רוצה פרטים על קורס שיווק ביוטיוב?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס יוטיוב - קורס שיווק בוידאו

רוצה לדעת על קורס שיווק ביוטיוב? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס יוטיוב - YouTube


הדרך להצלחה עוברת בסרטונים ויראליים


סרטון היוטיוב לשיר "דספסיטו" של הזמר לואיס פונסי עבר בשנת 2017 את רף ה - 4.8 מיליארד צפיות וכך הפך לסרטון הנצפה ביותר אי פעם באתר. תוך פחות מ - 100 ימים מעלייתו לאוויר, כבר עבר את רף מיליארד הצפיות והמשיך לטפס במהירות גבוהה ולצבור צפיות נוספות מגולשים מכל העולם. נקודת הציון המרשימה הזו הביאה לתשומת לב רבה אל השיר והזמר ברשתות החברתיות ובמדיה באופן כללי, והעלתה גם את השאלה המעניינת שרבים תהו ועדיין תוהים לגביה: מה הופך סרטון יוטיוב למנצח ומושך אליו המוני צופים?


הרשת החברתית יוטיוב כוללת, כמובן, הרבה יותר מקליפים מוזיקליים לשירים ויש בה מגוון עשיר מאוד של תכנים למטרות שונות. חברות רבות, מעסקים קטנים ועד לארגוני ענק, מבינים את היתרונות הרבים שיוטיוב מציבה לקמפיינים שיווקיים ובוחרים לשווק את השירותים והמוצרים שלהם בעזרת יוטיוב. הפלטפורמה מציעה לא מעט כלים שימושיים לניהול של קמפיינים שיווקיים, לרבות אפשרויות ליצירה של סרטונים ולניטור פעילות הגולשים שנחשפים אליהם.


תהליכים אלה יצרו שינוי מהותי בתעשיית הפרסום, כאשר היום עיקר הקמפיינים עוברים ממדיה מסורתית יותר כמו טלוויזיה ועיתונות אל תכנים דיגיטליים בווידאו, אשר זוכים לתשומת הלב הרבה ביותר מצד הגולשים של היום. קמפיינים ביוטיוב יכולים לסייע לא רק לעלייה בכמות הכניסות וההקלקות, אלא גם למשוך את הגולשים שנחשפים לסרטון להמשיך ולחפש מידע נוסף אודות המוצר ולהתעניין בו. כדי למשוך לקוחות יש צורך ביצירה סרטונים וויראליים שיכולים ליצור באז ברשת, להפוך לקליטים וזכירים ולספק ללקוח ערך מוסף בזירה התחרותית והתוססת של המדיה החברתית, דרך פנייה אל עולמם האישי של הגולשים, אל תחומי העניין שלהם ואל ההעדפות שלהם.


אנשי שיווק ומדיה שמבינים את המגמה החדשנית ופורצת הדרך בזירה הדיגיטלית מחפשים להכיר לעומק את יוטיוב ואת האפשרויות שהוא מציב לייעול של הקמפיינים ולהעלאת הרווחים מהם. אחת הדרכים לקבל כלים ממוקדמים לשימוש שיווקי ביוטיוב היא באמצעות קורס יוטיוב ושיווק דיגיטלי, מסלול לימודים שממוקד באפשרויות הרבות והמתקדמות של פלטפורמה זו לעולם השיווק במדיה החברתית. הקורסים יכולים לסייע למי שכבר עובדים בתעשיית השיווק והאינטרנט לקדם את עצמם, וכן ביכולתם לעזור לבוגרים לפתח קריירה עצמאית בהתמחות שיווק בווידאו, או בייעוץ לחברות ולארגונים בתחום המוניטין ברשת והשיווק הממוקד וידאו. עולם השיווק הדיגיטלי של היום הוא דינמי במיוחד וכך חשוב לעקוב אחרי ההתפתחויות האחרונות, כאשר כל כלי חדש שנלמד יכול להוות יתרון משמעותי מול מתחרים.


למי מיועדים הלימודים


קורס שיווק ביוטיוב מתאים למעוניינים לפתח קריירה בתחומי השיווק והאינטרנט, אשר ברצונם להיחשף לטכניקות שיווקיות שממוקדות בקידום בווידאו ובפרט בפלטפורמת יוטיוב. הוא מיועד הן לבעלי רקע מקצועי קודם בתחום השיווק, כגון למנהלי שיווק ולמנהלי מדיה חברתית, והן למתחילים בענפים אלה שרוצים לקדם את הקריירה. נוסף על כך, התכנית יכולה להתאים לבעלי עסקים וארגונים שברצונם לרכוש ידע לצורך קידום החברה שלהם ברשת יוטיוב, וכך להגדיל את הרווחים.


תכנית הלימודים


הקורס חושף את המשתתפים למגוון אסטרטגיות לשיווק באמצעות רשת יוטיוב. תחילה מכירים את יוטיוב, את אופן פתיחת הערוצים ואת המרכיבים שיוצרים סרטון וויראלי. לאחר מכן הם מתוודעים למגוון ההיבטים שמרכיבים סרטון, לרבות צילום, עריכת ווידאו וכתיבה שיווקית לדיגיטל. לעיתים נלמדות גם תוכנות עריכת ווידאו שונות, כגון אדובי פרימייר או תוכנת אפטר אפקטס, לצורך עריכה מתקדמת של הסרטונים בערוץ. במקביל הם לומדים על מנגנונים למדידה ולעריכה של סטטסיטיקות עבור הסרטונים, בעזרת כלים של חברת גוגל. כך הם לומדים לאתר סרטונים מוצלחים במיוחד, להימנע מטעויות נפוצות של משתמשים ולמצוא רעיונות מוצלחים לקידום קמפיינים.


נוסף על כך, הם דנים בפן העסקי והשיווקי של העבודה עם יוטיוב, לרבות אסטרטגיות לבנייה ולתכנון של קמפיינים וכן העבודה מול לקוחות ממגזרים שונים ועבודה עם בריף מקצועי. הם עוסקים גם בדרכים להפצה בין לאומית של תכני וידאו ותכנים דיגיטליים וכן לעריכה של שיתופי פעולה עסקיים באמצעות פלטפורמה זו.


מתכונת הלימוד


היקפם של הקורסים משתנה ממוסד למוסד, במרביתם הוא נפרש על פני פרק זמן שבין מספר חודשים לשנה אחת. כדי להתאים ללוח הזמנים של אנשים עובדים, מתקיימים בדרך כלל מפגשים בשעות אחר הצהריים או בערבים אחת לשבוע, או פעמיים במהלך השבוע. חלק מהמוסדות עורכים גם שיעורים מקוונים שנלמדים דרך האינטרנט מהבית, נוסף על המפגשים הפרונטליים בכיתה.


במהלך הקורסים, המשתתפים משלבים בין למידה עיונית בכיתה לבין תרגולים מעשיים של מיומנויות השיווק. הם לוקחים חלק בתרגילים שונים בהם הם מצלמים ועורכים סרטוני יוטיוב וכן סדנאות שנוגעות לשיווק במדיה חברתית ולקידום סרטונים באמצעות הכלים של חברת גוגל. בחלק מן התכניות, המשתתפים מבצעים גם פרויקט גמר יישומי מול לקוחות ומפרסמים מן התעשייה, במהלכו הם לומדי להתנהל מול לקוחות, להתאים מוצרים לדרישות של לקוחות ולפעול לפי המגמות העדכניות בתעשייה.


