תואר שני בחינוך במכללה הערבית לחינוך

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על הערבית לחינוך - תואר שני בחינוך.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בחינוך במכללה האקדמית הערבית לחינוך - מסלולי M.Ed. ו - M.Teach


להתקדם ולצמוח בתור מורים


עולם החינוך של היום הוא דינמי ביותר ומשלב בתוכו שלל רפורמות ותהליכי שינוי, במטרה להתאים את דרכי ההוראה לתמורות חברתיות ותרבותיות. עבור מורים ומורות שמעוניינים להישאר מעודכנים ולהכיר את הגישות החדשניות ביותר בעולם ההוראה, תואר שני בחינוך יכול להקנות יתרונות רבים.


במכללה הערבית לחינוך אפשר ללמוד בשלל תכניות לתואר שני בחינוך. חלק ממסלולים אלה מתאימים למורים מנוסים שרוצים להעמיק את ההכשרה שלהם ולרכוש מיומנויות נוספות, בין היתר למטרות קידום ופיתוח מקצועי. כמו כן, מוצעות תכניות M.Teach שמתאימות לאקדמאים שאינם מעולם ההוראה שרוצים להשתלב כמורים בבתי ספר. מסלולי הלימוד שמים דגש על צורכי מערכת החינוך במגזר הערבי ושואפים לפתח מורים יצירתיים, חדשניים ובעלי יכולות מנהיגות.


מסלולי לימוד


אלה הם המסלולים השונים לתואר שני בחינוך במכללה:

 

 

  • תואר שני בחינוך לשוני M.Ed.: תואר שני בחינוך לשוני במכללה שם דגש על היבטים בהוראת שלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית. הסטודנטים יכולים להרחיב את השכלתם בתחום ולקדם את הכישורים שלהם בהוראת שפות. במסלול מתמקדים גם בהיבטים חברתיים ופסיכולוינגוויסטיים של החברה הערבית והישראלית.

 

 

  • תואר שני בחינוך מדעי M.Ed.: המסלול לתואר שני בחינוך מדעי בא לספק כלים מתקדמים למורים למדעים בתחום המתודולוגיה והחינוך המדעי. הסטודנטים מעמיקים את מיומנויות המחקר וההוראה ומפתחים יכולות חשיבה דרכן הם יכולים לקדם למידה עצמאית בקרב התלמידים שלהם, וליישם שיטות הערכה מקצועיות. זוהי תכנית ללא תזה.

 

 

  • תואר שני בהוראה ולמידה M.Ed.: בתואר השני בהוראה ולמידה המורים מרחיבים את הכלים החינוכיים שברשותם. במסלול שואפים להעלות את רמת המורים בחברה הערבית בתחום ההוראה והלמידה וכך לסיים למורים לקדם עצמם מבחינה מקצועית ולרכוש מיומנויות שחשובות לקידום תהליכים בכיתה.

 

 

  • תואר שני בלקויות למידה בשפה הערבית M.Ed.: המכללה מציעה תכנית לתואר שני בלקויות למידה בשפה הערבית - הערכה והתערבות חינוכית. תכנית זו מותאמת לדרישות "חוק השילוב" של משרד החינוך ומטרתה לאפשר למורים לרכוש כלים לשילוב של תלמידים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל. במסלול שמים דגש על מורכבויות ברכישת השפה הערבית ומקבלים כלים להתערבות פרטנית וקבוצתית.

 

 

  • תואר שני מוסמך בהוראה M.Teach: מסלול התואר השני M.Teach מתאים לאקדמאים בעלי תואר ראשון לפחות בתחומי דעת מגוונים, שברצונם להשתלב במערכת החינוך וללמד את תחום הדעת שלהם. התכנית מעניקה תואר שני מוסמך בהוראה וכן תעודת הוראה לחינוך העל יסודי. המסלול מעניק גם כלים למנהיגות בית ספרית ולפיתוח של מורים יוזמים ויצירתיים והוא כולל התנסות מעשית בבתי ספר על יסודיים.

 

תנאי קבלה


תנאי הקבלה לתואר השני בחינוך משתנים לפי המסלול הנבחר, אך במרבית התכניות לתואר שני M.Ed. על המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון בממוצע ציונים שבין 80 - 85 לפחות, ולהחזיק בניסיון של לפחות שלוש שנים בהוראה. כמו כן, יש צורך להציג המלצות מצג גורמים מקצועיים ואקדמיים מתאימים. בהתאם לתחום ההתמחות, המכללה דורשת מהמועמדים להציג ניסיון רלבנטי בהוראה ושליטה במיומנויות חינוכיות רלבנטיות לתחומם.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה האקדמית הערבית לחינוך בישראל בחיפה

כלים שיעזרו לך לבחור