רוצה פרטים על לימודים בתחום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

שכר ניהול רשתות חברתיות - טבלאות שכר מנהל רשתות חברתיות

רוצה לדעת על שכר ניהול מדיה חברתית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


שכר מנהל רשתות חברתיות - כמה מרוויחים מנהלי סושיאל?


בשוק שבו עיקר הפעילות העסקית מתבצע ברשת, ובעיקר במדיה החברתית, ניהול רשתות חברתיות הפך לאחד התפקידים הנדרשים והחיוניים לכל ארגון. מיצירת נוכחות בפייסבוק או באינסטגרם ועד משיכת קהלי יעד חדשים, יש להם תפקיד משמעותי במיוחד בהגדלת הרווחים של החברה ובשימור ההצלחה שלה.


למנהלי רשתות חברתיות יש תפקידים שונים במסגרת החברה ובמרכזם ניהול הפעילות השוטפת בפלטפורמות סושיאל מגוונות, לרבות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואחרים. הם אחראיים על הנכסים המקוונים של החברה, בהם עמודי המדיה החברתית שלה ואתר האינטרנט שלה ומתחזקים אותם באופן שוטף. זה תפקיד דינמי במיוחד באופיו והוא מצריך ניהול איכותי ומהיר של עמודים והפעלה של קמפיינים שיווקיים ממוקדמים ויצירתיים.


כמות המשרות החדשות בתחום ניהול המדיה החברתית נמצא בעליה מתמדת ובשלוש השנים האחרונות כמעט הכפיל את עצמו. במקביל למגמה זו, גם מספר המועמדים על כל משרה חדשה עולה בהתמדה, מה שמצריך מן המועמדים להחזיק בכישורים ומיומנויות נרחבות כדי להיות בעלי יתרון מול המתחרים.


יש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על רמות השכר של אותם עובדים, לרבות רמת הוותק בתפקיד, גיל העובדים, עבודה בחברה מקומית או בין לאומית וכן סוג הארגון, גודלו ואזור הפעילות שלו בארץ. כך למשל עובדים במחלקות שיווק של ארגונים גדולים נוטים להגיע לרמות שכר גבוהות מאלה של עובדים בחברות בתחום השיווק הדיגיטלי.


תפקידי ניהול מדיה חברתית מתאימים במקרים רבים לעובדים שמעוניינים להשתלב לראשונה בעולם השיווק האינטרנטי ומחפשים משרה לעובדים מתחילים. תפקידים אלה מאפשרים לעובדים לצבור ניסיון וכלים מקצועיים ולפתח את מיומנויות השיווק שלהם. לאחר צבירה של כמה שנות ניסיון, בוחרים עובדים מסוימים להתקדם לתפקידים בכירים יותר בתחום השיווק, כגון ניהול שיווק דיגיטלי או קניינות מדיה שבהן רמות השכר הן גבוהות יותר.

 

יש לציין כי שכר דיגיטל נע בטווח נרחב למדי, בעיקר בשל מגוון התפקידים הגדול בענף זה.


טבלת שכר מנהל רשתות חברתיות

 

תפקיד שכר חודשי נטו 0 - 3 שנות ניסיון שכר חודשי נטו 3 - 5 שנות ניסיון שכר חודשי נטו 5 שנות ניסיון ומעלה
מנהל רשתות חברתיות 8,000 - 12,000 שקלים לחודש 12,000 - 15,000 שקלים לחודש 15,000 - 20,000 שקלים לחודש
מנהל רשתות חברתיות בכיר לא רלבנטי לא רלבנטי 18,000 - 23,000 שקלים לחודש
מנהל קמפיינים PPC 6,000 - 10,000 שקלים לחודש 10,000 - 15,000 שקלים לחודש 12,000 - 18,000 שקלים לחודש
SEM שיווק במנועי חיפוש  6,000 - 10,000 שקלים לחודש 8,000 - 12,000 שקלים לחודש 10,000 - 15,000 שקלים לחודש
מנהל דיגיטל 8,000 - 10,000 שקלים לחודש 13,000 - 17,000 שקלים לחודש 17,000 - 20,000 שקלים לחודש

 

שימו לב - רמות השכר עשויות להשתנות מעת לעת. המסתמכים על המידע המופיע בעמוד זה עושים זאת על אחריותם האישית בלבד.


