רוצה פרטים על לימודי הנדסת תעשייה וניהול ללא פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי הנדסת תעשייה וניהול בלי פסיכומטרי

רוצה לדעת על לימודי הנדסת תעשייה וניהול ללא פסיכומטרי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי הנדסת תעשייה וניהול בלי פסיכומטרי


האם ניתן להתקבל ללימודי הנדסת תעשייה וניהול ללא פסיכומטרי?


לימודי הנדסת תעשייה וניהול הם מקצוע מבוקש בישראל, בשל הדרישה הגוברת בעולם למהנדסים מומחים בענף. הם משלבים בין שדות ידע שונים כמו טכנולוגיה, תעשייה, הנדסה ומדעי החברה, ודורשים מהסטודנטים כישורים מנהיגות וראיה רב תחומית. במהלך הלימודים, בוחרים התלמידים מגמת התמחות, כמו למשל הבטחת איכות, הנדסת אנוש, בקרה ממוחשבת, מנגנונים לוגיסטיים או לימודי הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע.


התכנית נלמדת במגוון אוניברסיטאות, מכללות ומוסדות טכנולוגיים, ואורכה בדרך כלל כ - 4 שנים. תנאי הקבלה ללימודים כוללים בדרך כלל ציונים גבוהים בבחינות הבגרות וציון בבחינה הפסיכומטרית, בדגש על הציון בפרק הכמותי בבחינה. עם זאת, מוסדות מסוימים מאפשרים למועמדים להתקבל גם ללא ציון במבחן הפסיכומטרי. מסלולי קבלה מיוחדים אלה דורשים לרוב ציונים גבוהים במיוחד ביחידות הריאליות בתעודת הבגרות או לימודי הנדסאי קודמים.

 

 

לפניכם תנאי הקבלה ללא צורך בפסיכומטרי בחלק ממוסדות הלימוד:

 

מוסד הלימוד תנאי קבלה ללימודים ללא פסיכומטרי
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ללימודי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן-גוריון בנגב יכולים להתקבל מועמדים שממוצע ציוני בחינות הבגרות שלהם הוא 109 ומעלה, ללא צורך בציון בבחינה הפסיכומטרית. עליהם להיות בעלי ציון של 90 לפחות בבחינות הבגרות במתמטיקה ובפיזיקה ברמה של 5 יחידות לימוד. מועמדים אלה חייבים גם להיבחן בבחינת אמי"ר לקביעת רמת השליטה בשפה האנגלית.
אוניברסיטת אריאל בשומרון

במחלקה ללימודי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל, מקבלים מועמדים ללא ציון בבחינה הפסיכומטרית, אשר ממוצע ציוני בחינות הבגרות שלהם הוא 102 ומעלה, אשר נבחנו ב - 8 יחידות במקצועות ריאליים לפחות. מועמדים אלה צריכים לעבור ריאיון בפני ועדת קבלה, אשר קובעת גם אם נדרשת מהם השתתפות במכינה. כמו כן, יכולים להתקבל ללימודים בעלי תעודת "הנדסאי מדופלם" בממוצע ציונים של 85 לפחות, בתנאי שהם משתתפים במכינות השלמה בפיזיקה ובמתמטיקה לפני תחילת לימודיהם.

 

יש לציין כי בכל המסלולים הללו, יש לעמוד בדרישות הסף בבגרויות, לרבות בגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות בציון 70 ומעלה או 4 יחידות בציון 80; בגרות בפיזיקה 5 יחידות בציון 70; ובגרות באנגלית 5 יחידות בציון 65 או 4 יחידות בציון 70.

מכללת שנקר ללימודי הנדסת תעשייה וניהול בשנקר מתקבלים בוגרי לימודי הנדסאי שממוצע ציוניהם בבחינות החיצוניות ובפרויקט הגמר הוא 90 לפחות, ללא צורך בציון בבחינה הפסיכומטרית.
מכללת רמת גן תכנית לימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללת רמת גן מציעה תואר "B.Sc." של האוניברסיטה הפתוחה, ולכן המועמדים אינם נדרשים להציג ציון בבחינה הפסיכומטרית או את ציוני בחינות הבגרות על מנת להתקבל ללימודים. כך יכולים גם מועמדים חסרי תעודת בגרות, או שלא נבחנו בבחינה הפסיכומטרית להתקבל למסלול.
מכון טכנולוגי חולון HIT יכולים להתקבל ללימודי הנדסת תעשייה וניהול מועמדים שממוצע ציוני הבגרויות שלהם 102 ומעלה. עליהם להיות בעלי ציון של 70 ומעלה בבחינת הבגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות לימוד או ציון של 80 לפחות ברמת 4 יחידות לימוד. כמו כן, מתקבלים גם הנדסאים שממוצע הציונים החיצוני שלהם 80 לפחות, וכן מועמדים שגילם 30 ומעלה. סטודנטים שגילם 30 ומעלה או שהם חסרי רקע בפיזיקה נדרשים לקחת חלק במכינת השלמה במתמטיקה, מדעי המחשב ופיזיקה, לפי החלטת ועדת קבלה.
אוניברסיטת תל-אביב באוניברסיטת תל-אביב מקבלים מועמדים ללא ציון בבחינה הפסיכומטרית על סמך תואר ראשון קודם ממוסד אקדמי מוכר, שממוצע ציונים של 85 לפחות. כמו כן, עליהם להיות בעלי ציון של 70 לפחות בבחינת הבגרות בפיזיקה בהיקף 5 יחידות לימוד. בנוסף, יכולים להתקבל מועמדים ב"אפיק קבלה" של האוניברסיטה הפתוחה, בשנה השנייה ללימודים, אשר מגיעים לרמת "מתקדמים ב'" באנגלית לפני תחילת השנה האקדמית.
המרכז האקדמי רופין מועמדים בוגרי לימודי הנדסאים שלהם ממוצע ציונים של 80 ומעלה בבחינות, פטורים מהצגת ציון בבחינה הפסיכומטרית בעת הקבלה ללימודי הנדסת תעשייה וניהול ברופין. עליהם להבחן בבחינת אמי"ר או אמיר"ם לקביעת הרמת באנגלית.
האוניברסיטה הפתוחה באוניברסיטה הפתוחה ניתן להתקבל ללימודים גם ללא פסיכומטרי, וכמו כן אין צורך בהצגת תעודת הבגרות
מכללת אפקה ניתן להתקבל במסלול על סמך בגרות המיועד לבעלי בגרות במתמטיקה 4 יחידות בציון 85 ומעלה או 5 יחידות בציון 75 ומעלה וגם בגרות באנגלית 4 יחידות בציון 70 ומעלה. כמו כן, יש צורך בבגרות בפיזיקה 5 יחידות בציון 60, וציון סיווג באנגלית.
המכללה למינהל לימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללה למינהל מתקיימים בשיתוף עם האוניברסיטה הפתוחה, אין צורך בהצגת פסיכומטרי או תעודת בגרות כדי להתקבל

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי הנדסת תעשייה וניהול ללא פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על לימודי הנדסת תעשייה וניהול ללא פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי הנדסת תעשייה וניהול ללא פסיכומטרי