רוצה פרטים על קורס ניהול מדיה חברתית ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול מדיה חברתית, מעניין אותך?

רוצה לדעת על קורס ניהול מדיה חברתית ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהלי מדיה חברתית

 

המדיה החברתית בארץ הולכת ותופסת תאוצה לנוכח העובדה שארגונים ומותגים רבים במשק מנהלים דפי מותג וקהילות גולשים ברשת.כוחו של Web 2.0 משפיע במידה רבה על הסביבה התחרותית בה פועלים הארגונים ועל תהליכים עסקיים שונים וכתוצאה מכך הדרישה למנהלי מדיה חברתית הולך ועולה בהתמדה.

 

העוסקים במקצוע זה נדרשים למעשה לנהל את הכלים השיווקיים הפועלים ברשתות החברתיות ולפתח אסטרטגיות שיווק מוגדרות שמשלבות את המדיה החברתית כחלק אינטגראלי ממערך השיווק.

 

 

קורס מנהלי מדיה חברתית הוא מסלול הכשרה מקיף ומקצועי שמיועד להקנות למשתתפים בו ידע מעמיק בכלים הטכניים והשיווקיים הנדרשים לשימוש בערוצי המדיה החברתית. במהלך הקורס המשתתפים לומדים להשתמש ברשתות החברתיות לטובת קידום המטרות של העסק כמו גם לבנות אסטרטגיה שיווקית ברשתות מובילות, שתסייע להגדיל את המכירות בארגון ולמשוך לקוחות חדשים.

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים המרכזיים בקורס:

 

  • הארגון והמדיה החברתית
  • פריסת מדיה וחשיפתה
  • כתיבה שיווקית במדיה חברתית
  • בניית בלוג ופרסום פוסטים
  • בניית רשת חברים
  • איתור וכריית מידע
  • התנהלות ארגונית אופטימאלית במדיה חברתית
  • תכנון ובניית אסטרטגיה למדיה חברתית
  • ועוד.

 

במרבית המקרים, הבוגרים נדרשים, עם סיום הקורס, לבצע פרויקט גמר שיוכיח את רמת ידיעותיהם ואת כשירותם לנהל מדיה חברתית.

 

דרישות הקבלה וכמה מרוויחים בתחום

 

תנאי הקבלה משתנים בין הקורסים השונים אך על פי רוב יתקבלו לקורס מועמדים בעלי ניסיון והכרות בסיסית עם הפלטפורמות החברתיות הנפוצות ובהן פייסבוק, לינקדאין, טוייטר ו- You Tube.

 

 

קהל יעד

 

קורס מנהלי מדיה חברתית מיועד בעיקר למנהלי שיווק, למנהלי שירות, למנהלי מרקום, לתקציבאים, למנהלי אתרי אינטרנט, למנהלי ארגונים ולספקי שירותים המבקשים לרכוש השכלה נרחבת בפלטפורמות המדיה החברתית.

 

 

משך הקורס

 

משך הקורס משתנה בין הקורסים השונים כאשר קורס בסיסי מתפרס על פני 3 מפגשים וכולל 12 שעות אקדמיות וקורס מקיף יותר מתפרס על פני 18 מפגשים, בני 4 שעות כל אחד.

 

תעודות

 

עם סיום הקורס הבוגרים יהיו זכאים לתעודת הסמכה למקצוע מנהלי מדיה חברתית.

 

מוסדות הלימוד

 

בין מוסדות הלימוד המקיימים קורסים בתחום:

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים - היחידה ללימודי חוץ (רמת גן): בקורס למנהלי מדיה חברתית מכירים מודלים לניהול קמפיינים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם ובוחנים כלים משלימים כגון בניית אתרים, כתיבה שיווקית וניהול מוניטין.

  

  • היחידה ללימודי חוץ - המכללה לעסקים (רחובות): קורס ניהול מדיה חברתית של המכללה לעסקים - היחידה ללימודי חוץ מעניק למשתתפים כלים פרקטיים לניהול קמפיינים ותהליכים בזירה השוקקת של המדיה החברתית, בשלל פלטפורמות.

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: מוסד הלימוד עורך קורס CSMO ניהול קמפיינים במדיה חברתית. המסלול נפרש על פני 14 מפגשים והוא מעניק כלים לניהול קמפיינים ולקידום אתרים.

 

  • המכללה הטכנולוגית באר שבע: במרכז להשתלמויות של מוסד זה מתקיים קורס להכשרת מנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות אשר מתמקד בפלטפורמות מבוקשות למדיה חברתית כגון פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם. המסלול מכין לקראת בחינות ההסמכה של חברת פייסבוק.

 

  • מכון אבני (תל אביב): מכון אבני לאמנויות מציע קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית, שכולל 14 מפגשים שנערכים אחת לשבוע. המסלול חושף למגוון פלטפורמות מדיה חברתית ולאפשרויות קידום וניהול קמפיינים שיווקיים באמצעות הרשתות החברתיות.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי אינטרנט, תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול מדיה חברתית ?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול מדיה חברתית ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניהול מדיה חברתית
שאלות הגולשים בנושא
קורס שיווק דיגיטלי - הבצפר או האקריו?
קורס ניהול מדיה חברתית - רשתות חברתיות
קורס שיווק דיגיטלי - האם מתאים למי שמחפש עבודה כעצמאי?
איזה קורס שיווק דיגיטלי כדאי ללמוד?
איפה עדיף ללמוד שיווק דיגיטלי?
קורס שיווק דיגיטלי מתקדם
לימודי PPC ושיווק דיגיטלי - מה השכר ההתחלתי?