קורס שיווק דיגיטלי במכללה האקדמית ספיר - לימודי חוץ

קורס שיווק דיגיטלי במכללה האקדמית ספיר - לימודי חוץ

קורס פרסום ושיווק במדיה דיגיטלית במרכז ללימודי חוץ במכללה האקדמית ספיר

 

המסלול אינו פעיל 

 

אנו חיים בעידן שבו למדיה החברתית יש נוכחות חזקה ומשמעותית בחיינו וכך טבעי לראות כיצד פלטפורמות כמו פייסבוק או אינסטגרם מצאו את דרכן גם לעולם העסקי ולתחום השיווק. בעלי עסקים לרוב נדרשים לנהל גם את תהליכי השיווק שלהם, הם נדרשים לקבל החלטות מכריעות בלוח זמנים צפוף וכך בחירת ערוצי ההשקעה היא קריטית עבורם. ערוצי המדיה הדיגיטלית יכולים לסייע להגיע לרווחים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, שכן הם מציעים שלל פלטפורמות יצירתיות ומתקדמות להגיע אל קהלי יעד מתאימים.


מנהלי עסקים שמעוניינים לקדם את עצמם יכולים לבחור מבין שלל כלים דיגיטליים לשיווק, כגון פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, שכל אחד מהם מציע כלים ייחודיים וממוקדים לפרסום אונליין. כדי לבנות את האסטרטגיה השיווקית היעילה ביותר, שמותאמת לצורכי העסק, חשוב לטפח ולתחזק את בפלטפורמות הדיגיטליות ולהבין את הכלים השונים והעדכניים שהן מציעות ליזמים כדי לקבל יתרון בזירת העסקים ברשת.


המרכז ללימודי חוץ במכללה האקדמית ספיר מפעיל קורס פרסום ושיווק במדיה הדיגיטלית, קורס זה מעניק למשתתפים בו מגוון כלים לשיווק דיגיטלי והוא מתמקד בפלטפורמות פופולריות לקידום עסקים בזירה האינטרנט. דרך הקורס יכולים יזמים ומנהלי עסקים לרכוש את הידע הנדרש לקידום המיזמים שלהם בזירה הדיגיטלית וכך להגיע לקהלי יעד חדשים ולהעלות את הרווחים בכוחו של האינטרנט.


תכנית הלימודים

 

מטרת הקורס היא התמקצעות והכשרה בתחום המדיה הדיגיטלית, והתמקדות בעולמות התוכן אינסטגרם ופייסבוק, תוך שימת לב על כלים מתקדמים ועל שיווק נכון.

 

משתתפי הקורס מתוודעים לאפשרויות שמציעה פייסבוק ליצירת דפים עסקיים ולפיתוח של אסטרטגיה עסקית ביצירה של דפי אוהדים. לאחר מכן, הם מעמיקים בסוגי הקמפיינים השונים שמציעה מערכת הפרסום של פייסבוק, לרבות קמפיינים בוידאו, קמפיינים של מעורבות, קמפייני לידים, וקמפיינים נוספים. הם גם דנים במושגי הרימרקטינג והאופטימיזציה לקמפיינים. בהמשך, הם דנים בעריכה של מחקר מתחרים בזירה הווירטואלית ולומדים להגדיר ביעילות את קהל היעד ולמשוך אותו אל האתר ביעילות.


נוסף על כך, הם דנים בהרחבה ביתרונות ובאפשרויות של פתיחת אינסטגרם עסקי. הם לומדים ליצוק קמפיינים ממומנים באינסטגרם, לפתח חשיבה עסקית המותאמת לזירה זו וליצור תוכן שיווקי דיגיטלי מתאים שיכול לסייע לשיווקו של העסק בסביבת הרשת, בעזרת האפשרויות הגלומות בסטורי, בפיד ובטאגס של אינסטגרם.


מתכונת הלימוד


קורס שיווק במדיה דיגיטלית נפרש על פני כ - 40 שעות לימוד. הוא כולל כ - 10 מפגשים, אשר היקפו של כל אחד מהם כ - 4 שעות. השיעורים נערכים אחת לשבוע, בשעות אחר הצהריים. במהלך השיעורים התלמידים משלבים בין לימוד עיוני של עקרונות השיווק לבין התנסות פרקטית בעצמם בכלים אלה, דרך תרגילים וסימולציות מגוונים.


נושאי הלימוד


בין שלל הנושאים אשר נלמדים במהלך הקורס אפשר למנות את הנושאים הבאים:

 

  • לייקים וקמפיין מעורבות
  • זיהוי טרנדים לקמפיינים
  • פתיחת אינסטגרם עסקי
  • מנהל המודעות בפייסבוק
  • בניית קהלי יעד מתאימים
  • תוכנות וידאו וגרפיקה לפרסום
  • ביצוע אופטימיזציה לקמפיינים
  • הגדרת דפים עסקיים בפייסבוק
  • הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר    
  • מיקרו קופי
  • בניית קמפיין לידים
  • הכנת תכנית עסקית
  • שיווק בסטורי וטאגס
  • אנליזה של קמפיינים
  • פייסבוק וביזנס מנג'ר
  • חיבור למערכת CRM
  • כתיבה שיווקית ברשת    
  • ועוד


סגל הוראה


מרצה הקורס הוא מומחה בפרסום ובקידום של עסקים קטנים ובינוניים בכלים דיגיטליים. הוא משמש מנכ"ל של משרד פרסום באזור הדרום.


על מוסד הלימוד


המכללה האקדמית ספיר מציעה עוד מגוון של קורסים ותכניות לימודי תעודה במסגרת המרכז ללימודי חוץ. בין היתר, ניתן ללמוד בקורסים בתחום המדיה, בקורסים בעיצוב, בקורסים בניהול, בקורסים בחשבונאות, בקורסים בתחום התרפיה ובקורסים בניהול תעשייתי, לצד קורסי הכנה למבחנים שונים. בתחום השיווק, ניתן לקחת חלק בקורס אמזון, בקורס ניהול השיווק והמכירות, בקורס יזמות עסקית, בקורס ניהול קהילות במרחב הכפרי, בקורס יזמות ותיווך נדל"ן ובקורס דירקטורים. הקורסים הללו מותאמים לדרישות העכשוויות של המשק והם מסייעים לתלמידים לפתוח דלת לעבר תפקידים מבוקשים.


תנאי קבלה


מסלול זה מיועד ליזמים ולבעלי עסקים, אשר מעוניינים לרכוש כלים בשיווק דיגיטלי כדי לקדם את המיזמים והחברות שלהם.

 


תעודה


תעודת גמר מטעם המכללה האקדמית ספיר - המרכז ללימודי חוץ מוענקת למשתתפי הקורס אשר משלימים בהצלחה את כל הדרישות בתכנית.

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית ספיר