לימודי שפת גוף ותקשורת בין אישית במכללת כנרת

לימודי שפת גוף ותקשורת בין אישית במכללת כנרת

קורס שפת גוף ותקשורת בינאישית במכללת כנרת

 

המכללה האקדמית כנרת מציעה מגוון רחב של מסלולי לימוד לתושבי האזור. המכללה פועלת לטיפוח ערכי מצוינות והיא מציבה את הסטודנטים במרכז עשייתה. היא מעניקה שירות איכותי ורמת לימודים מקצועית לכל הבאים בשעריה והיא מאפשרת לסטודנטים לרכוש ידע בתחומים רבים. מסלולי הלימוד שמתקיימים במכללה מעוצבים בהתאם לגישה החינוכית והרב-תרבותית אשר בבסיס חזונה של המכללה ובעבור הגשמת החזון היא מניחה תשתית לימודית תומכת ואנושית וסביבת לימוד תרבותית וטכנולוגית.

 

במכללה פועלות חטיבות לימוד רבות, ביניהן חטיבות אקדמיות ויחידות קדם אקדמיות. היחידה ללימודי חוץ שהוקמה במכללה מפעילה מסלולי לימוד קדם אקדמיות מתוך כוונה להדק את הקשרים בין המכללה האקדמית לבין המגמות המרכיבות אותה. ביחידה תקיימות מסגרות לימוד שונות לרבות מכינות קדם אקדמיות, לימודי תעודה וקורסי העשרה בתחומי דעת ועיסוק שונים. הלימודים בבית הספר מכשירים את המשתתפים להשתלבות במקצוע מעשי ונדרש או לחלופין מאפשרים להם להשלים או להעשיר את השכלתם בתחומים שונים.

 

רבים כיום מבקשים להעשיר את השכלתם בנושאים שונים. מגמת ההעשרה העצמית הפועלת ביחידה ללימודי חוץ פועלת לענות על הצורך של הציבור בהרחבת הידע וההתמחות בנושאים שונים ולשם כך, היא מקיימת קורסי העשרה במגוון נושאים כדוגמת: קורס אנגלית מדוברת, קורס ניהול רגשות ופיתוח אינטליגנציה רגשית, קורס התמודדות אפקטיבית עם רגשות ועוד.

 

תוכנית הלימודים

 

קורס שפת גוף ותקשורת בינאישית במכללת כנרת, אשר מהווה קורס נוסף במגמה להעשרה עצמית, מייעד עצמו להגשים מספר מטרות, כאשר העיקרית שבהן היא להקנות למשתתפים כלים יישומיים לשיפור המיומנויות בתקשורת הבינאישית ולשיפור התדמית האישית.

 

הלימודים בקורס מעניקים למשתתפים גם כלים מעשיים ויישומיים לשיפור שפת הגוף האישית והם מפגישים אותם עם העקרונות הבסיסיים בקריאת שפת הגוף. במהלך הקורס הם גם לומדים לשפר את יכולות השירות והשיווק שלהם באמצעות שפת הגוף והם מוכשרים לניהול משא ומתן אפקטיבי באמצעות השפה הלא- מילולית.

 

נושאי לימוד

 

נושאי הלימוד העיקריים בקורס:

 

  • תנועות הידיים ומחוות
  • קריאת מצבים
  • אסרטיביות בתקשורת
  • אופני התקשורת
  • המקצבים הבסיסיים
  • סוגי הליכה
  • שפת הגוף של פוליטיקאים
  • תנוחות ישיבה ועמידה
  • שפת הגוף של גברים ונשים
  • ועוד.

 

קהל היעד

 

קורס שפת גוף ותקשורת בינאישית מיועד לכל מי שמתעניין בתחום של שפת הגוף ובעיקר למי שמבקש להעזר בעקרונות שפת הגוף לשיפור תפקודו בתפקיד. קהל זה כולל לדוגמא את ציבור המנהלים, המורים והמדריכים, חוקרים, אנשי השיווק והמכירות, אנשי כוח האדם, עובדי השירות ועוד.

 

משך הקורס

 

הקורס מתפרס על פני 64 שעות לימוד אקדמאיות.

 

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית כנרת