תואר ראשון בתקשורת עם התמחות תקשורת אינטראקטיבית באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי)

שירות אישי - צור קשר
תואר ראשון בתקשורת עם התמחות תקשורת אינטראקטיבית באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי)

תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי)


כוחה של התקשורת החדשה


הטכנולוגיה הולכת ותופסת תפקיד מרכזי יותר ויותר בחיינו. אנחנו מבצעים אינטראקציה עם מערכות ממוחשבות כמעט בכל המעגלים בחיים, כמו בעבודה ובחיי הפנאי שלנו. היחסים המורכבים בין אדם למחשב רק מתפתחים משנה לשנה, מהפכה שנותנת אותותיה גם בעולם המדיה. התכנים שאנו חשפים אליהם בכלי התקשורת נעשים אינטראקטיביים יותר ויותר ומבנים חוויית שימוש חדשנית.


באוניברסיטת רייכמן מתקיים מסלול תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית. זוהי אחת ההתמחויות שמוצעות במסגרת התואר הראשון בתקשורת במוסד זה. התכנית מכשירה את הסטודנטים להשתלב בענפי המדיה החדשה והסטארט אפ ולנהל תהליכי פיתוח של מוצרים אינטראקטיביים חדשניים. בין היתר, הבוגרים יכולים למלא תפקידי ניהול מדיה חברתית, ניהול מוצרים, הובלת פרויקטים דיגיטליים, אפיון חוויית משתמש, וניהול קמפיינים ממומנים וקידום אתרים.


תכנית הלימודים


הסטודנטים במסלול זה לומדים לאפיין וליצור מוצרים טכנולוגים אינטראקטיביים כגון אפליקציות מובייל ויישומי אינטרנט, טכנולוגיות הדפסת תלת ממד ויישומי אינטרנט של הדברים שנוגעים לאינטראקציה בין האדם לבין מחשבים ורובוטים. בהמשך, הם רוכשים מיומנויות לניהול של מוצרים אינטראקטיביים אלה ולקבלת החלטות עסקיות שנוגעות ליזמות בתחום המדיה. כמו כן, הם עוסקים בפן השיווקי של מוצרים ברשת ולומדים לנהל קמפיינים דיגיטליים ברשתות החברתיות תוך הבנת המגמות בשוק של היום.


מתכונת הלימוד


את ההתמחות בתקשורת דיגיטלית אפשר לבחור בשנה השנייה לתואר הראשון בתקשורת שנמשך כשלוש שנים. הסטודנטים משתתפים בקורסי חובה עיוניים, בסמינריונים ובסדנאות מעשיות. דרך ההתנסות המעשית באינטראקציית אדם מחשב ובתרגול באולפני מוסד הלימוד הם יכולים לבחון מקרוב תהליכי יצירה ופיתוח של סוגי מדיה שונים.


כמו כן, הסטודנטים לוקחים חלק במעבדת חדשנות במדיה ומבצעים בה פרויקט גמר. מעבדה זו חוקרת את עתידם של הטכנולוגיה והתקשורת ואת הקשר בין אנשים ומחשבים. במסגרתה הסטודנטים עובדים בקבוצות ומתנסים בתהליך האפיון, בניית אב טיפוס, מחקר משתמשים וניתוח השפעות המדיה על הצופים.


נושאי הלימוד

 

  • אינטראקציית אדם ומחשב
  • התנהגות צרכנים
  • קונפליקטים בעידן הדיגיטלי
  • עיצוב אינטראקציה
  • כתיבת תוכן וידאו לאינטרנט
  • מציאות ווירטואליות
  • ניתוח תעמולה ושיווק פוליטי
  • שיווק מוצר אינטרנטי
  • חשיבה יצירתית במאה ה - 21
  • ילדים ותקשורת אינטראקטיבית
  • ייצור ועיצוב בתלת ממד    
  • ייצוגי זוגיות בתרבות הפופולרית    
  • ועוד


סגל הוראה


בראש ההתמחות עומד חוקר בעל תואר דוקטור שמומחה לענפי הטכנולוגיה וחדשנות המדיה. מחקריו מתמקדים בין היתר באינטראקציות מחשב ואדם ובחוויית משתמש. כמו כן, קיבל בעבר פרס עבור חברת סטארט אפ שהקים.


על מוסד הלימוד


באוניברסיטת רייכמן ניתן ללמוד בשלל מסלולי לימוד כגון משפטים, מנהל עסקים, פסיכולוגיה, מדעי המחשב וכלכלה. בבית הספר לתקשורת של מוסד הלימוד מוצעות שתי התמחויות נוספות, תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית ותואר עם התמחות תוכן ויזאולי. כמו כן פועלת תכנת לתואר שני בתקשורת ומדיה חדשים.


תנאי קבלה


כדי להתקבל לתואר בתקשורת יש צורך בציון בפסיכומטרי ובתעודת בגרות מלאה. מי שציון הפסיכומטרי שלהם גבוה מ - 700 או שיש ברשותם ממוצע של מעל 100 בבגרויות יכולים לקבל יתרון מסוים בקבלה. המועמדים עוברים גם ראיון אישי.


תעודה


הסטודנטים שמשלימים את כל חובותיהם במסלול ומסיימים אותו בהצלחה מקבלים תואר ראשון BA בתקשורת שניתן על ידי אוניברסיטת רייכמן.

עוד מסלולי לימוד - אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי)