קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתיות במכללת SVCollege

שירות אישי - צור קשר
קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתיות במכללת SVCollege

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתיות במכללת SVCollege - ניהול סושיאל בשילוב AI בינה מלאכותית

 

במכללת SVCollege מתקיים קורס שיווק דיגיטלי, אשר שם דגש על עבודה פרקטית ועל תרגול בפועל של הכלים הנלמדים באמצעות סטאז' מעשי.

 

הלימודים מקנים ידע בתחומי הניהול האורגני והמדיות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, ולינקדאין. הסטודנטים רוכשים כלים בכתיבה, צילום סרטונים, תכנון אסטרטגי, מיתוג, הקמה ותחזוק עמודים עסקיים, וכלים נוספים הנחוצים לניהול השיווק האורגני של חברות. כמו כן, הקורס משלב ידע בתחום הבינה המלאכותית AI.


השיווק הדיגיטלי הוא שיווק המתקיים באמצעות האינטרנט, על ידי שימוש בפלטפורמות מגוונות ברשתות החברתיות לרבות פייסבוק, ווסטאפ, אינסטגרם, יוטיוב, ועוד. אנשי שיווק דיגיטלי עוסקים בהקמה של משפך שיווקי, בהקמת אתרים עסקיים ועמודי נחיתה עבור עסקים וארגונים, בתכנון של אסטרטגיות פרסום, בקידום תוכן, ועוד. כלים מגוונים אלו מסייעים לאנשי השיווק הדיגיטלי לספק ערך מוסף ללקוחותיהם ולתרום להעלאת המכירות ולהגדלת הרווחים.


במהלך הקורס ניתן להכיר מגוון פלטפורמות לשיווק דיגיטלי וגם להתנסות בהן הלכה למעשה.

 

שימו לב - הלימודים במכללת SVCollege מיועדים לאנשים בין הגילים 18-40 בלבד!

 

מה לומדים?


משתתפי הקורס רוכשים כלים יישומיים בעולם השיווק הדיגיטלי, נחשפים לחידושים ועדכונים על מערכות השיווק, ומכירים פלטפורמות שיווק שונות הקיימות בשוק כיום. הם רוכשים כלים לעבודה מקצועית, לשיפור הביצועים ולקבלה של תוצאות במערכות מובילות בתחום הדיגיטל. נוסף על כך, הם לומדים על תכנון אסטרטגיה שיווקית ועל מיומנויות חשיבה שיווקית שיתרמו להצלחתם בתחום.


הדגש המרכזי בקורס הוא על הקניית כלים מעשיים להשתלבות בענף. התכנית מותאמת למתרחש בשוק כדי לסייע לבוגרים בעת השתלבותם בתעסוקה. היא כוללת תרגול מעשי והקמה בפועל של קמפיינים על מוצרים אמיתיים.


נוסף על כך, הקורס כולל סטאז' בחברות שיווק. הסטודנטים משתבצים בארגונים שונים, שבהם הם יכולים לצבור ניסיון פרקטי וליישם בשטח את החומר הנלמד, וגם לפתוח דלת להשתלבות בתעסוקה באותן חברות.

 

כמה זמן לומדים?


היקפו של הקורס הינו ארבעה חודשים וחצי + סטאז' מעשי שאורכו עד שלושה חודשים.

 

נושאי הלימוד


הנושאים הנלמדים במהלך הקורס כוללים:

  • גוגל אורגני וגוגל עסקי.
  • מנגנון הפרסום בפייסבוק.
  • סוגי פלטפורמות שיווקיות.
  • אסטרטגיות תוכן בפייסבוק.
  • אסטרטגיית שיווק באינסטגרם.
  • הקמת קמפיינים בפייסבוק ובגוגל.
  • ועוד.

 

מהם תנאי הקבלה?


כדי להתקבל לקורס זה יש צורך בידע בשפה האנגלית ברמה בסיסית. אין צורך בידע או בניסיון מעשי קודם בתחום השיווק הדיגיטלי כדי להתקבל לקורס. הקורס מתאים לאנשים בין הגילים 18-40 בלבד!

 

איזו תעודה מקבלים?

 

בסיום הקורס מוענקת למשתתפים העומדים בהצלחה בכל חובותיהם תעודה מטעם מכללת SVCollege.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


בשוק העבודה של היום, ישנו ביקוש גבוה לעובדים בתחום השיווק הדיגיטלי, גם לעובדים ללא ניסיון קודם. בענף זה ניתן לעבוד הן כשכירים והן כעצמאיים. כמו כן, ישנה אפשרות גם לעבודה מרחוק (עבודה מהבית).


בפני בוגרי הקורס נפתחות מגוון אפשרויות להשתלבות בענף ולצבירת ניסיון וותק, וכך באפשרותם להתקדם בהמשך דרכם לתפקידים בכירים ואף ניהוליים. תחום השיווק הדיגיטלי חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, מגמה המביאה גם לעלייה במספר החברות העוסקות בענף, וכך גם עלייה בצורך בעובדים מיומנים ואיכותיים. הבוגרים יכולים להשתלב בחברות בתחום השיווק והדיגיטל, הן קטנות והן גדולות, וגם בחברות בענפים אחרים בשוק, שכן כיום כמעט לכל ארגון ישנו אתר עסקי שיש לקדמו בערוצים הרלוונטיים. בין התפקידים שבהם יכולים הבוגרי להשתלב נכללים מנהלי שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, אנשי PPC, מנהלי דיגיטל, ועוד.

למידע נוסף לחצו: מכללת SVCollege