קורס שיווק דיגיטלי במכללת IPC

שירות אישי - צור קשר
קורס שיווק דיגיטלי במכללת IPC

קורס שיווק דיגיטלי במכללת IPC


קורס שיווק דיגיטלי המתקיים במכללת IPC מקנה למשתתפיו סל מיומנויות נרחב ופרקטי בתחום הפרסום באינטרנט, לרבות קידום אורגני וקידום ממומן. עם הפיכתו של השיווק הדיגיטלי לאמצעי הפרסום המרכזי בשוק, אשר מחליף את הפרסום המסורתי, שליטה בכלים אלו מסייעת לעסקים לדייק את קהלי היעד, ולמדוד את האפקטיביות של הקמפיינים, תוך שיפור התוצאות בזמן אמת.


מה לומדים?


הקורס מחולק למספר חטיבות:

  • סושיאל מדיה וכתיבה שיווקית.
  • קידום ממומן.
  • הקמת סוכנות דיגיטל.
  • בניית אתרים בוורדפרס.


במהלך הקורס, נלמדים נושאים כגון תהליכי בניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת למטרות ולצורכי הארגון, הפקת דו"חות, ניתוח הנתונים, ביצוע אופטימיזציה, ועוד. כמו כן, הסטודנטים לומדים ליצור מודעות משכנעות, ומפתחים מיומנויות כתיבה שיווקית יעילות המותאמות לדרישות השוק.


כמו כן, באפשרותם להתמחות בענפים מסוימים בשיווק הדיגיטלי, כגון שיווק ממומן (PPC), שיווק בגוגל, שיווק אורגני, אוטומציות, ניתוח נתונים, וניהול קמפיינים. באפשרות כל סטודנט לבחור האם להתמקד בכל אותם ענפים, או להתמקד בתחום ידע מסוים המעניין אותו.

 

כמה זמן לומדים?


היקף הקורס בין 3 - 6 חודשים. הוא מתקיים בשיטה היברידית, ומאפשר לסטודנטים להתאים את קצב ומשך הלימוד לצורכים האישיים. הקורס כולל לימוד אונליין, וליווי אישי. הסטודנטים צופים בשיעורים במערכת הלמידה של המכללה, בכל זמן וקצב שירצו.

 

סגל


המנהל המקצועי של הקורס, איתי ורצ'יק, הינו בעלים של סוכנות לשיווק דיגיטלי, ומומחה לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים, ולהקמת אתרים.

 

קהל יעד


הקורס מתאים לקהלי היעד הבאים:

  • חסרי רקע קודם בענפי השיווק והפרסום הדיגיטלי, שברצונם לעסוק בתחום, כשכירים או כעצמאיים.
  • עובדים שברצונם לעבור הסבה מקצועית, כדי להגדיל את הכנסתם, וכן למעוניינים בהכנסה נוספת.
  • בעלי עסקים ועצמאיים, המעוניינים בקידום ושיווק עסקיהם בעידן הדיגיטלי.


מהן אפשרויות התעסוקה?


בסיום הקורס, נפתחות מגוון אפשרויות תעסוקה בפני הבוגרים. באפשרותם להשתלב כשכירים בתפקידים כגון מנהלי שיווק דיגיטלי, מנהלי סושיאל, ומנהלי קמפיינים PPC, הן במשרדי פרסום, והן בארגונים. כמו כן, באפשרותם לעסוק בתחום כעצמאיים, ולהקים סוכנות פרסום משלהם. כיום ישנו ביקוש רב בשוק למנהלי שיווק דיגיטלי, והם מהווים משאב הכרחי עבור כל עסק או ארגון המעוניין לקדם עצמו ברשת. ענף זה מתאפיין בביטחון תעסוקתי, מכיוון שארגונים אינם נוטים להחליף את מנהלי השיווק שלהם.

למידע נוסף לחצו: מכללת IPC