רוצה פרטים על תואר ראשון בשיווק?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בשיווק

רוצה לדעת על תואר ראשון בשיווק? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון בשיווק - לימודי שיווק לתואר ראשון


תחום השיווק הוא בין הענפים הדינמיים במשק והוא רק הולך ומשתכלל משנה לשנה, הודות לתהליכי פיתוח טכנולוגי וליישומן של אסטרטגיות דיגיטליות חדשניות. חידושים אלה מעלים את הדרישה למומחים לשיווק שיכולים לסייע לארגונים לבנות את האסטרטגיה שתוביל להצלחה. תואר ראשון בשיווק יכול לסייע למי שמעוניינים להשתלב בתחום זה לקבל כלים וידע בעזרתם ניתן לפתוח דלת לתעשייה.


לימודי תואר ראשון בשיווק


לימודי שיווק לתואר ראשון מאפשרים לקבל הכשרה מקיפה ומעמיקה בתחום השיווק, כדי להשתלב בתפקידי ניהול שיווק ובתפקידים נוספים בענפי הפרסום. הלימודים כוללים העמקה במגוון רחב של תחומים שיווקיים כגון יחסי ציבור, ניהול מכירות, קופירייטינג, פלנינג, שיווק ברשתות חברתיות, ניהול מותגים ועוד שלל ענפים.


ברוב המקרים, מדובר על לימודים שהיקפם כשלוש שנים. כדי לאפשר לסטודנטים להכיר מקרוב את תהליכי השיווק הנלמדים, התואר כולל במקרים רבים פרויקטים יישומיים, סיורים לימודיים ולעיתים גם סטאז' מעשי שבו ניתן להתנסות בעבודה מול לקוחות.


התמחות בשיווק


לצדם התואר הראשון בשיווק, ניתן גם ללמוד שיווק במסגרת התמחות בתואר הראשון. התמחות זו מוצעת כחלק ממספר סוגי תארים, כגון לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק, תואר ראשון בתקשורת בהתמחות שיווק, לימודי הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות שיווק ומסלולים נוספים. בהתמחות נכללים קורסים שונים שמאפשרים לקבל נקודת מבט על תחום השיווק במקביל ללימודים מעמיקים בתחום התואר הראשי. מיומנויות שיווקיות יכולות לסייע בעבודה השוטפת של מנהלים, אנשי תקשורת ועוד מגוון רחב של תפקידים במשק, ההתמחות בשיווק מותאמת למי שרואים עצמם עוסקים בענפים אלה ומשלבים שיווק במסגרת עבודתם. אורכן של תכניות הלימודים שבהן אפשר לשלב התמחות בשיווק נע לרוב בין שלוש לארבע שנים.


תואר ראשון בשיווק פרסום ויחסי ציבור


מסלולים אלה לתואר ראשון מאפשרים לסטודנטים לרכוש מיומנויות בשיווק לצד הבנה של תחום יחסי הציבור. בדרך כלל תכניות אלה מתקיימות כהתמחות בתואר ראשון בתקשורת, אולם לעיתים הן נערכות כמסלול עצמאי לתואר ראשון. הקורסים הנכללים בתואר מאפשרים לסטודנטים להכיר לעומק מגוון היבטים של עולם השיווק ולבחון תהליכים וחידושים בענף יחסי הציבור, בדגש על יחסי ציבור בזירה הדיגיטלית הדינמית של היום.


תואר ראשון בשיווק טכנולוגי


זהו מסלול לתואר ראשון שמתמקד בתהליכי שיווק בתחום הטכנולוגיה, בדגש על תעשיית ההייטק. הוא מכין את הסטודנטים לקראת קריירה כמנהלי שיווק בהייטק וביוטק ומעניק להם כלים להובלת תהליכים מסחריים ופרסומיים באותן חברות. לאורך הלימודים בוחנים אסטרטגיות לפיתוח של פתרונות שיווקיים ופרסומיים חדשניים שמותאמים לשוק הגלובלי ולענפי הדיגיטל.


לימודי שיווק טכנולוגי כוללים קורסים בתחום השיווק לצד קורסים ששמים דגש על טכניקות לשיווק בהייטק. הסטודנטים עורכים פרויקטים מגוונים שדרכם הם יכולים להבין את תהליכי השיווק, לבצע מחקרי שוק, לנהל פיתוח של רעיונות, לבצע תמחור לשירותים, ולערוך התאמה של האסטרטגיה השיווקית לצורכים ולמטרות של הלקוחות. סביבת ההייטק היא דינמית במיוחד, מה שמציב מגוון אפשרויות לבוגרי תואר בשיווק טכנולוגי.

 

תואר ראשון בשיווק וניהול


תואר ראשון בשיווק וניהול מתקיים כמסלול התמחות במסגרת תואר ראשון בניהול, או לימודי מנהל עסקים. התכנית מתמקדת בהקנייה של כלים שיווקיים שחשובים למנהלים ובדרכים שבהן תחום השיווק יכול לסייע להגדלת הרווחיות של ארגונים. במהלך לימודים אלה, הסטודנטים מכירים מגוון רחב של אסטרטגיות שיווקיות אותן מיישמים בארגונים, לרבות שיווק דיגיטלי, פיתוח מותג, היבטים במכירות, יזמות שיווקית וכלים נוספים. מסלולים אלה מכינים את הסטודנטים לקראת קריירה כמנהלי שיווק במגוון מגזרים ותחומים.

