רוצה פרטים על לימודים בתחום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

טבלאות שכר PPC - שכר אנשי PPC

רוצה לדעת על משכורות PPC? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


שכר PPC - כמה מרוויחים בקידום ממומן?


חברת גוגל שולטת היום ברוב המוחלט של החיפושים ברשת, כאשר למעלה מ - 90 אחוזים מהשימוש במנועי החיפוש מתבצע דרכה. מחיפוש של בעל מקצוע או נותן שירות ועד לקריאת ביקורות על בתי מלון או מסעדות, גוגל משמשת סמכות עליונה בתוצאות שמוצגות לצרכנים בכל רחבי העולם ומיליוני גולשים משתמשים בה בכל רגע נתון.


עולם השיווק לא נותר אדיש למהפכה שביצע גוגל בשוק. שיווק דיגיטלי הופך למצרך הכרחי לכל חברה והכלים שמציעה גוגל הופכים למוצרי חובה כדי להגיע להצלחה בקמפיינים. PPC, או תשלום לפי קליק (Pay per click) הוא עיקרון תשלום שגובה גוגל על כל לחיצה וכניסה על מודעה. הקמפיינים השיווקיים הללו מסייעים למשוך גולשים אל האתר ויכולים לתרום להגדלת הרווחים שלו. תחום הקידום הממומן שקשור לביצועי PPC כולל שימוש ביישום בשם Google Adwords שמסייע לחברות להגיע ביעילות רבה יותר אל לקוחות פוטנציאליים.


הביקוש לתחום הקידום הממומן נמצא בעלייה מתמדת במשק בחמש השנים האחרונות. בחברות דיגיטל רבות יש מחסור למומחים ב - PPC וכן בענפים משיקים נוספים כגון אנליסטים ומקדמי אתרים. בהתאם, גם רמות השכר נמצאות בעלייה, בעוד השכר בתחומים קרובים כגון פרסום נמצא בירידה מסוימת ובפגיעה ברווחיות וזאת בשל המעבר המסיבי לשיווק דיגיטלי על פני פלטפורמות שיווק מסורתיות יותר, כמו עיתונות וטלוויזיה.


יש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על רמות השכר של עובדי בתחום ה - PPC. ביניהם אפשר למנות את ההכשרה הקודמת שברשותם, שנות הוותק בתפקיד וגובה התקציבים של משרד הפרסום או הדיגיטל בו הם פועלים. כמו כן, עובדים שמחזיקים בהסמכת google AdWords של חברת גוגל יכולים לפתוח עבורם אפשרויות תעסוקה רבות יותר, שכן זוהי תעודה בין לאומית שמעידה על שליטה בכלים של גוגל לשיווק ממומן.


עם זאת, חשוב לציין כי קיימים פערי שכר בין עובדים מתחילים בענף ה - PPC ובשיווק דיגיטלי באופן כללי, לבין עובדים בכירים יותר בתפקידים ניהוליים. רמות השכר של העובדים חסרי הניסיון הן בדרך כלל לא גבוהות באופן מיוחד ועומדות על גובה השכר הממוצע במשק, אך לאחר צבירה של מספר שנות ניסיון ניתן להתקדם ולהגיע לרמות שכר גבוהות הרבה יותר. תחום האינטרנט הוא דינמי במיוחד והוא מציע מגוון של אפשרויות קידום לעובדים בפרקי זמן קצרים יחסית. כמו כן, עקב צורך רב במנהלים ובכירים בתחום גם עובדים שמחזיקים במספר מצומצם של שנות וותק יכולים למצוא עצמם בתפקידים בכירים בחברה, שבהם רמות השכר גבוהות למדי.


תחום הקידום הממומן כולל אפיקי תעסוקה מגוונים מאוד, מהשתלבות בחברות דיגיטל, דרך עבודה במשרדי פרסום ועד לניהול הקידום הממומן עבור חברות במגזרי המשק השונים כגון פיננסים, הייטק ותקשורת. כמו כן, מומחי PPC רבים יוצאים לאחר מספר שנים לקריירה עצמאית ומציעים את שירותיהם לגופים וחברות ממגוון סוגים.


טבלאות שכר


שימו לב, רמות השכר יכולות להשתנות מעת לעת. המסתמכים על המידע בעמוד זה עושים זאת על אחריותם האישית בלבד.

 

תפקיד שכר חודשי נטו 0 - 3 שנות ניסיון שכר חודשי נטו 3 - 5 שנות ניסיון שכר חודשי נטו 5 שנות ניסיון ומעלה
מנהל קמפיין PPC 6,000 - 10,000 שקלים לחודש 8,000 - 15,000 שקלים לחודש 10,000 - 18,000 שקלים לחודש
מנהל PPC 9,000 - 13,000 שקלים לחודש 14,000 - 17,000 שקלים לחודש 15,000 - 19,000 שקלים לחודש
שכר מנהלי שיווק 10,000 - 12,000 שקלים לחודש 15,000 - 17,000 שקלים לחודש 17,000 - 20,000 שקלים לחודש
מקדם אתרים - SEO 6,000 - 10,000 שקלים לחודש 8,000 - 15,000 שקלים לחודש 10,000 - 20,000 שקלים לחודש
מנהלי תיקי לקוחות - PPC account manager 8,000 - 12,000 שקלים לחודש 13,000 - 15,000 שקלים לחודש 15,000 - 20,000 שקלים לחודש

 

שכר מנהל PPC


מנהלי קמפיינים PPC אחראיים על הבנייה והניהול השוטף של קמפיינים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. התפקיד מצריך מהם לשלוט בשלל סוגי הרשתות ולדעת להתאים אותם לצורכים של החברה המפרסמת. כמו כן, הם מנהלים את צוותי העובדים בקמפיין ועורכים אופטימיזציה לקמפיינים שמבצעים בה.


ענף השיווק הדיגיטלי נמצא בצמיחה אדירה וכמות הקמפיינים עולה כל העת. מגמה זו מצריכה כמות גדולה יותר של מנהלים ודרגים בכירים בחברות הפרסום הדיגיטלי. כמו כן, במשרדי פרסום רבים מגייסים מנהלי דיגיטל ומנהלי PPC חיצוניים שמתמקצעים בתחום לעבוד בשורותיהם, כדי לייעל את המהלכים העסקיים ולמקד אותם.

 

משום שמדובר בתחום צעיר למדיי שמרבית העובדים לא פועלים בו שנים רבות, נוצר מצב שבו עובדים רבים יכולים להגיע לתפקידי ניהול PPC אחרי פרק זמן קצר יחסית, לעיתים אף פחות מחמש שנים. שכר התחלתי של מנהלי PPC נע בין 9,000 - 10,000 שקלים בחודש אך עם צבירה של כמה שנים נוספות בתפקיד הם יכולים להגיע לשכר של 15,000 - 16,000 שקלים לחודש ולעיתים אף יותר מכך. רמות שכר אלה קרובות לשכר דיגיטל בתפקידים דומים.


שכר מנהל קמפיין PPC


מנהלי הקמפיינים ב - PPC נדרשים להכין את התכניות האסטרטגיות היעילות והמתקדמות ביותר שייתנו את המענה המושלם לצורכים של הלקוח. הם צריכים להכיר לעומק את המטרות והיעדים העסקיים של הלקוחות ולדעת כיצד ליישם את הכלים האינטרנטיים השונים כדי להגיע אליהם. בין היתר הם מודדים תוצאות של קמפיינים, עורכים תחזיות למגמות עתידיות ומסיקים מסקנות עסקיות חשובות על התנהלות הקמפיינים. זהו ענף דינמי במיוחד ונדרשת שליטה בכלים רבים כדי להציע מעטפת מקיפה ויעילה ללקוחות.


הפעילות של מנהלי הקמפיינים PPC משתנה מחברה לחברה בהתאם לאופי ולהיקף שלה. ישנם משרדי פרסום שבהם מנהלי הקמפיינים משמשים גם מנהלי תיקי לקוחות וחברות אחרות שבהן אין למנהלי הקמפיינים ממשק עם לקוחות כלל. כמו כן, גם גודלם והיקפם של הקמפיינים קובע את אופיו של התפקיד ומשפיע עליו. מבחינת רמות השכר של מנהלי קמפיינים PPC, עובדים מתחילים מרוויחים בדרך כלל בין 6,000 - 8,000 שקלים לחודש בעוד עובדים מנוסים ובכירים יותר יכולים להגיע גם לשכר של 18,000 שקלים לחודש בחברות גדולות במיוחד, בדרך כלל ארגונים בין לאומיים.


שכר PPC Account Manager


מנהלי תיקי לקוחות, שידועים גם בשמם account manager, אחראיים לטפל בלקוחות קיימים וחדשים ולתכנן את האסטרטגיה שמתאימה לצורכיהם. תפקידם הוא להגדיל את כמות התיקים עבור החברה ולייעל את פעילותם של התיקים הקיימים כדי להגדיל את הרווחים שמתקבלים מהם. הם מהווים גורם סמכות מטעם המפרסם שיש לו מגע ישיר עם הלקוח ועם ההתנהלות השוטפת של הקמפיינים שנוגעים לו. משום כך התפקיד מצריך יחסי אנוש מצוינים, כישורי ניהול והנעה של תהליכים וכן הבנה נרחבת של כלים דיגיטליים ושיווק ולניתוח. שכר מנהלי תיקי לקוחות משתנה מארגון לארגון אך ברוב המקרים הוא נע בין 8,000 - 11,000 שקלים לעובדים מתחילים ויכול להגיע אף ל - 20,000 שקלים לעובדים בכירים ומנוסים יותר.


קורס PPC


רבים מהעוסקים בתחום ה - PPC היום הם אקדמאים בעלי תואר ראשון לפחות, למרות שאין דרישה לתואר אקדמי כדי לעבוד בתחום. רובם מגיעים לעולם השיווק הדיגיטלי אחרי סיום תואר בתקשורת, לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק, לימודי מדיה חדשה או מסלולים משיקים. בעלי תארים נוטים להגיע לרמות שכר גבוהות יותר, אולם לא כך הדבר בכל חברה.


קיימים גם מגוון קורסים להכשרה בתחום ה - PPC. בקורס PPC לומדים על מגוון כלים דיגיטליים לניהול קמפיינים שיווקיים, מרבית הקורסים כוללים הכשרה בשימוש ב - Google AdWords תוך הכנה למבחן ההסמכה שעורכת חברת גוגל בתחום זה. ישנם גם קורסים שמתמקדים בנושאים משיקים נוספים שדרושים לעובדי PPC, כגון קידום אתרים SEO, כתיבה שיווקית לאינטרנט וניתוח תנועת גולשים. האפשרויות והכלים שכלולים במערכות גוגל לשיווק ממומן הלכו והשתכללו תוך זמן קצר למדיי וכך רבים מעדיפים ללמוד בקורס שמקנה את המיומנויות הללו באופן מקיף ומסודר ומעדיפים שלא ללמוד את התחום באופן עצמאי. קורסים ב - PPC יכולים לסייע לעובדים במגוון ענפים בשיווק דיגיטלי לקדם את הקריירה ולהרחיב את תחומי האחריות שלהם וכך גם מעלים את הסיכוי להגדלת השכר בקידום אתרים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודים בתחום?

רוצה פרטים על לימודים בתחום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מה ההבדל בין מנהל ppc למנהל מדיה חברתית ופיתוח תוכן?
לימודי PPC ושיווק דיגיטלי - מה השכר ההתחלתי?
כדאי ללמוד קורס SEO ו PPC היום?
המלצה לקורס מתקדם לקידום ממומן בפייסבוק
מה העלות של קורס PPC?
קורס ppc ניהול קמפיין ממומן בבצפר
האם קורס PPC יכול להיות תחליף לתואר?