תואר ראשון בשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר

שירות אישי - צור קשר
תואר ראשון בשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר

תואר ראשון בשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר

 

מכללת ספיר הוכרה בעשור האחרון כמוסד אקדמי גדול ומוביל ע"י המועצה להשכלה גבוהה. המכללה נמצאת במרחק שעה לערך מן המרכז וממוקמת קרוב לבירת הנגב – באר שבע. המכללה חרטה על דגלה בנוסף למצוינות אקדמית גם דאגה לנושאים חברתיים והומאניים והיא פועלת לקידומם.

 

מדוע ללמוד תואר ראשון בשיווק טכנולוגי דווקא במכללת ספיר?

 

בעולם הטכנולוגיה והתעשייה של היום קיימת דרישה ההולכת וגדלה למומחי שיווק המשווקים את הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים במשק. מכללת ספיר מציעה מסלול לימודים ייחודי וחדשני בתחום השיווק הטכנולוגי המכשיר מומחים לשיווק מוצרי הטכנולוגיה החדשים. מסלול הלימודים מספק לסטודנט ידע נרחב במגוון תחומים טכנולוגיים בד בבד עם הבנת תורת השיווק.

 

מסלול הלימודים לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי מציע קורסים תיאורטיים ומעשיים במגוון תחומים המספקים לסטודנט כלים איכותיים ושימושיים להשתלבות בענף ההייטק. בין הקורסים ניתן למנות את הבאים: שיווק בינלאומי, אסטרטגיה שיווקית, ניהול פיננסי, פיסיקה כללית,ניהול משאבי אנוש, מבוא לכלכלה, כימיה בסיסית, אתיקה עסקית.

 

ניתן לראות כי המסלול מכשיר את הסטודנטים במגוון נושאים ומפתח את הבנתם בענף, דבר המקנה להם בסיס ידע נרחב בתחומים טכנולוגיים שונים. בשנת הלימודים האחרונה מבצע הסטודנט פרויקט גמר המקנה לו ניסיון מעשי יקר ערך. במסגרת הפרויקט מיישם הסטודנט את כל החומר התיאורטי והפרקטי שלמד בקורסים השונים. הפרויקטים מבוצעים בחברות עסקיות העוסקות בפיתוחים טכנולוגיים חדשים.

 

כיום בישראל, קיים מחסור במומחי שיווק אקדמאים ומקצועיים. בוגרי המסלול לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר הם בעלי ידע תיאורטי נרחב במגוון תחומים טכנולוגיים אשר יחד עם הניסיון המעשי שצברו במהלך לימודיהם, מהווים מועמדים נחשקים למשרות שונות בתעשייה.

 

הבוגרים יכולים להשתלב בחברות היי טק שונות המפתחות מוצרים טכנולוגיים, בתעשייה הביטחונית, בחברות ציבוריות ובתאגידים פרטיים. בסיס הידע הטכנולוגי של בוגר המסלול מספק לו שפה משותפת עם השחקנים השונים בתעשייה הטכנולוגית, החל ממנהלים, מהנדסים, אנשי פיתוח הנמצאים בליבת פיתוח הטכנולוגיה וכלה בלקוחות ובצרכנים הרוכשים את הפיתוחים והמוצרים השונים.

 

אפשרות נוספת העומדת בפני בוגרי מסלול השיווק הטכנולוגי היא להמשיך ללימודי תואר שני באוניברסיטאות השונות בתחום הניהול כגון מנהל ומדיניות ציבורית, מנהל מערכות בריאות, מנהל עסקים ועוד.

 

 

תנאי הקבלה למסלול

 

תנאי הקבלה למסלול כוללים: תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע 80 ומעלה, 4 יחידות לימוד באנגלית בציון 70 ומעלה, 4 יחידות לימוד במתמטיקה בציון 65 ומעלה. תלמידים בעלי תעודת בגרות עם 3 יחידות לימוד יידרשו ללמוד בקורס קדם "מבוא למתמטיקה" ולסיימו בציון 70 לפחות. וראיון קבלה אישי. סיווג רמת האנגלית של כל סטודנט תיקבע בהתאם לציון במבחן אמי"ר, או בכפוף להישגיו בחלק הרלבנטי בבחינה הפסיכומטרית.

 

ועדת חריגים דנה בבקשות לקבלה על תנאי, הכוללות מכתב הסבר מנומק של עד 100 מילים וקורות חיים. ניתן לצרף גם המלצות רלוונטיות.

 

שכר לימוד

 

שכר הלימוד במכללת ספיר זהה לשכר הלימוד באוניברסיטאות ונקבע מידי שנה ע"י משרד האוצר. יתרונה של המכללה על פני מכללות אחרות נובע משכר הלימוד הנמוך. כמו כן, המכללה מעניקה מלגות שונות לסטודנטים המתקשים בתשלום שכר הלימוד (פירוט על המלגות השונות ניתן למצוא במדור שכר הלימוד של המכללה).

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית ספיר
חוות דעת של סטודנטים על ספיר - תואר ראשון בשיווק טכנולוגי
התקבלו 28 דירוגיםבציון ממוצע: 4.0 מתוך 5
לידור

לידור

27/11/2018
5/ 5

המכללה האקדמית ספיר

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

המרצים תומכים ולויאלים לסטודנטים, רמת הענות מהירה , תרגולים

על הקמפוס

קמפוס גדול, מפנק , בעל אגודת סטודנטים תומכת ודואגת .

טיפים

תגיעו בראש נקי ללימודים, מלאי מוטיבציה לסיים את מה שהתחלתם.

מוריין

מוריין

21/11/2017
5/ 4

המכללה האקדמית ספיר

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהבת את הפן החברתי, הפן הלימודי מעניין, יש המון תארים ללמידה,יחס אישי בימים פתוחים והסבר מפורט על כ קרא עוד...

על הקמפוס

אווירה טובה, פעילויות לסטודנטים, מקצועות לימודיים רחבים, עזרה אישית מהמרצים לכל סטודנט . טיפול אישי  קרא עוד...

טיפים

לחשוב מה רוצים ללמוד טוב, באיזה מקום בארץ תרצה לחיות ותבדוק אם תוכל להשתלב שם במקומות התעסוקה. וגם כ קרא עוד...

דנה

דנה

10/09/2017
5/ 3

המכללה האקדמית ספיר

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אינני מכירה שום דבר אחר, לכן אין לי למה להשוות. המכללה נותנת תחושה של אין עם מי לדבר, ואין אוזן קשבת קרא עוד...

על הקמפוס

במכללה יש אווירה מאוד חברותית ונעימה ישנם הרבה הפסקות פעילות והוויה בשעות הפנאי. ישנם מרחבים עצומים  קרא עוד...

טיפים

בדקו היטב עם סטודנטים שלומדים את התואר שהינכם מעוניינים ללמוד, כי מידע פנימי ואישי מסטודנטים שכבר לו קרא עוד...


לכל חוות הדעת