קורס שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן המקוון - ביראד

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על ביראד - שיווק, דיגיטל ומכירות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן המקוון - ביראד (אוניברסיטת בר-אילן)


בביראד מתקיים קורס שיווק, דיגיטל, ומכירות בעידן המקוון, אשר מקנה למשתתפיו כלים עיוניים ומעשיים לפיתוח עסקים ומוצרים באמצעות שימוש בערוצים מקוונים, ולהגדלת קהל הלקוחות הקיים. במהלך הקורס, ניתן לרכוש ידע פרקטי אודות אמצעי השיווק המבוקשים בתקופת הפוסט קורונה, להיחשף לתהליכי בניית אתרים מכירתיים בפלטפורמות יעילות, וללמוד לבצע מכירות באמצעות זום תוך שימור לקוחות מול הזדמנויות הנקרות בפניהם.


במסגרת תפקידם, אחראים מנהלי שיווק על גיבוש האסטרטגיה השיווקית של ארגונים, ועל זיהוי כלים למימוש אותה אסטרטגיה תוך התחשבות בשינויים המתחוללים בשוק, לרבות הגידול בקנייה המקוונת, והסרת חסמים לכניסתם של מתחרים חדשים בשוק הבין לאומי. כדי להצליח בשוק הגלובלי כיום, ישנו צורך לשלוט בקשת רחבה של אמצעי שיווק, הן מסורתיים, והן דיגיטליים.


מה לומדים?


מטרתו של הקורס להקנות טקטיקות מעשיות לשיווק עסקים בדיגיטל, ולמדידת הצלחתם. כמו כן, במהלך התכנית נרכשים כלים לקידום מטרות העסק בערוצי ה - On line וה - Off line. הקורס מתקיים באופן מקוון, באמצעות זום. המפגשים מועברים בשידור חי, ומונחים באופן אינטראקטיבי על ידי מנהלת התכנית וצוות המרצים. המשתתפים נדרשים להכין פרויקט דיגיטלי עבור מוצר או שירות, לרבות יצירת קמפיין פרסומי. במסגרת הפרויקט, מתייחסים למסרים המקוונים, לאפיון קהלי היעד, לבחירת הערוצים הדיגיטליים, ולמכירה בפועל.

 

 

כמה זמן לומדים?


אורכו של הקורס 80 שעות אקדמיות, ונוסף על כך, 10 שעות מעשיות לביצוע הפרויקט.

 

נושאי לימוד

  • קידום ממומן.
  • פיתוח אתרים.
  • ניתוח מתחרים.
  • תכנון אסטרטגי.
  • טיפול בהתנגדויות.
  • כתיבת מסר שיווקי.
  • מיתוג עסקי דיגיטלי.
  • הכנת תכנית פעולה.
  • גרפיקה לדפי נחיתה.
  • ניתוח חוזקות וחולשות.
  • תקצוב קמפיינים פרסומיים.
  • קמפיינים ברשתות החברתיות.
  • ועוד.

 

סגל


מנהלת התכנית, ד"ר איריס גרטנר מור יוסף, הינה מרצה ומנחת קורסים בשיווק, בשירות, וביזמות בארגונים, אשר עוסקת בליווי ובכתיבת מתודות להדרכה ולייעוץ שיווקי עבור נשים בעלות עסקים.

 

קהל יעד ותנאי קבלה


קהל היעד של הקורס הינו המעוניינים בהעמקת הידע בתחום השיווק הדיגיטלי באמצעות רשתות חברתיות, לרכישת כלים לקידום האסטרטגיה השיווקית באופן מעשי. תנאי הקבלה הינם:

  • 12 שנות לימוד.

 

איזו תעודה מקבלים?


תעודה מטעם ביראד מוענקת לעומדים בדרישות הקורס, הכוללות:

  • נוכחות של לפחות 80% משעות הלימודים.
  • הגשת פרויקט הגמר.


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: ביראד אוניברסיטת בר-אילן

עוד מסלולי לימוד - ביראד אוניברסיטת בר-אילן

כלים שיעזרו לך לבחור