רוצה פרטים על לימודים בתחום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

כמה מרוויח מעצב פנים בישראל?

רוצה לדעת על שכר מעצב פנים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


משכורת מעצבי פנים

 

אודות המקצוע

 

מעצבי הפנים משפיעים במידה רבה על הדרך בה אנו חיים. השפעה זו ניכרת משום שעיצוב הפנים הוא אלמנט המקיף אותנו כל העת, כזה שמעביר אוירה ומעורר השראה. זהו תפקיד דינמי שבו נדרשות יצירתיות, פרקטיות, ויכולת לראות הן את הפרטים הקטנים ואת את התמונה הכוללת. נכללות בו הן עבודה יחידנית והן עבודת צוות, וכן התנהלות מול גורמים כגון אדריכלים, קבלנים, ספקים, ועוד. המעצבים יכולים לעבוד במסגרות שונות, כגון במשרדים עצמאיים, בחברות בתחום הנדל"ן והבנייה, בחברות ריהוט ועיצוב הבית, ובמסגרות נוספות.


שכרם הממוצע של מעצבי פנים אמנם מעט נמוך יותר מן השכר הממוצע במשק, אולם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב יכולים להגיע למשכורות גבוהות יותר.
 

הביקוש בשוק

 

הביקוש למעצבי הפנים צבר תאוצה בשנים האחרונות כתוצאה מההגדרה המחודשת של תחום אחריותו של האדריכל, שהורחבה למעמד של מתכנן-על שנזקק לשירותים של יועצים מקצועיים. מעצבי הפנים הם אלו שמייעצים, מלווים ומבצעים פרויקטים החל משלב התכנון ועד לשלב הגמר.

 

 

כמה מרוויחים?

 

שכרם של מעצבי הפנים נקבע בעיקר בהתאם לרמת מעורבותם בפרויקט. במקרים מסוימים מעצבי הפנים מתבקשים לבצע תוכניות עבור שיפוץ קל בבית או בבית העסק ובמצבים אחרים הם נדרשים לתכנן ולעצב חדרים או לבצע סטיילינג בבית. בפרויקטים המורכבים מעצבי הפנים אחראים לטפל בקשת רחבה של תחומים ובכלל זה לתכנן ולעצב את כל החלל, לבחור את החומרים והאביזרים הדקורטיביים, לייעץ בנושאי חשמל ואינסטלציה, לתכנן פתחים ועוד ולכן תמחור העבודה ישתנה בהתאם לנפח הפרויקט והשירותים שיבחרו.

 

שכר מעצבי פנים

 

 
תפקיד
 
שכר חודשי 0-5 שנות ניסיון
 
שכר חודשי 5-10 שנות ניסיון
 
מעצב פנים
 
8,000-10,000 ₪ 
 
10,000-16,000 ₪ 
 
עיצוב חנויות ועסקים
 
8,000-9,000 ₪ 
 
9,000-11,000 ₪ 
 
עיצוב מטבחים
 
7,500-9,000 ₪ 
 
8,000-15,000 ₪ 
 
עיצוב רהיטים
8,000-10,000 ₪  או -
30 ₪ לשעה
10,000-15,000 ₪ 

 

הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים 

 

7,000-8,500 ₪ 

 

10,000-14,000 ₪ 

* נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.


איך מתחילים?

 

ניתן להשתתף בלימודי תעודה, או ללמוד לתואר ראשון במוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. אורך לימודי התעודה נע בין מספר חודשים לשנתיים, בעוד אורך הלימודים האקדמיים לתואר ראשון הינו שלוש עד ארבע שנים. לימודי התעודה מתקיימים במקרים מסוימים גם במתכונת ערב, הנוחה לאנשים עובדים.

 

פרטים נוספים תמצאו ב:

כמה מרוויח עצמאי?


למעצבים עצמאיים ישנה גמישות יחסית בקביעת תעריפיהם, קיימים גורמים שונים אשר משפיעים על הצעות המחיר המוגשות ללקוחות, כגון גודל הפרויקטים, שעות העבודה, רכישת חומרים, ועוד. מעצבים ידועים הנחשבים איכותיים ומבוקשים, יכולים להגיע למשכורות גבוהות יותר מאשר מי שנמצאים בתחילת דרכם המקצועית. ככל שהם בונים ומבססים את קהל לקוחותיהם, ומשקיעים משאבים בשיווק שירותיהם, כך ביכולתם להעלות את שכרם. עצמאיים יכולים להתחיל בשכר של כ – 8,000 שקלים לחודש, כאשר עצמאיים יכולים לגבות עשרות אלפי שקלים לפרויקט בודד.

 

הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים


הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים הינו בוגר לימודי הנדסאים המוכרים על ידי מה"ט, אשר עבר את המבחנים הממשלתיים, השלים את פרויקט הגמר, ועמד בכל החובות מטעם מה"ט. לימודים אלו, הנמשכים כשלוש שנים וחצי, מאפשרים לפתח הן ידע טכנולוגי והן מיומנויות יצירתיות, והם מקנים זכות חתימה למבנים עד גובה ארבע קומות, ללא צורך בביצוע סטאז'. הנדסאים בתחום זה יכולים לעבוד הן כעצמאיים והן כשכירים, ובאפשרותם להשתלב במשרדי תכנון, בחברות לייעוץ אדריכלי, במשרדי מעצבים, בתפקידי פיקוח ברשויות מקומיות, ועוד. הם מתחילים משכר הנע בין 7,000 – 8,500 שקלים לעובדים ללא ניסיון. עובדים בעלי שנות ניסיון רבות יכולים להגיע לשכר הגובה מ – 12,000 שקלים.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודים בתחום?

רוצה פרטים על לימודים בתחום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד בתחום
שאלות הגולשים בנושא
לימודי השלמה לתואר ראשון באדריכלות ועיצוב פנים
פתרונות מבחני מה"ט באדריכלות ועיצוב פנים
היכן כדאי ללמוד עיצוב פנים לימודי תעודה?
מה השכר הממוצע של הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים?
האם יש ביקוש להנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים?
אדריכלות ועיצוב פנים - ההבדל בין תואר לבין הנדסאי
כמה שנים אורכים לימודי אדריכלות ועיצוב פנים?