תואר ראשון בתקשורת וניהול- לימודי פרסום ושיווק דיגיטלי במסלול האקדמי המכללה למינהל

למידע חייגו 077-2316059
תואר ראשון בתקשורת וניהול- לימודי פרסום ושיווק דיגיטלי במסלול האקדמי המכללה למינהל

תואר ראשון בתקשורת וניהול- לימודי פרסום ושיווק דיגיטלי במסלול האקדמי של המכללה למינהל

 

התואר הראשון בתקשורת וניהול- לימודי פרסום ושיווק דיגיטלי במסלול האקדמי המכללה למינהל מקנה לסטודנטים כלים ומיומנויות לבנייה ולניהול מותגים בעולם התחרותי. במהלך ההתמחות רוכשים מיומנויות חשיבה יצירתית ואנליטית, פתרון בעיות, יזמות דיגיטלית, ועוד.


שוק הפרסום מגלגל מיליארדי דולרים בשנה ונחשב לאחד מן השווקים המשפיעים בעולם. אנשי הפרסום נדרשים לשלוט בפלטפורמות טכנולוגיות מגוונות, ולהכיר כלים שונים לצורך העברה יעילה של המסרים, וכל זאת לאור השינויים הרבים והמהירים המתחוללים במשק.


מה לומדים?

 

במהלך לימודיהם בתכנית בשיווק ופרסום, רוכשים הבנה של תחומי השיווק, הפרסום, והדיגיטל, ונחשפים לכלי הפרסום בפלטפורמות הדיגיטליות המבוקשות כיום. במסגרת ההתמחות נחשפים הסטודנטים לדפוסי הפעולה והמחשבה הקריאייטיבית של העוסקים בשיווק, לרבות הקמת קמפיינים ושליטה בכלי הבינה המלאכותית (AI). כמו כן, נכללת בהתמחות חטיבה בתחום הניהול, אשר מקנה את התשתית המקצועית להשתלבות בתפקידים ניהוליים בענפי השיווק והפרסום, וכן מאפשרת להקים ולנהל עסק עצמאי.


נוסף על כך, כוללת התכנית סדנאות בשיתוף חברות מן התעשייה; האקתונים להתמודדות עם אתגרים של מותגים במשק; והתנסות מעשית בארגוני מדיה. בשנת הלימודים האחרונה מבצעים פרויקט גמר מעשי מול לקוחות אמיתיים.
 

 

מה משך התואר ומתכונתו?

 

משך התואר הראשון בתקשורת וניהול הינו 3 שנים. הלימודים מתקיימים במתכונת יום בלבד, ונערכים בשלושה ימים במהלך השבוע.

 

אילו נושאים נלמדים במסגרת ההתמחות?

  • ניהול מוצר.
  • ניהול סושיאל.
  • יסודות הפרסום.
  • התנהגות צרכנים.
  • רטוריקה ושפת גוף.
  • דוברות ויחסי ציבור.
  • חשיבה אסטרטגית.
  • שכנוע ועיצוב תודעה.
  • ועוד.

 

מה הם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה הינם:

  • מסלול בגרויות: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה.*
  • מסלול בגרויות ופסיכומטרי: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה, ציון פסיכומטרי 550 ומעלה, ועמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד הלימוד.
  • או - ממוצע בגרות משוקלל מציון 80 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה, ועמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד.
  • תואר ראשון בתקשורת לאקדמאים: זכאות לתואר ראשון מטעם מוסד אקדמי המוכר בישראל.
  • מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יכולים להירשם למסלול המכינה (בכפוף לעמידתם בתנאי הקבלה למכינות).
  • קבלה חריגה: בהתאם להנחיות המל"ג, היחידה שומרת לעצמה את הזכות לדון במועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה, במסגרת קבלה חריגה במגבלה של עד 10% ממכסת המתקבלים.

 

* מועמדים בעלי ממוצע בגרות משוקלל בציון 85 - 89.4 עשויים להידרש לעמוד בתנאים מסוימים שייקבעו על ידי היחידה האקדמית.

 

איזה תואר מקבלים?

 

מוענק תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול.
 

מה הן אפשרויות התעסוקה?

 

בוגרי התואר בתקשורת ובניהול בהתמחות שיווק ופרסום משתלבים בתעשייה בעמדות מפתח בחברות התקשורת השונות ובתפקידים מגוונים, כגון כתיבה, עריכה, ניהול, צילום, שיווק, דוברות, פרסום, ויחסי ציבור. באפשרותם להשתלב במסגרות תעסוקה כגון חברות דיגיטל, משרדי יח"צ, ערוצי הטלוויזיה, חברות הפקה, בעיתונות המקוונת והכתובה, בתחום היזמות הדיגיטלית, ועוד.

 

על מוסד הלימוד

 

המסלול האקדמי המכללה למינהל הינו מוסד אקדמי ללימודים גבוהים המציע מגוון מסלולי לימוד לתואר ראשון ולתואר שני ומכינות קדם־אקדמיות. המכללה מכשירה את הסטודנטים לעבודה בשוק התעסוקה באמצעות שיתוף פעולה עם חברות מובילות בישראל, אשר יחד הן מפעילות מרכז לניהול קריירה. בין התארים שאותם ניתן ללמוד במסלול האקדמי, נכללים לימודי משפטים, לימודי כלכלה וניהול, לימודי מנהל עסקים, לימודי חשבונאות, ועוד.

 

עוד מסלולי לימוד - המסלול האקדמי המכללה למינהל