קורס ניהול פרסום ויחסי ציבור במכללה למינהל של הסתדרות המעו"ף

קורס ניהול פרסום ויחסי ציבור במכללה למינהל של הסתדרות המעו"ף

קורס ניהול פרסום ויחסי ציבור במכללה למינהל של הסתדרות המעו"ף

 

קצת על לימודים במכללה למינהל

 

המכללה למינהל הינה המוסד הגדול והוותיק בארץ להקניית מקצועות שונים ומגוונים ולהכשרת כוח אדם בתחומים כגון: ניהול, נדל"ן ושמאות, מזכירות, חשבונאות, ראיית חשבון, חוקרים פרטיים וקציני ביטחון, לימודי הנדסאי ועוד שלל קורסים והשתלמויות לציבור הרחב. המכללה שהוקמה כמלכ"ר (ארגון ללא מטרות רווח) בעלת ניסיון הוראה והכשרה של למעלה מחמישים שנה, והכשירה עד היום מעל ל- 550,000 בוגרים שהשתלבו בקלות בשוק העבודה הישראלי.

 

רבים מבוגרי המכללה אף המשיכו ללמודים אקדמיים לאחר לימודי המקצוע במסגרת המכללה. שלוחות המכללה קיימות בכל קצוות הארץ, מאילת ועד קריית מוצקין, כאשר בכל שלוחה מתקיימות תוכניות לימודים מגוונות. סגל ההוראה במכללה מורכב מאנשי מקצוע מנוסים המלווים את הסטודנטים בתקופת לימודיהם ועד השתלבותם בהצלחה בעבודה בתחום.

 

הקורס מתקיים בכל שלוחת המכללה למינהל

 

 

תוכנית הלימודים

 

הפרסום ויחסי הציבור, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של העסק יכולים להשפיע באופן משמעותי על הצלחתו או כישלונו של כל עסק. העידן המודרני, המאופיין בתחרות גוברת בין ארגונים ועסקים על תשומת ליבו של הצרכן, הוביל להבנה כי שיווק נכון של העסק, ביצוע קמפיין פרסומי ויחסי ציבור יכולים להעלות את המודעות בקרב בציבור ולאף להניע לקניית המוצרים השונים. משום כך, תחום זה נחשב למקצוע של המאה ה-21. ניהול מערכות קמפיין ביחסי ציבור ופרסום, דורשים כיום, יותר מבעבר, ידע מקיף ורב תחומי, מיומנויות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

 

מה לומדים?

 

בית הספר לפרסום של המכללה למינהל נחשב לאחד מהמוסדות המובילים בארץ להכשיר כוח אדם מקצועי לשמש לתפקידים בכירים במחלקות השיווק בחברות שונות.

 

הקורס לניהול הפרסום ויחסי הציבור בבית הספר, נועד להעניק ידע תיאורטי מקיף בכל התיאוריות והמחקרים העדכניים ביותר שנעשו בתחום, לצד הקנייה של כלים מעשיים וטכניקות שיווקיות המיושמות בארגונים מתקדמים. במהלך הלימודים בקורס הסטודנטים רוכשים מיומנויות תקשורת בינאישיות, לומדים לבנות אסטרטגיה פרסומית בהתאם לצרכי העסק, תוך קביעת יעדים, הכנת בריף פרסומי, קביעת התקציב הנדרש וחלוקתו לפי ערוצי תקשורת, ניתוח השוק המתחרים והפעילויות השיווקיות שנעשו בתחום, וכן איתור קהל המטרה שאליו הקמפיין אמור לפנות.

 

תוכנית הלימודים בקורס כוללת נושאים מרתקים ומעשירים אשר מאפשרים לבוגרים להשתלב בעבודה מאתגרת ומבוקשת בשוק הישראלי והעולמי.

 

קיראו על: קורס יחסי ציבור

 

למי מיועד הקורס?

 

הקורס בניהול פרסום ויחסי ציבור מיועד לכל מי שמעוניין לרכוש כלים מקצועיים בעולם הפרסום ויחסי הציבור, לכל מי שמעוניין לעסוק במקצוע בעתיד ולמבקשים לבכיר את הכלים המעשיים והעיוניים בעולם הפרסום על מנת לקדם את פעילות הארגון שבו הם פועלים.

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים כוללת מגוון של נושאי לימוד כגון:

 

  • מבוא לשיווק
  • תקציב הפרסום
  • מחקרים בפרסום
  • יצירתיות בפרסום
  • פרסום
  • תקציבאיות

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה ללמודי הקורס ניהול פרסום ויחסי ציבור הינם:

  • השכלה תיכונית מלאה
  • מעבר של וועדת קבלה

 

משך הלימודים ותעודות

 

לימודי הקורס ניהול פרסום ויחסי ציבור של המכללה למינהל כולל סה"כ 160 שעות לימוד אקדמיות. לבוגרי הקורס שעמדו בכל הדרישות תוענק תעודת גמר של המכללה.

 

אפשרויות תעסוקה

 

עבור בוגרי הקורס יפתחו דלתות מרובות של אפשרויות תעסוקה: במחלקות השיווק של ארגונים וחברות מהמגזר הפרטי או הציבורי, במשרדי פרסום, משרדי יחסי ציבור, בעיתונות, במחלקות הפרסום של ערוצי טלוויזיה מובילים כגון ערוץ 2, או ערוץ 10, בפרסום ושיווק באמצעות אתרי אינטרנט ובעוד שלל של אפשרויות תעסוקה.

 

 

עוד מסלולי לימוד - המכללה למינהל