תואר שני במנהל עסקים התמחות בניהול השיווק והפרסום בקריה האקדמית אונו
הלימודים נפתחים בנובמבר 2024.
התכנית מתקיימת במתכונת דו יומית, בימים ד + ו - הלימודים נערכים בקמפוס קריית אונו, צומת סביון.
הקריה האקדמית אונו היא מוסד אקדמי להשכלה גבוהה, הקריה מקפידה על מצוינות אקדמית, יישומית ומחקרית ומכינה את הסטודנטים לתפקידים רבים ומאתגרים בשוק העבודה.
בקריה האקדמית אונו יש פקולטה למשפטים ללימודי תואר ראשון, פקולטה למנהל עסקים ללימודי תואר ראשון או תואר שני -המשלבים התמחויות בנושאים שונים ופקולטה למקצועות הבריאות, בה לומדים לתואר ראשון בהפרעות בתקשורת (B.A.) או לתואר ראשון ריפוי בעיסוק (B.O.T.).
מה זה .M.B.A במנהל עסקים?
לימודי מנהל עסקים לתואר שני בקריה האקדמית אונו הינם לימודים מגוונים ועשירים עשירה המבוססים על הניסיון רב והמצטבר בתחום, של אוניברסיטאות מובילות מהארץ ומהעולם. במהלך הלימודים לתואר נחשפים הסטודנטים למחקרים חדשניים בתחום אותם הם לומדים תוך כדי בחירת קורסי התמחות שונים.
מדוע כדאי לי ללמוד במסלול זה?
סגל מרצי ההתמחות, הינו בעל ניסיון רב שנים של עבודה בעולם השיווק והפרסום, בעבודה עם מותגים מהארץ ומהעולם. כמו כן, התוכנית כוללת גם מרצים אורחים מהמובילים בתחום: מפרסמים, פרסומאים, אנשי תקשורת שיווקית וכדומה.
חומר הלימוד מדגיש את הפן היישומי והפרקטיקה ופועל בשיתוף עם עולם העסקים והתעשייה בכדי להכשיר את הסטודנטים להמשך דרכם בעתיד.
תוכנית הלימודים לתואר .M.B.A במנהל עסקים - התמחות בניהול השיווק והפרסום
כל העולם בתחומי שיווק, תקשורת ופרסום הינו עולם דינאמי אשר מושתת על ערוצי המדיה ומושפע ממגמות גוברות והולכות. כיום, ייצור נכון ואיכותי של מוצר לאו דווקא מהווה קריטריון להצלחה כלכלית. לכאן נכנסים תהליכי השיווק והפרסום אשר בשנים האחרונות הפכו למרכיבים אסטרטגיים חשובים ביותר.
תוכנית הלימודים של הקריה האקדמית מקיפה את תחומי הפרסום, התקשורת והשיווק, מעמיקה בהיבטיהם השונים ומקפידה להתעדכן בהתאם לכל המגמות והחידושים.
תוכנית לימודי מנהל עסקים בהתמחות זו מקנה לסטודנטים בסיס אקדמי מעמיק, לצד רקע מעשי רלוונטי התוכנית חושפת את הסטודנטים לשיטות עבודה ממתקדמות ביותר שיש בתחום, בהן עושות שימוש חברות הפרסום הטובות בארץ ובעולם. הלימודים פותחים את הסטודנטים לאפיקי מחשבה שיווקיים שיעניקו שיטמיעו בהם כישורים לבניית מותגים, להחדרת מוצרים חדשים ולצבירת לקוחות נאמנים.
מבנה תוכנית הלימודים
תוכנית הלימודים לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול השיווק והפרסום בנויה כך:
- 12 קורסי חובה מתקדמים בשיווק, מימון, ניהול כללי וניהול המשאב הארגוני, 6 קורסי התמחות בניהול השיווק והפרסום, פרויקט סיום יישומי וסמינר סיום.
- טרימסטר 1: ניהול פיננסי, אסטרטגיה וניהול השיווק, התנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש, ניתוח דו"חות כספיים.
- טרימסטר 2 : ניהול ארגונים למצוינות בשירות, אתיקה בניהול ואחריות חברתית, דיני תאגידים ודיני ניירות ערך, 2 קורסי התמחות.
- טרימסטר 3: ניהול משא ומתן עסקי, אסטרטגיה עסקית, 2 קורסי התמחות.
- טרימסטר 4: משחק עסקים, קורס התמחות ופרויקט גמר.
- טרימסטר 5: ממשלה ועסקים, משק וכלכלה בישראל , קורס התמחות וסמינר.
קורסי ההתמחות: מחקרי שוק, התנהגות צרכנים, שיווק שירותים, פיתוח מוצרים חדשים, ניהול התקשורת והפרסום, חדשנות ויצירתיות בשיווק, סוגיות בשיווק גלובאלי, סדנה יישומית מתקדמת בפרסום, התהליך הקריאטיבי ותכנון מדיה.
לימודי השלמה
תלמידים חסרי רקע בתחומי הניהול והכלכלה יידרשו ללמוד שני טרימסטרים בטרם תחילת הלימודים לתואר ולהשלים את הקורסים הנדרשים, בהתאם להחלטת ועדת הקבלה.
קורסי בהשלמה הם: טרימסטר א: מכינה במתמטיקה, מכינה בסטטיסטיקה, מבוא להתנהגות ארגונית, חשבונאות למנהלים. טרימסטר ב: מבוא לכלכלה א' + ב', יסודות השיווק, יסודות המימון והניהול, מיזוגים ורכישות.
תנאי הקבלה
בכדי להתקבל לפקולטה למנהל עסקים לתואר שני, בקריה האקדמית אונו, נדרשים הסטודנטים לעמוד בקריטריונים הבאים: הצגת מכתב המלצה ממעסיק ו- 3 שנות ניסיון מקצועי בתחום הניהול, הצגת תואר ראשון בממוצע של 80 ומעלה, מעבר ועדת קבלה וראיון אישי