נושאי הלימוד


במסגרת הקורס נלמדים שלל נושאים, הנה כמה מהם:

 

  • אנליזה וניתוח נתונים
  • פילוח צופים
  • רמיקס ומאש אפ
  • קידום בקמפיינים ממומנים
  • כלי מדידה וניטור
  • אסטרטגיה ובניית קמפיינים
  • תפעול ערוץ יוטיוב
  • צילום מקצועי באמצעות רחפן
  • הגדלת כמות צפיות   
  • תסריטאות וכתיבה יוצרת לדיגיטל   
  • ועוד


תנאי קבלה


כדי להתקבל לקורסים בשיווק בווידאו, מוסדות הלימוד דורשים בדרך כלל ניסיון קודם בתחומים כגון אינטרנט, עריכת ווידאו, צילום דיגיטלי ושיווק דיגיטלי, במסגרת קורסים והכשרות מקצועיות קודמות או כחלק מניסיון מקצועי בתעשייה. עם זאת, ישנם גם מוסדות לימוד שמקבלים מועמדים גם ללא ניסיון מקצועי קודם בתחומים אלה, למסלולים שמתאימים למתחילים. במספר מוסדות, על המועמדים לעבור מבחני מיון פנימיים, שכוללים הגשה של מטלות בית בווידאו ומילוי שאלונים מקצועיים, לאחר מכן מתקיימים ראיונות אישיים לבחינת מידת ההתאמה לתכנית.


תעודה ואפשרויות לימוד המשך


לתלמידים שמשלימים את הדרישות במהלך הקורס בהצלחה ניתנת תעודת גמר על ידי מוסד הלימוד. לאחר סיום הקורס, בוגרים שמעוניינים להמשיך את הכשרתם בזירה הדיגיטלית יכולים לפנות לקורסים נוספים, כאשר רכישה של כלים רבים יותר יכולה לתרום רבות לפיתוח המקצועי בשוק הדינמי של היום (וגם לתרום להכנה למגמות השוק של מחר). בין הקורסים הללו נכללות הכשרות כגון קורס גוגל אדוורדס או גוגל אנליטיקס, קורס קידום בפייסבוק, קורס אימייל מרקטינג, קורס ניהול מדיה חברתית, קורס אינסטגרם וקורס קידום אתרים. ניתן לפנות גם לזירות משיקות דרך קורסים כגון קורס מסחר אלקטרוני וקורס דרופשיפינג ודרכם להכיר אפשרויות לקידום עסקי דרך האינטרנט.


מוסדות

 

  • חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק): חשיפה הוא בית הספר למקצועות הדיגיטל והמדיה של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה. בבית הספר מתקיים קורס מנהלי ומפיקי ערוצי יוטיוב, שמתאים הן למעוניינים להשתלב בתפקידי שיווק ודיגיטל והן לבעלי עסקים קטנים המעונייני לקדם את המוצרים שלהם אונליין בדרכים יצירתיות. 

 

  • הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל (תל אביב): בבצפר מתקיים קורס וידיאורייטינג וניהול תוכן דיגיטלי. המסלול נפרש על פני כשנה אחת והוא כולל שני מפגשי ערב במהלך השבוע. הוא מעניק מיומנויות לכתיבת תסריטים לסרטונים ויראליים, לצילום ולעריכת ווידאו ולקידום והפצה של התכנים הדיגיטליים. עוד נלמדים במוסד זה קורסים כגון קורס קופירייטינג, קורס ארט דירקטורים דיגיטליים, קורס אסטרטגיה ומיתוג, קורס יחסי ציבור ודוברות, קורס רדיו ופודקאסטים, קורס קידום ממומן PPC, קורס קידום עסקים בסושיאל ומסלולים נוספים.

 

  • המכללה לניו מדיה (תל אביב): מוסד הלימוד מציע סדנה ממוקדת בתחום השיווק בווידאו, אשר מתאימה בעיקר לבעלי רקע קודם בתחומי השיווק או האינטרנט שמעוניינים להתמקצע גם בשיווק באמצעות וידאו ויוטיוב. המסלול מקיף הן כתיבה של סרטונים שיווקיים והן הפצתם. במכללה ניתן ללמוד בקורסים רבים נוספים בתחום המדיה החדשה, בהם קורס קידום בפייסבוק, קורס בניית אתרים בוורדפרס, קורס מודיעין עסקי תחרותי, קורס מנהלי מדיה חברתית, קורס אנליסטים לשיווק ודיגיטל וקורס לניהול קהילות עסקיות בדיגיטל.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס שיווק ביוטיוב?

רוצה לדעת יותר על קורס שיווק ביוטיוב?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור