קורס שיווק דיגיטלי | PPC, SEO ויצירת תוכן בשילוב AI - ג'ון ברייס ירושלים
קורס שיווק דיגיטלי בשילוב SEO, PPC, ויצירת תוכן בשילוב AI במכללת ג'ון ברייס בירושלים יחשוף את הסטודנטים לעולמות תוכן רבים ומגוונים, וילמד אותם כיצד להפוך לבעלי סוכנות שיווק או למשווקים בחברות הייטק וסוכנויות. קורס זה משלב בין עולמות השיווק הדיגיטלי והעתידי לבין עולמות השיווק המסורתי באופן המקנה בסיס איכותי וחזק לצד יכולות טכנולוגיות מתקדמות. מושם דגש בקורס על טרנדים עתידיים, ובהם בינה מלאכותית, שיווק פסיכולוגי, שיווק מבוסס נתונים, ועוד.
הקורס נבנה לאחר מחקר צורכי שוק העבודה ושוק העצמאיים בתחום זה בישראל, והוא מעניק לסטודנטים את מכלול הכלים הנדרשים להצליח לקחת כל חברה אל עבר השלב הבא. במהלך הקורס נחשפים הסטודנטים למגוון עולמות תוכן, ובהם: שיווק וקידום (אורגני וממומן), בניית אתרים, אוטומציות, ניהול מוצר ויזמות, רשתות חברתיות, קריאייטיב ופיתוח תוכן, ועוד.
- קראו על קורס שיווק דיגיטלי.
- קראו גם על לימודי שיווק.
מה משך הקורס?
הקורס כולל 315 שעות לימוד.
נושאי הלימוד
- TikTok.
- לינקדאין.
- YouTube.
- בניית אתרים.
- SEO + SEM.
- E-Commerce.
- קריאייטיב ועיצוב.
- ועוד.
מה הוא קהל היעד?
קהל היעד של הקורס הינו:
- חסרי רקע קודם בתחום, המעוניינים לעסוק בשיווק, בפרסום, ובאסטרטגיה.
- חסרי רקע, שברצונם להשתלב בתעסוקה בתחומי ההייטק, השיווק, והפרסום.
- חסרי רקע בתחום, שברצונם לפתוח משרד שיווק / להיות עצמאיים בתחום.
- יזמים דיגיטליים אשר ברצונם ללמוד כיצד להרוויח כסף באופן מרוחק ודיגיטלי, בכל זמן ומקום.
- בעלי עסקים, המעוניינים לשפר את מערך השיווק של העסק.
- משווקים, שברצונם להעמיק ולהרחיב את הידע שבידיהם.