קורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי במכללת תילתן לעיצוב בחיפה
במכללת תילתן לעיצוב מתקיים קורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי. קורס זה נערך במסגרת לימודי החוץ של מכללת תילתן. הקורס מתמקד בניהול מדיה מתקדם בגוגל, בניהול מדיה ברשתות חברתיות, ובניהול של אתרי מסחר (e-commerce). הקורס מתקיים בפיקוח משרד העבודה, חיילים משוחררים יכולים ללמוד על חשבון הפיקדון.
מה לומדים?
מטרתו של הקורס היא הקניית מושגי יסוד בשיווק דיגיטלי, תוך התנסות מעשית בבנייה של מערך שיווקי לקידום עסקים. המשתתפים לומדים כיצד ליצור תוכן בעל ערך מוסף, אשר רלוונטי לתחום השיווק בדגש על דור ה – Y ודור ה – X. המשתתפים נחשפים למגוון של כלים וליתרונותיהם, ובעזרתם לומדים להקים קמפיינים, לנהל קהילות דיגיטליות, ולקדם עסקים במרחב הדיגיטלי.
מסלול זה מורכב ממספר קורסים:
- ניהול SEM של גוגל: קורס ניהול מדיה מתקדם, המקנה מידע מקיף אודות הפלטפורמות של חברת גוגל והתאמת יישומים אלו לעסקים קטנים וגדולים. במהלך הקורס לומדים כיצד להקים ולנהל קמפיינים בדיגיטל במטרה להגדיל את החשיפה לאתרים עסקיים.
- מומחה ניהול מדיה ברשתות חברתיות: בקורס רוכשים מיומנויות ניהול תוכן ומדיה ברשתות החברתיות, לרבות פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, ווטסאפ, אינסטגרם וסנאפצ'ט. המשתתפים לומדים לנהל תוכן לפי פרמטרים מגוונים, לומדים הבדלים בין קידום אורגני וממומן, ורוכשים כלים לשיפור נטוורקינג עסקי.
- ניהול אתרי מסחר (איקומרס): במהלך קורס איקומרס לומדים להקים ולתפעל חנות אינטרנטית, לצורך מינוף הכנסותיהם של עסקים.
כמה זמן לומדים?
היקף הקורס 120 שעות, הוא מחולק ל – 30 מפגשים המתקיימים אחת לשבוע, בשעות הערב. הקורס מתקיים במתכונת היברידית, הוא נערך באופן פרונטלי ומקוון, לפי העדפות הסטודנט.
נושאי הלימוד
בין הנושאים הנלמדים:
- גוגל אנליטיקס.
- פייסבוק לעסקים.
- קידום ממומן SEM.
- כתיבת תוכן שיווקי.
- זירת המסחר המקוון.
- ממשקי הניווט של גוגל.
- ממשק הוידאו של יוטיוב.
- יזמות וחשיבה דיגיטלית.
- ניהול קמפיין בפרסום ממומן.
- מינוף פעילות עסקית באמצעות סטוריטלינג.
- ועוד.
סגל
ראש המסלול, יואל ברק, הוא מנחה ויועץ לחברות בתחומי השיווק, המכירות והפרסום. ברשותו ניסיון של 25 שנים, לאורך השנים מילא תפקידים בכירים בתחומי המכירות והשיווק בחברות גדולות. כמו כן, משמש מרצה בתחומים שיווק דיגיטלי, בניית מודלים עסקיים לחנויות מקוונות, יזמות עסקית, ותהליכי מכירה.
קהל יעד
הקורס מיועד למעוניינים להשתלב במקצוע השיווק הדיגיטלי. הוא מתאים למספר קהלי יעד:
- עובדים המעוניינים לעבור הסבת מקצוע לתחום השיווק הדיגיטלי.
- סטארטאפיסטים ויזמים אונליין.
- עצמאיים שברצונם לשפר את יכולות השיווק האינטרנטי, כדי לקבל כלים למינוף העסקים שלהם.
אילו תעודות מקבלים?
סטודנטים המסיימים את לימודיהם במסלול המלא בשיווק דיגיטלי, מקבלים תעודת בוגרי קורס מאסטר בשיווק ובפרסום דיגיטלי. כמו כן, קורס זה כולל הכנה לקראת מבחן ההסמכה של גוגל ADS. בוגרים העוברים בהצלחה את הבחינה (המתקיימת בשפה האנגלית) זכאים לקבל תעודת הסמכה מטעם חברת גוגל.
דרישות הקורס כוללות נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים, הגשת כל המטלות, ראיון אישי, ועבודה עם מחשב אישי.
מהן אפשרויות התעסוקה?
הכלים הנרכשים במהלך הקורס יכולים לשמש את בוגריו כנקודת פתיחה להשתלבות בקריירה בשיווק דיגיטלי. באפשרותם להשתלב במשרדי דיגיטל ופרסום, בחברות בתחום השיווק, וכן לפתוח עסקים עצמאיים משלהם לניהול לקוחות במדיה החברתית, לשיווק דיגיטלי, ולמסחר מקוון.
על מוסד הלימוד
במסגרת לימודי החוץ של מכללת תילתן לעיצוב, מוצעים קורסים שונים לתעודה, אשר מתקיימים במתכונת היברידית לבחירת הסטודנטים. חלק מאותם קורסים מעניקים גם נקודות זכות למסלולי הלימוד הרב שנתיים של מכללת תילתן. קורסים נוספים בלימודי החוץ כוללים קופירייטינג ופרסום, מאסטר אפיון ועיצוב חויית משתמש, מבצעים בתוכנות גרפיות, אוטוקאד, צילום סטודיו, ועוד.