רוצה פרטים על קורס ניו מדיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניו מדיה

רוצה לדעת על קורס ניו מדיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ניו מדיה

 

זריזה, אינטראקטיבית, גלובלית

 

תחום לימודי הניו מדיה – המדיה החדשים – הוא תחום חדש יחסית בחיינו, אך הוא הולך ותופס תאוצה בשימושיו, ויחד עמם – גם בחלקים רבים יותר ויותר בחיינו. המונח מתייחס בעיקר למדיה האינטרנטית ולשימושיה הנרחבים – ובעצם לכל דבר הקשור בשינוי פני המציאות התקשורתית שלנו.

 

אם בעבר עיקר החדשות נצרכו ופורסמו באמצעות הרדיו והעיתונות, הרי שכיום מרבית האוכלוסייה צורכת ידיעות חדשותיות באמצעות רשת האינטרנט. והדבר נכון פי כמה בכל הקשור בדואר אלקטרוני ובשימוש ברשתות החברתיות, ההולכות ותופסות חלקים נרחבים מתוך התקשורת הבין-אישית שלנו, כשאלה מחליפים במקרים רבים את הטלפון, הפגישה האישית, וההתכתבות המסורתית. מימד נוסף שהביאו לעולם הרשתות החברתיות ביתר שאת הוא מימד השיווק והפרסום באינטרנט.

 

על הקורסים לניו מדיה

 

לימודי ניו מדיה קיימים במגוון רחב של שילובים, של היקפים, ושל מסלולי לימוד. כך למשל, חלק ממוסדות הלימוד מציעים קורסים נפרדים ללימודי שיווק אינטרנטי, קידום באינטרנט, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, אייפון ואייפד, עיצוב לאתרי אינטרנט וכדומה, בעוד שמסלולים אחרים משלבים בין חלק מתכנים אלה, או מתמקדים בהתמחויות הנוגעות לרשתות החברתיות ולשימושיהן, כמו למשל, לימודי שיווק ברשתות חברתיות.

 

מתכונת הלימודים

 

באופן טבעי, כל הקורסים בתחום לימודי הניו מדיה מקנים למשתתפים בהם ידע תיאורטי הקשור בענף באופן כללי, ובנוסף – ידע הקשור בתחום הלימודים הספציפי. כמו כן, כל הקורסים משלבים בתוכם התנסות מעשית רבה, ולרוב נלמדים בכיתות מחשבים, כאשר כל תלמיד יושב אל מול מחשב וכך מתאפשרים לו התנסות ותרגול בזמן אמת בשיעור. בקורסים המתמקדים במדיה החברתית, מתבקשים בדרך כלל התלמידים להיות בעלי חשבונות פעילים באתרים וברשתות חברתיות, גם זאת – לצורך היישום והתרגול בפועל. מרבית המסלולים אף כוללים בתוכם הגשת מטלות מעשיות, ולעתים גם פרויקט גמר המסכם את הנלמד באופן יישומי.


קהל היעד ותנאי הקבלה ללימודי ניו מדיה

 

הקורסים בתחום לימודי הניו מדיה מיועדים, בין השאר, לאנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, העיצוב הגרפי, קידום האתרים, התקשורת, יחסי הציבור, ועוד. עם זאת, מרבית המסלולים בהחלט מיועדים גם לחסרי ניסיון בתחומים אלה, המבקשים לרכוש לעצמם מקצוע עכשווי ונדרש, ולהוסיף לעצמם כלים שיפתחו בעבורם דלתות תעסוקתיות רבות ונוספות. בהתאם לזאת, למרבית מסלולי הלימוד בתחום אין תנאי קבלה מוקדמים, אם כי בחלק מהמוסדות נדרשים ניסיון מסוים בתחום, מעבר של ריאיון קבלה אישי, או הגשה של תיק עבודות – הכול בהתאם למסלול הלימודים המסוים.


