רוצה פרטים על תקשורת וניהול?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בתקשורת וניהול

רוצה לדעת על תקשורת וניהול? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תקשורת וניהול לתואר ראשון

תחום התקשורת התפתח מאוד בשנים האחרונות והביא איתו גם עלייה חדה בביקוש ללימודים במקצועות המדיה. אחד המסלולים המגוונים והמבוקשים הוא שילוב בין תקשורת וניהול. היום כבר ברור לכולם כי האינטרנט שינה את פני זירת המדיה. חוקי המשחק השתנו, וכיום גם הלימודים מתכתבים עם מגמה זו ואינם עוסקים רק בעיתונות הכתובה אלא גם, ואולי אף בעיקר, במדיה האלקטרונית והדיגיטלית.

 

האינטרנט הוא כלי התקשורת המרכזי כיום, ואליו המצטרפים השחקנים המוכרים יותר כמו הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה. המדובר בתואר מרתק ומעניין והשילוב עם תואר בניהול רק הופך את התואר הזה למבוקש עוד יותר. מטרת המסלול להקנות לסטודנטים התמחות עיונית ומעשית בעולם המדיה ולצידה הבנה של כלים עסקיים ועקרונות מנהיגות ויזמות הנדרשים בשוק.

מה לומדים?

במהלך הלימודים הסטודנטים לומדים נושאים מרכזיים בשני ענפי הידע. בתחום התקשורת נחשפים להיבטים בפרסום, יחסי ציבור ודוברות ולומדים גם על תהליכים במדיה הכתובה והמשודרת, בעיתונות וברדיו.


במהלך לימודי הניהול הסטודנטים מכירים ענפים חשובים לעבודתם של מנהלים כגון שיווק, מימון, משאבי אנוש, אסטרטגיה ומערכות מידע. הם מפתחים מיומנויות יזמות שיכולות לסייע להם לפתח ולקדם יוזמות ועסקים חדשניים.

 

התמחות שיווק ופרסום


בחלק ממוסדות הלימוד התואר מוצע בהתמחות שיווק ופרסום. לרוב הדגש הוא על שיווק דיגיטלי וחשיפה לטכניקות שיווקיות עכשוויות ברשתות החברתיות. הסטודנטים לומדים כלים מרכזיים בניהול מוצר, בניית אסטרטגיה, ניהול קמפיינים מקוונים ועוד. הם גם מתנסים בעצמם בתהליכים אלה, לומדים כיצד לבנות בריף, להעלות רעיונות, לבצע ביקורת על קמפיינים ולערוך אופטימיזציה.

 

 

נושאי הלימוד

  • מחקרי שוק
  • שיווק דיגיטלי
  • טכנולוגיות מידע
  • מדיה ואקטיביזם
  • התנהגות צרכנים
  • דוברות ויחסי ציבור
  • לאום, מלחמה ומדיה
  • בניית אתרי אינטרנט
  • מדיניות מותגים ומוצרים
  • פיתוח אסטרטגיה שיווקית
  • ועוד


כמה זמן לומדים?

 

הלימודים מתקיימים במסגרת דו חוגית, והם נמשכים 3 שנים. הם כוללים לימודי חובה עיוניים, לימודי תשתית, קורסים ביסודות התחומים השונים, ולימודים מעשיים שדרכם נחשפים לנעשה בשטח. לעיתים ההתנסות הפרקטית נערכת בשיתוף עם ארגונים וחברות במשק, כדי לסייע לסטודנטים לפתוח דלת לתעסוקה בהמשך.
 

מהם תנאי הקבלה?

 

ללימודים במסלול המשולב מתקבלים מועמדים שברשותם בגרות מלאה ופסיכומטרי שנע בין 600 - 640 (הציון הנדרש משתנה ממוסד למוסד). במוסדות רבים מוצעת אפשרות לקבלה ללימודים ללא פסיכומטרי, לבעלי ממוצע גבוה שבין 90 - 102. מועמדים שאינם עומדים ברף הקבלה יכולים לנסות לשפר את סיכוייהם דרך השתתפות במכינות קדם אקדמיות.

היכן לומדים?

  • האוניברסיטה הפתוחה (פריסה ארצית): זהו אחד השילובים האפשריים באוניברסיטה הפתוחה, הלימודים מתקיימים במתכונת גמישה המשלבת למידה פרונטלית במרכזי לימוד עם למידה מרחוק, ומתאמים גם לאנשים עובדים.

 

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון): התואר במסלול האקדמי המכללה למינהל מתקיים בהתמחות שיווק ופרסום דיגיטלי. הלימודים כוללים פרויקט גמר שבו מתנסים בעבודה מול לקוחות אמיתיים.

 

  • אוניברסיטת תל-אביב: הלימודים מתקיימים במתכונת דו חוגית ומשלבים סדנאות בתחומים כגון דיגיטל, דאטה והייטק.
     

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


סטודנטים רבים שסיימו תואר ראשון בתקשורת וניהול השתלבו בתעשיית התקשורת בישראל בהצלחה רבה בשנים האחרונות. הביקוש לאנשי תקשורת איכותיים הוא גדול, בין אם במשרדי יחסי ציבור, במשרדי הפרסום, בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה או באתרי האינטרנט. אין ספק שמדובר במקצוע עם יוקרה רבה, והטובים ביותר גם יוכלו להשתכר סכומים נכבדים.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תקשורת וניהול?

רוצה לדעת יותר על תקשורת וניהול?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
תואר בתקשורת וניהול
שילוב שיווק בתקשורת וניהול
לימודי תקשורת וניהול ועבודה לאחר לימודים
עיצוב גרפי ושיווק באינטרנט - תקשורת חזותית או תקשורת וניהול?
תואר ראשון בתקשורת וניהול - מציאת עבודה
היכן לומדים תואר ראשון בתקשורת וניהול?
לימודי תקשורת וניהול