תואר שני .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול שיווק בקריה האקדמית אונו

שירות אישי - צור קשר
 תואר שני .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול שיווק בקריה האקדמית אונו

תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק בקריה האקדמית אונו

 

הלימודים נפתחים בחודש פברואר 2024, בקמפוס סביון. ימי הלימוד הינם ד' + ו'.

 

עם ההתפתחויות הטכנולוגיות, הולכת ועולה החשיבות של הנוכחות בזירה הדיגיטלית. כיום, לכל ארגון גדול יש מערך פרסום ושיווק ברשתות החברתיות ובאינטרנט. חברות העוסקות בתחום הפרסום והשיווק פונות יותר ויותר לאמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים.

 

כדי לעמוד בקצב השינויים הטכנולוגיים המהירים, אנשי המקצוע נדרשים להיכרות מעמיקה עם תהליכים דיגיטליים והדרכים להטמיע אותן בתוך ארגונים, וביכולות להתעדכן, לרכוש ידע חדש, ולהבין את ההתפתחויות בתחום.

 

על מנת לפתח את כישורים ומיומנויות אלו, הנדרשים לשם גיבוש אסטרטגיות ניהול הפרסום בארגונים, ניתן להשתתף בתוכניות לתואר שני במדיה דיגיטלית, כגון תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול שיווק המוצע בקריה האקדמית אונו.


תכנית הלימודים


במהלך התואר, הסטודנטים רוכשים ידע עיוני ומעשי וכלים לבניית אסטרטגיות דיגיטליות אפקטיביות. כמו כן, הם מפתחים את מיומנותיהם והבנתם בתחומי המיתוג, הפרסום, יחסי הציבור, והשיווק.


הלימודים כוללים קבלת היכרות עם מודלים ותיאוריות אקדמיות, וכן העמקה באפשרויות יישומיות שונות שלהם. כך הסטודנטים מפתחים הבנה בדרכי פרסום אפקטיביות, לצורך קידום הארגונים בהם הם פועלים, וכן לשם השתלבות בתפקידים שונים בתעשיית הפרסום והשיווק.


התואר מוצע בשתי התמחויות: התמחות בטרנספורמציה ואסטרטגיה דיגיטלית והתמחות בתקשורת שיווקית. בכל אחת מהן, הסטודנטים מרחיבים את ידיעותיהם סביב נושאים שונים. בהתמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית, הסטודנטים מתמקדים בנקודות ההצטלבות שבין שיווק וטכנולוגיה. הם לומדים תכנים מעולם הסייבר ואבטחת המידע, וכן מעולמות הביג דאטה ולמידת המכונה. מעבר לכך, הם רוכשים הבנה בתחומי הגיימינג והתקשורת הדיגיטלית.


בהתמחות בתואר השני בשיווק ובתקשורת, הסטודנטים מקבלים הכשרה הסובבת סביב עולמות אלו וכן עולמות הפרסום, הדוברות ויחסי הציבור, המיתוג וכן הלאה. הקורסים בהתמחות זו כוללים העמקה בנושאים כגון ניהול קמפיינים וגיבוש אסטרטגיות ליחסי ציבור ולניהול משברים, סקירת סוגיות מרכזיות בניהול מותגים, ועוד.

 

בתואר ניתן לבחור בין שלוש התמחויות:

  • אסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית - ההתמחות מכשירה את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים בהתמחות נכללים מבוא להגנת סייבר, ניהול קהילות, אסטרטגיה ודאטה בארגון, מבוא לביג דאטה, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, אנליטיקה עסקית, תקשורת ותרבות ועוד.

 

  • תקשורת שיווקית - בהתמחות תקשורת שיווקית מכשירים את הבוגרים לתפקידי פרסום, שיווק, יחסי ציבור, דוברות, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים הנכללים בהתמחות - סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט אפ, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, סדנת ניהול קמפיינים, ניהול מותגים, יצירתיות במנהל עסקים ועוד.


  • ניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית - התמחות ניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית מעמיקה את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית, ומאפשרת התנסות בכלים לניהול קמפיינים בדיגיטל וכלים עדכניים למדידה בתחום זה. הקורסים הנכללים בהתמחות כוללים: מבוא טכני לאינטרנט, גוגל אדס, קידום אתרים אורגני ו - SEO, קבלת החלטות מבוססת דאטה ועוד.


הסטודנטים בהתמחויות השונות לומדים קורסים בתחומי הניהול, ניהול שיווק, אסטרטגיה, משא ומתן עסקי, תורת המשחקים, ניהול שינוי ארגוני, ניהול תקשורת ופרסום בעידן הדיגיטלי, ממשל ציבורי ותאגידי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

מתכונת הלימודים


משך התואר השני בתקשורת שיווקית כשנה אחת, או 4 טרימסטרים. הלימודים מתקיימים במתכונת ערב, פעמיים בשבוע, כאשר מפגש אחד נערך באחד מימי השבוע החל משעות אחר הצהריים, והמפגש השני בימי שישי החל משעות הבוקר.


הלימודים לתואר שני בתקשורת בהתמחויות אלו משלבים בין קורסים עיוניים ותיאורטיים, ובין סדנאות ממוקדות בנושאים ספציפיים, כמו סדנת הקמת סטארט אפ או סדנת ניהול קמפיינים.


נושאי הלימוד

 

  • ניהול מותגים
  • למידת מכונה
  • ניהול קהילות
  • אנליטיקה עסקית
  • מבוא להגנת סייבר
  • יצירתיות במנהל עסקים
  • יחסי ציבור וניהול משברים
  • אסטרטגיית הדאטה בארגון
  • ועוד


על סגל ההוראה


המרצים בחוג מקנים לסטודנטים מניסיונם המקצועי, ומלווים אותם במהלך לימודיהם תוך הענקת יחס אישי. ראש התכנית היא סגנית הדיקן בפקולטה למנהל עסקים במכללה, בעלת ניסיון מקצועי רב בתעשייה ובאקדמיה. תחומי העניין המחקריים שלה כוללים פרסום והתנהגות צרכנית, קשב סלקטיבי ומדעי הקוגניציה.


על מוסד הלימודים


הקריה האקדמית אונו היא מוסד לימודים להשכלה גבוהה בו ניתן ללמוד לתואר ראשון ושני במגוון תחומים. בין התחומים לתואר ראשון ניתן למנות פרסום ותקשורת שיווקית, משפטים, מנהל עסקים, מדעי המחשב, חינוך, הפרעות בתקשורת, ועוד. בין התארים השניים המוצעים במכללה זו נכללים תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק, יזמות טכנולוגית, אסטרטגיה עסקית, כמו גם תארים שניים במשפטים, בתרפיה באמנות, וכן הלאה.


במכללה מוצעות שלל מלגות לימוד לסטודנטים, כולל מלגות הצטיינות על סמך ההישגים במהלך הלימודים או על נתוני קבלה גבוהים, מלגות פנימיות על בסיס קשיים סוציו אקונומיים, וכן מלגות חיצוניות הניתנות על ידי גופים וקרנות שנמצאים בשיתוף פעולה עם המכללה, על סמך קריטריונים מגוונים.

 

תעודה


בסיום הלימודים, מי שעומדים בחובותיהם האקדמיות זכאים לתואר שני M.A. באסטרטגיה דיגיטלית וניהול שיווק מטעם הקריה האקדמית אונו.


אפשרויות תעסוקה


מוסמכי התואר יכולים להשתלב במגוון תחומים בתעשייה, בארגונים שעוסקים בפרסום ושיווק דיגיטליים, או לחילופין בחברות מיתוג, דוברות או יחסי ציבור.


כמו כן , נפתחות בפניהם אפשרויות תעסוקה בסטארט אפים ובארגונים בהם עוסקים בתקשורת דיגיטלית ואינטראקטיבית. מעבר לכך, הידע הנרכש במהלך התואר מאפשר להם להשתלב גם במחלקות פרסום וסושיאל ייעודיות שקיימות בארגונים העוסקים בשלל תחומים אחרים במשק.

 

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו