרצאות או יותר מפגשים .אף אחד מהסטוד ניתים ישמע למישהוא בשב ל הלימודים רק ליועצים


עוד מסלולי לימוד - האוניברסיטה הפתוחה