קורס שיווק דיגיטלי תפנית האוניברסיטה הפתוחה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על תפנית - קורס שיווק באינטרנט - האוניברסיטה הפתוחה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פרסום ושיווק באינטרנט - תפנית האוניברסיטה הפתוחה - קידום עסקי בעידן הדיגיטלי

 

מסלול זה אינו פעיל!

 

השיווק והפרסום הם כלים חשובים ביותר בתכניות העסקיות של ארגונים. העידן הדיגיטלי הביא לשינויים מרחיקי לכת בעולם הפרסום שכיום המשתתפים העיקריים בו הם האינטרנט והמדיה החברתית. מנהלי שיווק שמעוניינים לקדם את הקמפיינים שלהם להצלחה ולהגדיל את קהלי הלקוחות צריכים לפצח את סודות הפרסום הדיגיטלי ולהתמודד עם האתגרים הרבים שערוצי השיווק החדשים מציבים.


בבית הספר "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה אפשר ללמוד בקורס שיווק באינטרנט, בו מקבלים שלל כלים מקצועיים לניהול הפרסום ברשת ובמדיה החברתית. המסלול מתמקד באסטרטגיות שיווק יעילות שמותאמות לצרכים הייחודיים של העידן הדיגיטלי, בו הפך האינטרנט לערוץ המכירה העיקרי. במהלכו, לומדים מגוון דרכים יצירתיות בהן אפשר להשתמש בכלים הטכנולוגיים כדי לקדם עסקים.

 

היכן לומדים?

 

מתקיים במתכונת מקוונת אונליין


תכנית הלימודים


במהלך מסלול שיווק זה, המשתתפים לומדים כיצד מנהלים מסעות פרסום ברשת ובמדיה הדיגיטלית. הם מכירים את הכלים האינטרנטיים שמאפשרים לבנות קמפיינים מוצלחים, כמו למשל אלו של חברת גוגל או השיווק במדיה החברתית לסוגיה, ובהמשך דנים בשלל ההיבטים של המסעות, כמו למשל קביעת תקציבים, גיבוש המסר, מציאת קהלי היעד ושימורם ומדידה של יעילות השיווק. כמו כן, הם רוכשים מיומנויות יחסי ציבור ומיתוג שיכולים לעזור להם לפתוח בקריירה עצמאית בעולם הפרסום והדיגיטל.


מתכונת הלימוד


קורס שיווק באינטרנט בבית הספר "תפנית" כולל כ - 65 שעות הוראה אקדמיות. השיעורים מתקיימים פעמיים בשבוע, במתכונת נוחה לאנשים עובדים. הקורס משלב בין הרצאות עיוניות לבין תרגולים מעשיים בכיתה, שכוללים ניתוח של פרסומות ומסעות פרסום וסדנאות קבוצתיות בהן מדמים ניהול של קמפיין פרסומי. כמו כן, חלק מהקורס נלמד במתכונת מקוונת דרך אתר המסלול.

 


נושאי הלימוד

 

  • בניית תקציבי פרסום
  • ניהול פרסום באינטרנט
  • מיתוג תקשורתי
  • מודיעין תחרותי ברשת
  • מדידת יעילות הפרסום
  • כלים לחיפוש מידע
  • שיווק ברשתות החברתיות
  • יצירת פרופיל עסקי
  • קידום עסקים בכלי GOOGLE
  • החלטות מסר ומדיה    
  • הגדרת קהלי מטרה לתקשורת    
  • ועוד


סגל הוראה


בין המרצים בתכנית ניתן למצוא: מומחה לניהול השיווק שמשמש יועץ בכיר לארגונים; מנכ"ל של חברת כוח אדם ופתרונות עסקיים; מנהלת שיווק לעסקים בחברת גוגל בישראל; מנהל המדיה החדשה של חברת כוח אדם; מומחה לאסטרטגיה עסקית ולהתנהגות לקוחות, בעליה של חברה לניהול חוויית לקוח ושיווק להייטק; ועוד.

 


תנאי קבלה


קורס פרסום דיגיטלי בבית הספר "תפנית" מתאים לאנשי מקצוע מנוסים בענפי השיווק, הפרסום והאינטרנט, שמעוניינים להתקדם בתפקידם או להשתלב בעולם המדיה החדשה. לקורס מתקבלים מועמדים בוגרי 12 שנות לימוד לפחות, בעדיפות לבעלי תואר ראשון לפחות בתחומים רלבנטיים.


תעודה


משתתפים שמסיימים את הקורס בהצלחה זכאים לקבל תעודת גמר, שניתנת על ידי בית הספר "תפנית" למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה. כדי לקבל את הדיפלומה, הם צריכים להיות נוכחים בלפחות 80 אחוזים מהמפגשים, להשתתף בכנס הלימודי ולהגיש פרזנטציה קבוצתית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: תפנית | האוניברסיטה הפתוחה - לימודי תעודה, מתאים לך?

עוד מסלולי לימוד - מכללת תפנית

כלים שיעזרו לך לבחור