קורס שיווק במדיה דיגיטלית במכללת גישות

קורס שיווק במדיה דיגיטלית במכללת גישות

קורס שיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית במכללת גישות

 

המסלול אינו פעיל. למסלולים נוספים במכללת גישות לחצו כאן


פורצים דרך ברשת


חלק נכבד משגרת היום יום שלנו מתנהל בתיווך של האינטרנט והרשתות החברתיות. כחלק ממגמה זו, גם עולם המסחר והשיווק עברו מהפכה ושמים משקל ניכר על הזירה המקוונת. בעלי עסקים שמעוניינים לבלוט בתחרות במשק, לבנות קהל לקוחות גדול ונאמן ולפרוץ גם בשוק הבין לאומי חייבים לאמץ מיומנויות פרסום דיגיטליות ולהבין במתרחש בזירת האינטרנט והמדיה החברתית.


מכללת גישות עורכת קורס שיווק ופרסום במדיה דיגיטלית. המסלול מותאם לצורכיהם של עצמאיים ושל בעלי עסקים שמחפשים כלים להגדלת הפעילות העסקית דרך פרסום בערוצי מדיה חדשים ומבוקשים. מסלול זה הוא פרי שיתוף פעולה בין המכללה לבין חברת Eyeweb שעוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי ומומחית בקידום אתרים PPC ו - SEO. הקורס מתקיים בשלוחת המכללה ברחובות.


תכנית הלימודים


לאורך הקורס, המשתתפים רוכשים מיומנויות מתקדמות בענפי הפרסום והשיווק במדיה דיגיטלית ומתמקדים בכלים שיכולים לסייע בהרחבת הפעילות העסקית. הם סוקרים מגוון של ערוצי שיווק פופולריים באינטרנט ולומדים כיצד לבנות אסטרטגיות שיווק יעילות ועדכניות. כך הם לומדים על סוגיות כניהול של קמפיינים בגוגל (PPC), כתיבה שיווקית ושיווק בעזרת תוכן ושיווק. נוסף על כך הם דנים בטכניקות לשיווק ברשתות חברתיות וכך בוחנים פלטפורמות שונות כגון פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר וגוגל פלוס ואת דרך השיווק הכדאית בכל אחת מהן.


מתכונת הלימוד


הקורס נפרש על פני כ - 15 מפגשים והוא כולל כ - 80 שעות לימוד אקדמיות. השיעורים מתקיימים פעם בשבוע, בשעות אחר הצהריים והערב, מתכונת המסלול מותאמת במיוחד לצורכיהם של אנשים עובדים.


במהלך השיעורים, המשתתפים מתרגלים את הנושאים הנלמדים באמצעות ניתוחי אירועים ותרגילים מעשיים נוספים בכיתה וכן מטלות שעליהם לבצע בבית בין המפגשים. לקראת סיום הקורס הם נדרשים להגיש פרויקט יישומי מסכם, שמבוסס על מטלות הבית שניתנות לאורך הקורס.


נושאי הלימוד

 

  • פרסום ברשתות חברתיות
  • שיווק באמצעות תוכן Taboola
  • תכנות אתרי אינטרנט וורדפרס
  • ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק
  • קידום אורגני ואופטימיזציה לאתרים
  • ניתוח ושיפור המרות Google Analytics    
  • ניהול מוניטין
  • Google AdWords
  • מניעת משברים ברשת
  • שיווק בדואר אלקטרוני
  • בניית אסטרטגיה שיווקית    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


במכללת גישות מתקיימים שלל קורסים ללימודי תעודה בתחומי ההתנהגות העסקית, הניהול וההנחיה. בין הקורסים במוסד זה נמנים קורס הנחיית קבוצות, קורס הנחיית קבוצות לבכירים, קורס ניהול משאבי אנוש, קורס ייעוץ ארגוני וקורס פיתוח כישורי ניהול. מסלולי הלימוד מעוצבים כדי לסייע למשתתפים לשכלל את הכלים שבידיהם במטרה לקדם עצמם מבחינה מקצועית.

 

  • ענף הקידום הממומן מעניין אתכם? קראו עוד על שכר PPC


תנאי קבלה


המסלול מיועד למנהלים, לעצמאיים ולבעלי עסקים בלבד, שמעוניינים להשתמש בכלים בפרסום ושיווק דיגיטלי כדי לקדם את העסק שלהם. הוא מתאים במיוחד למנהלים בדרגות שונות, למנהלי שיווק, ליועצים עסקיים, למנחי קבוצות ולעובדי נדל"ן. יש לציין כי קורס זה אינו מתאים למי שמעוניינים לעבוד כשכירים בתחום השיווק הדיגיטלי. כדי להתקבל, על המועמדים לשלוט בתפעול מחשב ברמה בסיסית ולהכיר את יישומי אופיס השונים (כגון אקסל ו - וורד) ואת אופן השימוש ברשתות החברתיות ובאינטרנט.


תעודה


משתתפים שמסיימים את התכנית בהצלחה ועומדים בכל חובותיהם מקבלים תעודת גמר שיווק ופרסום במדיה דיגיטלית, שמוענקת על ידי מכללת גישות וחברת Eyeweb.