מוסדות לימוד אפשריים

 

  • אוניברסיטת תל-אביב - באוניברסיטת תל-אביב ניתן ללמוד במסלול ניו-מדיה בקולנוע, שבו משלימים תואר ראשון B.A ותואר שני M.F.A בארבע שנים בלבד. במהלך הלימודים מקנים לסטודנטים כלים וידע לשילוב אמצעי מבע דיגיטליים בנרטיבים קולנועיים אינטראקטיביים.

 

  • המכללה לניו מדיה (תל אביב) - מציעה קורסים כ"ניהול ושיווק במדיה החברתית", "שיווק במנועי חיפוש", "פיתוח אפליקציות לסלולר", "עיצוב ובניית אתרים", ועוד. היקף הקורסים משתנה, והם מוצעים במתכונת לימודי ערב או לימודי בוקר.

 

  • מוסררה – בית הספר הגבוה לאומנות (ירושלים) – המסלול בבית ספר זה הוא שונה וייחודי, והוא משלב בין הצד האמנותי ובין הצד החברתי של המדיה החדשה. מדובר במסלול לימודים בן שלוש שנים, המשלב בין אמנות דיגיטלית לסוגיה, ובין מקצועות ככתיבה לאינטרנט, עיצוב ובניית אתרים, ועוד.

 

  • מכללת השרון (כפר סבא) – זוהי מכללה ותיקה הממוקמת בכפר סבא ומציעה קורסים כפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד, קורס קידום אתרים, קורס מנהלי מדיה חברתית, ועוד. רוב הקורסים נלמדים בהיקף נרחב וכוללים הגשה של פרויקט גמר וכן התמחות בשכר.

 

  • סומו – SUMO – מכללה למדיה חברתית – בעלת סניפים בכפר סבא (במכללת בית ברל), ברמת גן ובתל אביב; מציעה קורסים שנועדו להתמחות בשימושי המדיה החברתית, כגון "קורס פוליטיקה ומדיה חברתית", "קורס שיווק בסמארטפונים", "קורס לינקדאין", ועוד.

 

  • ג'ון ברייס – מכללת הייטק (ירושלים, תל אביב וחיפה) – מכללה המציעה קורסים רבים ושונים בתחום לימודי ניו מדיה, וביניהם גם "קורס מנהלי מדיה חברתית", "קורס קידום אתרים", "קורס מנהלי מסחר באינטרנט", "קורס שיווק באינטרנט", ועוד.
     
  • מכללת אקזיט (טבריה) - מציעה קורס גרפיקה למדיה דיגיטלית בן 100 שעות, הכולל לימוד של חווית משתמש, עבודה עם פוטושופ ועיצוב מעשי של אתר אינטרנט, המוגש כפרויקט גמר.

 

לסיכום

 

הניו מדיה מתייחסת לכל אמצעי התקשורת החדשים, המשנים את משמעותו של מרחק והופכים את העולם ל"כפר גלובלי" הלכה למעשה, ולכל האמצעים המאפשרים תקשורת מהירה יותר ואף תקשורת אינטראקטיבית. מתוך הגדרה זו קל להבין כי אנו נמצאים עמוק בתוך יישומו של ה"עידן הדיגיטלי" בכל הקשור לתקשורת ולשימוש בה, וכי מומלץ לכולנו להכירה כיום. וכמובן, הדבר אף נכון במיוחד בנוגע לבעלי עסקים, ולעוסקים בשיווק ובפרסום – עליהם מוטל ללמוד לעומק את שימושיה הרבים של המדיה החדשה, ולדעת לנצלם לטובת העסק שלהם.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניו מדיה?

רוצה לדעת יותר על קורס ניו מדיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניו מדיה
שאלות הגולשים בנושא
האקריו או המכללה לניו מדיה ?
האם קורסים של ניו מדיה מומלצים?
איפה עדיף לעשות קורס מדיה חברתית - ניו מדיה או מכללת אשקלון?
שיווק דיגיטלי - בית ספר חשיפה או ניו מדיה?