שכר ניהול רשתות חברתיות


שכרם של מנהלי מדיה חברתית ללא ניסיון מתחיל לרוב בטווח של 6,000 - 10,000 שקלים לחודש בממוצע. לאחר מספר שנים של ניסיון, רמות השכר עולות ויכולות להגיע אף ל - 15,000 - 18,000 שקלים לחודש למנהלי מדיה חברתית עם ניסיון של מעל שש שנים במקצוע. רמות השכר משתנות בהתאם להיקף התפקיד, לסוג החברה שבה פועלים העובדים ולהצלחתם של הקמפיינים שהם מנהלים.


מנהל מדיה חברתית דרושים


רבות מן המשרות בתחום המדיה הדיגיטלית הן לתפקידים בחברות מדיה או שיווק. רוב התפקידים כוללים דרישה לניהול תכנים באתרים וברשתות החברתיות, כתיבה שיווקית, בניית אסטרטגיה ללקוחות, התנהלות מול גורמי יח"צ ושיווק, עיצוב ומיתוג זירות המדיה של החברה ומשימות נוספות.


משרות רבות בניהול רשתות חברתיות כוללות דרישה לניסיון של מספר שנים בתפקידים בתחום הדיגיטל, השיווק או התוכן. הדרישה העיקרית במשרות הללו היא היכרות שוטפת ומעמיקה עם מגוון פלטפורמות מדיה דיגיטלית, לרבות פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ויישומים נוספים וידע באפשרויות והפיצ'רים של אותם כלים דיגיטליים. בתפקידים מסוימים המועמדים נדרשים גם לניסיון בעבודה עם תוכנות גרפיקה ממוחשבת ועם פלטפורמת וורדפרס לבניית אתרים.


חלק מן המשרות כוללות דרישה לתואר אקדמי או קורס מקצועי בתחום האינטרנט והשיווק הדיגיטלי, כגון ניהול שיווק דיגיטלי, קידום אתרים וקופירייטינג. עם זאת, ניתן למצוא גם משרות שבהן אין חובה לרקע אקדמי. חלק מן החברות גם מציעות למועמדים מתאימים הכשרה על חשבון החברה לצורך כניסה לתפקידים התחלתיים.


שיווק דיגיטלי


תחום השיווק הדיגיטלי כולל בתוכו מנעד רחב למדיי של תפקידים שאחראיים על קידום הנוכחות בדיגיטלית של חברות וארגונים ועל ניהול הקמפיינים הפרסומיים והשיווקיים שלהן. בין המשרות בתחום אפשר למצוא מקדמי אתרים, מנהלי קמפיינים PPC, מנהלי שיווק דיגיטלי, קנייני מדיה (מדיה באייר), מנהלי מותגים ומנהלי תיקי לקוחות. כל תפקיד כולל תחומי אחריות שונים אולם לעיתים תפקידים מסוימים עשויים להיות חופפים וכך עובדים יכולים לשמש מנהלי רשתות חברתיות ומנהלי שיווק אינטרנטי בעת ובעונה אחת ולפעול במספר זירות שיווקיות שחיוניות לחברה. רמות השכר ההתחלתיות בתחום השיווק הדיגיטלי נעות לרוב בין 6,000 - 12,000 ומגיעות עד שכר של כ - 20,000 שקלים לבכירים בתפקידים השונים.


מנהל דיגיטל

תחום ניהול הדיגיטל וניהול השיווק הדיגיטלי משיק במשרות מסוימות לניהול הרשתות החברתיות, כאשר בחברות מסוימות העובדים אחראיים הן על הפעילות בסושיאל והן על קידום אתרים וניהול קמפיינים שיווקיים במנועי החיפוש. רמות השכר בשיווק דיגיטלי דומות למדיי לשכר בתחום ניהול הרשתות החברתיות, שכר של מנהל שיווק דיגיטלי מתחיל הוא לרוב 8,000 - 10,000 שקלים לחודש בממוצע. אחרי צבירת ותק של מספר שנים והתקדמות לתפקידים ניהוליים בכירים יותר, מנהלי דיגיטל יכולים להגיע אף לשכר של 15,000 - 17,000 שקלים לחודש ואף למעלה מכך. השכר לבכירים בתחום זה תלוי בין היתר בהיקפם של הקמפיינים במנוהלים, בגודלה של החברה ובסוגי הלקוחות שלה.


PPC שכר


ענף שיווקי נוסף שמשיק לעולם ניהול הרשתות החברתיות הוא PPC, או קידום ממומן. עובדים בתחום זה אחראיים על איתור קהלי יעד ומשיכת גולשים אל האתר דרך כלים דיגיטליים שונים של חברת גוגל, כגון Google AdWords. בקמפיינים מסוג PPC התשלום שגוגל גובה הוא לפי לחימה וכניסה למודעות פרסומיות שמופיעות בעת השימוש במנוע החיפוש.


PPC הוא תחום שהביקוש לו עולה משנה לשנה והיום נרשם מחסור במנהלי קמפיינים ממומנים שלא מעט חברות דיגיטל. בתחילת דרכם המקצועית עובדי PPC מקבלים שכר שבין 6,000 - 9,000 שקלים. ישנם תפקידים שונים בענף זה, לרבות מנהלי קמפיינים, מנהלי תיקי לקוחות PPC (הידועים גם בשם Account manager) ומנהלי PPC. שכר בקידום ממומן לרוב גבוה מכך, ומתחיל בטווח של 13,000 - 15,000 שקלים לחודש ויכול להגיע ל - 19,000 שקלים לחודש למנהלים ותיקים ומנוסים.


מה ללמוד כדי לעסוק בתחום?


עובדים רבים בתחום ניהול המדיה החברתית הם בוגרי תואר ראשון, בדרך כלל בוגרי תואר ראשון בתקשורת או לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק או דיגיטל. ההתנסות המעשית שמתקיימת בדרך כלל במסלולי לימוד אלה היא חשובה מאוד ומעסיקים רבים בודקים את הרקע שצברו המועמדים לפני כניסתם לתפקיד. רבות מן ההתנסויות מתקיימות בארגונים וחברות במשק ובמהלכן הסטודנטים יכולים להתנסות בניהול קמפיינים שיווקיים ברשתות החברתיות.


כמו כן, ניתן למצוא קורסים רבים שמאפשרים לרכוש כלים בתחום ניהול הרשתות החברתיות. בין הקורסים הללו אפשר למנות קורס ניהול מדיה חברתית, קורס שיווק ברשתות חברתיות, קורס שיווק דיגיטלי, קורס שיווק ביוטיוב, קורס קידום קמפיינים ממומנים בפייסבוק והכשרות נוספות. חלק מהקורסים מיועדים בעיקר לבעלי ניסיון בתחום השיווק, הפרסום והאינטרנט, בעוד הכשרות אחרות מתאימות גם לחסרי ניסיון בענפים אלה שמעוניינים לצבור בהם ידע ראשוני. דרך הקורסים ניתן לבנות סל כלים מקצועי שיכול לסייע לקבל יתרון מול מועמדים אחרים בדרך למשרות מבוקשות בניהול רשתות חברתיות.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודים בתחום?

רוצה פרטים על לימודים בתחום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד בתחום
שאלות הגולשים בנושא
קורס שיווק דיגיטלי - הבצפר או האקריו?
קורס ניהול מדיה חברתית - רשתות חברתיות
קורס שיווק דיגיטלי - האם מתאים למי שמחפש עבודה כעצמאי?
מה ההבדל בין מנהל ppc למנהל מדיה חברתית ופיתוח תוכן?
איפה כדאי ללמוד קורס מדיה חברתית?
איזה קורס שיווק דיגיטלי כדאי ללמוד?
איפה עדיף ללמוד שיווק דיגיטלי?