 

תואר ראשון בשיווק דיגיטלי


תחום השיווק הדיגיטלי נלמד בדרך כלל כהתמחות במסגרת תואר בתקשורת או לימודי מנהל עסקים והוא מתקיים בכמה מוסדות לימוד. מסלול לימודים זה מאפשר להכיר אסטרטגיות שיווק מתקדמות תוך שימת דגש על שיווק אינטרנטי ושיווק במדיה חברתית. הסטודנטים לומדים על תהליכים אקטואליים בזירת השיווק של היום אשר שמה דגש גדול מאי פעם על הפעילות בסביבת הדיגיטל. הסטודנטים לומדים להוביל קמפיינים ברשת, לבצע פילוח שוק בהתאם לפעילות גולשים, לבנות ולנהל מותגים דיגיטליים ועוד מגוון רחב של כלים חשובים למנהלי שיווק בשוק הדיגיטל.


תנאי קבלה וקהל יעד


תנאי הקבלה ללימודי שיווק משתנים ממסלול למסלול. בדרך כלל המועמדים צריכים להציג ממוצע ציונים גבוה בתעודת הבגרות וציון בפסיכומטרי.

 

ישנם גם מוסדות המאפשרים קבלה ללא פסיכומטרי, על סמך ההישגים בתעודת הבגרות. כדי להתקבל ללימודי שיווק ללא פסיכומטרי יש צורך בממוצע בגרויות גבוה, לרוב מעל 100 (אם כי הממוצע משתנה מעת לעת ובין המוסדות). במרבית המקרים שמים דגש על הציונים בבגרות במתמטיקה ובבגרות באנגלית, נדרשת רמה של 4 או יחידות. בחלק מן המוסדות מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יכולים ללמוד במכינה או בקורסי השלמה כדי לשפר את סיכויי קבלתם. חשוב להדגיש כי תנאי הקבלה משתנים מעת לעת.

 


דרושים: היכן עובדים בוגרי תואר ראשון בשיווק


בוגרי תואר בשיווק יכולים להשתלב במגוון משרות בשוק והדרישה אליהם רבה בארגונים עסקיים, בחברות תעשייה, בסטארט אפים, במשרדים ופרויקטים ממשלתיים, במשרדי פרסום ובמסגרות נוספות. בין היתר, הם יכולים להשתלב בתפקידים כגון מנהלי שיווק, אנליסטים, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי שיווק דיגיטלי, יועצים אסטרטגיים, אנשי יחסי ציבור ועוד.


תואר בשיווק טכנולוגי פותח דלת בעיקר להשתלבות בתפקידים שיווקיים בהייטק, בוגרי התואר יכולים להגיע לתפקידי מנהלי מוצר, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי דיגיטל ושיווק דיגיטלי ותפקידים נוספים בחברות הייטק.

 

 

 

מכללות תואר ראשון בשיווק

 

 

  • המכללה האקדמית ספיר (שער הנגב) - המכללה האקדמית ספיר מציעה תכנית ללימודי שיווק טכנולוגי לתואר ראשון. מסלול זה מתמקד בחדשנות ובשיווק להייטק ובמהלכו מכירים שלל כלים להובלת פרויקטים שיווקיים בחברות וסטארט אפים טכנולוגיים. אורך הלימודים הוא כשלוש שנים, בשנה השנייה הסטודנטים יכולים לבחור בין כמה התמחויות כגון ביו רפואה, יזמות וחדשנות או מידע ותקשורת. המכללה מאפשרת ללמוד גם בתכנית דו חוגית ללימודי מדעי המחשב ושיווק טכנולוגי.

 

  • אוניברסיטת תל אביב - באוניברסיטת תל-אביב ניתן לבחור בהתמחות ניהול חדשנות בשיווק, במסגרת התואר הראשון בניהול. לימודים אלה מתקיימים במתכונת דו חוגית, הסטודנטים יכולים לשלב את החוג בניהול עם לימודים בחוגים כגון כלכלה, משפטים, חשבונאות, פסיכולוגיה ומקצועות נוספים.

 

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון) - סטודנטים במסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון יכולים ללמוד בתכנית לתואר ראשון בתקשורת וניהול בהתמחות פרסום ושיווק. הלימודים חושפים את הסטודנטים לשלל כלים במדיה השיווקית, תוך לימוד של כלים לניהול מדיה דיגיטלית, לניהול מותג ולניהול קריאטיב ויחסי ציבור בעידן הדיגיטלי. התואר כולל סדנאות ופרויקטים עם לקוחות חיצוניים כגון חברות ותאגידים. כמו כן נערכים האקתונים שיווקיים בשיתוף חברות במשק.

 

  • המרכז האקדמי פרס (רחובות) - במרכז האקדמי פרס נערכת תכנית לימודי שיווק דיגיטלי המשולבת בתכנית ללימודי מנהל עסקים. זהו מסלול בתואר במנהל עסקים שבו מקבלים דיפלומות בתחום השיווק הדיגיטלי וניהול המדיה החברתית. התכנית מכוונת את בוגריה להשתלבות כמנהלי שיווק ומדיה בהייטק והיא מקיפה נושאים כגון קידום אתרים ורשתות חברתיות תוך הכנה למבחני גוגל אנליטיקס ואדוורדס. סטודנטים שלומדים בתכנית זו מוסיפים יום לימוד שבועי נוסף על הימים הנדרשים ללימודי מנהל עסקים. הלימודים כוללים פרויקט מעשי שבו מיישמים את הידע בשיווק.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר ראשון בשיווק?

רוצה לדעת יותר על תואר ראשון בשיווק?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תואר ראשון בשיווק
שאלות הגולשים בנושא
לימודי שיווק ופרסום תנאי קבלה
לימודי ניהול מותג - שיווק פרסום
לימודי PPC ושיווק דיגיטלי - מה השכר ההתחלתי?
לימודי שיווק כתעודה או כתואר?
לימודי שיווק ויחסי ציבור שכר ועבודה בשוק
לימודי שיווק ופירסום המוכר ע"י התמת
לימודי שיווק טכנולוגי