תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת תל-אביב

תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת תל-אביב

תואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת תל-אביב

 

שיווק בעולם המודרני

 

במציאות של ימינו אנשי עסקים ואנשים שעובדים בתחום היזמות מחויבים להיות בעלי חזון, למצוא רעיונות ופתרונות יצירתיים ולהתמחות בנושאים רבים ככל האפשר. תואר שני במנהל עסקים מציע לסטודנטים את כלי המחקר המתקדמים ביותר ואת מתודות העסקים המתאימות לעולם המודרני המשיק לתחומים שונים הן בתוך הדיסציפלינה והן מחוצה לה.

 

תלמידים הבוחרים להתמקד בשיווק מקבלים ידע תיאורטי בשילוב ידע יישומי במגוון נושאים בעולם העסקי. הסטודנטים מקבלים את ארגז הכלים ההכרחי לעוסקים בתחום השיווק, לרבות כלי ניתוח נתונים, כלים החוקרים את רצונותיו של הצרכן, פיתוח מוצרים וכלי פרסום.

 

 

תכנית לימודים


תכנית התואר השני במנהל עסקים בהתמחות שיווק באוניברסיטת תל-אביב מכשירה את התלמידים למלא תפקידי ניהול שונים המצריכים כישורים של קבלת החלטות בתנאים שונים לסוגיות משתנות. לשם כך התלמידים רוכשים דרכי חשיבה, הרגלי עבודה, שיטות מחקר וניתוח המטפחים את כושר האבחון שלהם.

 

התלמידים לומדים את שפת הצרכנות, זיהוי קהלי יעד פוטנציאליים ופיתוח שירותים המתאימים לקהל היעד. נוסף על כך, המסלול מקנה לתלמידיו יכולות אסטרטגיות לניהול תקשורת עם צרכנים דרך המדיומים השונים וכן אסטרטגיות להתאמת מחירים.

 

מתכונת הלימוד

 

התואר השני במנהל עסקים בנוי מקורסי חובה הכוללים קורסי תשתית המיועדים לתחום מנהל העסקים, קורסים המתמקדים בעבודת הפירמה וקורסים בניהול ארגוני. כמו כן, הסטודנטים בוחרים מסלול התמחות. מסלול ההתמחות בשיווק מורכב מקורסי חובה, מקורסי בחירה ומפרויקט מסכם.

 

נושאי הלימוד

 

  • שיטות תמחור
  • נוירו-שיווק
  • שיווק תעשייתי
  • נוירו-כלכלה
  • ניתוח נתונים בשיווק
  • כריית מידע
  • ניהול מותגים    
  • חדשנות ופיתוח מוצרים    
  • ועוד

 

סגל הוראה


ראש המסלול המתמחה בשיווק היא דוקטור בניהול מטעם אוניברסיטת תל-אביב. תחומי המחקר העיקריים שלה עוסקים במודלים הבוחנים תופעות בשיווק, סוגיות שיווקיות בתחום הפרמקולוגיה ודרכי חשיבה של צרכנים.

 

על מוסד הלימוד

 

אוניברסיטת תל-אביב היא אחד ממוסדות הלימוד הותיקים בישראל. התארים הראשונים והמתקדמים שלה הם מוכרים בכל רחבי העולם. האוניברסיטה מכילה מספר גדול של פקולטות העוסקות בתחומים שונים, ובית הספר למנהל עסקים מציע לתלמידיו תארים מתקדמים רבים ובהם תואר שני בניהול טכנולוגיה, תואר שני בהתמחות יזמות וחדשנות, תואר שני בניהול פיננסי ותואר שני במנהל עסקים עם התמחויות שונות.


תנאי קבלה

 

המועמדים למסלול נצרכים לידע נדרש במתמטיקה ובסטטיסטיקה. הידע נבדק בבחינות בקיאות או על סמך לימודים קודמים. כמו כן, על המועמדים לקבל ציון מינימאלי של 45 בחלק הכמותי של מבחן ה -GMAT. התואר השני מיועד לבעלי תואר בוגר ממוסד לימודים מוכר בציון 75 ומעלה ולבעלי תואר מוסמך או גבוה יותר ממוסד מוכר. תלמידי התואר המעוניינים להתמחות במסלול השיווק צריכים לקבל ציון 78 ומעלה בקורס "ניהול השיווק".

 

תעודה

 

בוגרי המסלול מקבלים תואר מוסמך במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מטעם אוניברסיטת תל-אביב.

 

אפשרויות התעסוקה

 

בוגרי התואר יוצאים לעולם שבו כל הדלתות פתוחות בפניהם, הם משתלבים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי, משובצים במשרות בכירות בארגונים גדולים, בחברות היי טק ובמיזמים שונים המצריכים את הידע השיווקי שהם רכשו.

למידע נוסף לחצו: אוניברסיטת תל אביב
עוד מסלולי לימוד - אוניברסיטת תל אביב