לימודי תואר ראשון במכללת תל חי

שירות אישי - צור קשר
לימודי תואר ראשון במכללת תל חי

תואר ראשון במכללה האקדמית תל חי

המכללה האקדמית תל חי פותחת את שעריה מדי שנה בפני סטודנטים רבים ומציעה מגוון רב של תחומי לימוד לתואר ראשון, המקצועות הנלמדים במכללה זו הם:

 

הפקולטה למדעים - 

 

 

לימודי ביוטכנולוגיה B.Sc

מקצוע הביוטכנולוגיה הינו מדע אשר עוסק בפיתוח מערכות ביולוגיות לתועלת האדם, התחום עושה שימוש בבעלי חיים, בצמחים, במיקרו אורגניזמים ומרכיביהם כדי להבין תהליכים שונים. תחום זה משלב קשת רחבה של נושאים אשר קשורים למדעי החיים, למדעי הטבע, למדעים המדויקים ולהנדסה.

לימודי מדעי המזון B.Sc

תוכנית הלימודים בחוג זה מכשירה אנשי מקצוע בטכנולוגיה של מזון, אנשים שיוכלו למלא תפקידים רבים ומגוונים בתעשיית המזון. החוג מקנה לבוגריו מיומנות בבדיקות מעבדתיות של מזון ,תוצרת חקלאית, תזונה, תרופות, רעלים, קוסמטיקה, ומעבדות רפואית. בין מקומות התעסוקה לבוגרים: מפעלי מזון, מוסדות מחקר ופיתוח, מעבדות בתחומי מדעי החיים, מכוני תקינה ובקרת איכות, מוסדות המפקחים על תעשיית המזון ושרותי המזון, חברות תכנון וייעוץ, מוסדות רפואיים ועוד.

 

לימודי מדעי החי B.Sc.

 

לימודי מדעי החי חושפים את הסטודנטים לעולם בעלי החיים ואופן גידולם. התכנית מתקיימת תוך שילוב התנסות מעשית בגידול בעלי החיים והיכרות עם שמורות הטבע. המסלול מכשיר את הבוגרים ללימודי המשך בווטרינריה, בחקלאות במחקר ובטיפול.


לימודי מדעי התזונה B.Sc

תוכנית הלימודים בחוג זה מציעה מסגרת לימודים תלת שנתית לתואר אקדמי ראשון במדעי התזונה. מטרת הלימודים היא הקניית ידע כללי נרחב במדעי החיים ובנוסף לכך גם ידע בסיסי במדעי התזונה ובהשלכותיהם על הבריאות. המסלול מאפשר להכשיר את בוגרי התוכנית כאנשי מקצוע- תזונאים קלינים, שישתלבו במוסדות הבריאות, במוסדות החינוך ושיוכלו מאוחר יותר להמשיך ללימודים אקדמיים מתקדמים.


לימודי מדעי הסביבה B.Sc

הלימודים בתחום מדעי הסביבה התפתחו מתוך ההבנה כי אנו מחויבים לשמור על הסביבה בה אנו חיים, ולוודא כי היא לא תהרס במהלך ההתפתחות החברתית והכלכלית שלנו. תכנית הלימודים בחוג זה הינה ייחודית ומשלבת רקע מדעי מעמיק ביותר עם אקולוגיה, הכרת הסביבה ומקצועות הקשורים למנהל ועשייה סביבתית.

לימודי מדעי המחשב B.Sc.

מטרת הלימודים בחוג למדעי המחשב היא הכשרת בוגרי החוג להשתלבות מקצועית בתפקידי פיתוח שונים בתעשיית ההיי-טק ובארגונים עסקיים וציבוריים עתירי מחשוב. בתפקידים אלו יוכלו לתכנון, לפתח לממש ולעצב מערכות טכנולוגיות הנתמכות על-ידי מחשבים. כמו כן מכשירה התוכנית גם את הבוגרים להמשך לימודים לקראת תארים מתקדמים בתחום.

 


הפקולטה למדעי החברה - 


לימודי חינוך B.A 

מטרתם העיקרית של הלימודים בחוג לחינוך במכללה היא לעודד סטודנטים להתעניין, להבין ולחקור אתגרים הניצבים בפני אנשי חינוך ולעודד אותם לפתח קריירה מקצועית בתחום. תואר זה מציע לימודי בסיס בתחומי הדעת בחינוך והוראה, לצד לימודי התמחות ממוקדים. ההתמחויות המוצעות הן לימודי חינוך מיוחד, חינוך חברתי, שילוב אמנות בחינוך וסיוע ושיקום.

 

 

לימודי כלכלה וניהול B.A חד חוגי / דו חוגי

מטרת הלימודים בחוג לכלכלה וניהול היא הקניית ידע מעמיק ומיומנויות נרחבות בתחומים אלו, התוכנית דוגלת בפיתוח נקודת מבט ואורח מחשבה מקצועיים ובכך מסייעת להכין את בוגרי החוג לפעילות משקית במגזר הציבורי ובמגזר העסקי במשק הלאומי, כמו כן מכשירה את בוגריה ללימודי המשך במסלול אקדמי מתקדם בכלכלה או מנהל עסקים.

 

לימודי עבודה סוציאלית B.A

בחוג לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית תל חי, רואים את עצמנו כמרכז לפיתוח מצוינות מקצועית. חוג זה לצד מסגרות להכשרה, פרויקטים קהילתיים, הדרכות, מפגשי העשרה, כנסים מקצועיים וקורסים מגוונים מאפשר לבוגרים להפוך לעובדים סוציאלים מהטובים שיש.


לימודי פסיכולוגיה B.A

הלימודים בחוג זה מקנים לבוגרים ידע תיאורטי ופרקטיקה מעשית בתחום הפסיכולוגיה, שמסייעת למעוניינים להמשיך לתואר שני בענף. התכנית, שמתקיימת במסגרת חד חוגית או דו חוגית, כוללת התנסות פרקטית במסגרות טיפוליות שונות במהלך הלימודים.


לימודי שירותי אנוש B.A

הלימודים בחוג זה מקנים לבוגרים ידע בין-תחומי שיסייע להם להכיר את צורכיהם השונים והמשתנים של אוכלוסיות שונות ומגוונות ולהבין את מקומם ודפוסי עבודתם של שירותי האנוש במציאות הישראלית של ימינו. כמו כן מתנסים הסטודנטים בעבודה מעשית בתחום במטרה להמחיש ולעגן את הידע התיאורטי שלמדו במהלך התואר.


לימודי מזרח אסיה BA


מסלול דו חוגי זה מאפשר לסטודנטים להעמיק בתהליכים חברתיים, כלכליים, פוליטיים ותרבותיים שמתחוללים במדינות הודו, סין, יפן וקוריאה. התכנית כוללת גם לימודי של השפה היפנית או הסינית.

 

תואר B.A בלימודים רב תחומיים

החוג ללימודים רב-תחומיים במכללה האקדמית תל חי מאפשר לתלמידיו לרכוש השכלה אקדמית נרחבת הכוללת מגוון של נושאים מתחומי מדעי הרוח והחברה, כמו כן מציעה התוכנית אפשרות להרחיב בתחומי עניין לפי בחירת הסטודנט.

עוד מסלולי לימוד - מכללת תל חי
חוות דעת של סטודנטים על מכללת תל חי - תואר ראשון
התקבלו 33 דירוגיםבציון ממוצע: 4.2 מתוך 5
שירלי

שירלי

02/03/2019
5/ 5

מכללת תל חי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הנוף המהממם מהמכללה ,האזור הכי יפה בארץ,צוות מהמם וקשוב,אני נמצאת במסלול מיוחד לאנשים עובדים,כך שהם  קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס יחסית חדיש,נקי,עם אווירה מעולה,יש נוף שתורם המון לאווירה של הרוגע והלימודים בכיף.

טיפים

צאו ללמוד,אל תחשבו על הקושי.החברים שתמצאו בלימודים ילוו אותכם הרבה בהמשך :)

שירז

שירז

17/01/2019
5/ 5

מכללת תל חי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהבת את האזור בו המוסד נמצא, סביבה שקטה ונוחה, יש יחס אישי לכולם .

על הקמפוס

מיקומו של הקמפוס נמצא באזור מדהים סביב הטבע שמשרה אווירה טובה, בנוסף יש מגוון פעילויות לסטודנטים

טיפים

אז בתל חי תוכלו למצוא את המקום המדהים ללימודים שלכם, המון טבע ואזור יפה, סטודנטים מגוונים, קורסים מע קרא עוד...

הדסה

הדסה

19/12/2018
5/ 3

מכללת תל חי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני מאוד אוהבת את האיזור ואת הנוף. האווירה במכללה נעימה וחברותית מאוד, יחס נעים בין המרצים לתלמידים  קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס ממקום במקום יפה ונוח, החצר החיצונית שלו מאוד נעימה ומלאה מקומות ישיבה נוחים , האווירה בין הסט קרא עוד...

טיפים

כדי לגור במקום בו יש עוד סטודנטים על מנת שיוכלו להעזר בטרמפים טובים.


לכל חוות הדעת