רוצה פרטים על לימודי ערב בקונדיטוריה ובישול?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי בישול וקונדיטוריה בערב - מה בא לך להכין?

רוצה לדעת על לימודי ערב בקונדיטוריה ובישול? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס בישול וקונדיטוריה בערב

 

מריח כמו ארוחה חמה

 

אתם חוזרים מהעבודה לאחר שהשמש כבר שקעה, וממש בא לכם לפזר קמח על השולחן ולהכין בצק חדש, אבל אתם רק חושבים על הכלים שתצטרכו לשטוף, ואולי שותפיכם לחיים או לדירה מתנגדים בכל תוקף שתלכלכו את המטבח. אם חשקה נפשכם בהכנת מטעמים אחרי שעות העבודה, או שברצונכם ללמוד את מקצוע הטבחות או האפייה, ודאי תשמחו לדעת כי במקומות שונים בארץ, מחיפה ועד באר שבע, מוצעים קורסי ערב בבישול ובקונדיטוריה. פרשנו לפניכם את האפשרויות הקיימות, בחלוקה למוסדות הלימוד העיקריים המציעים לימודי תעודה בשעות הערב.

 

בישולים – בית הספר הגבוה לקולינאריה

 

במוסד לימודים זה, הממוקם בתל אביב, מציעים מסלול ללימודי בישול בימי שישי בבוקר, וכן מסלול בישול הנערך פעמיים בשבוע בשעות הערב, החל מהשעה 16:30. התכנית כוללת 46 מפגשים ועושר מקיף של תכנים; הסטודנטים לומדים לבשל את כל סוגי הבשר, הדגים ופירות הים, להכין רטבים וצירים, ליצור בצקים, לרקוח קינוחים ועוד.

 

בנוסף, בבית הספר מתקיים מסלול פטיסרי, שגם אותו אפשר ללמוד בימי שישי בבוקר או במתכונת לימודי ערב פעמיים בשבוע. גם תכנית זו כוללת 46 מפגשים ושפע מגוון של תכנים; המשתתפים לומדים לעבוד עם כל סוגי הבצקים, לאפות עוגות ולחמים, ליצור פרלינים, להכין גלידות וממתקים ועוד.

 

 

דן גורמה – המרכז הקולינרי הגבוה לאמנויות הבישול

 

אמנם הכשרות משרד העבודה הבסיסיות (סוג 1) בטבחות ובאפייה נערכות בשעות הבוקר, אך רוב הקורסים האחרים מתקיימים בדן גורמה במסגרת מפגשי ערב, וביניהם קורסים מתקדמים לבעלי מקצוע והכשרות להסמכה עבור עובדי הענף. במרבית המקרים, התכניות מתקיימות בחיפה, אך חלקן זמינות גם לתושבי אזור תל אביב. הנה כמה מן הקורסים המוצעים:

 

קורס הכנה למבחן משרד התמ"ת בטבחות – מיועד לאנשים העוסקים בטבחות בפועל לפחות שלוש שנים. הקורס נערך פעמיים בשבוע החל מהשעה חמש אחר הצהריים בחיפה. התכנית כוללת 24 מפגשים, שמתוכם שישה מתקיימים במתכונת של סדנא מעשית. אלה לעיתים נערכים בימי שישי.

 

סיווגים מתקדמים – התכניות בטבחות סוג 2 עד סוג 5 בדן גורמה כוללות בין 24 ל – 32 מפגשים. הלימודים מתחילים בשעה ארבע או חמש אחר הצהריים, ומתקיימים לרוב בחיפה, פעמיים בכל שבוע. שישה מן המפגשים נערכים במתכונת סדנא מקצועית, ולאלה מוקדש לעיתים יום שישי בבוקר.

 

קורס בישול ביתי - כולל היכרות עם שיטות העבודה המקצועיות המתקדמות של השפים, ונערך בחיפה ובתל אביב, אחת לשבוע החל מהשעה 17:00. בתל אביב התכנית מקיפה הרבה יותר, וכוללת 100 מפגשים. בחיפה המסלול כולל 20 מפגשים בלבד.

 

קורס התמחות בקונדיטוריה – מיועד לקונדיטורים שלא רכשו השכלה פורמאלית, וכולל 35 מפגשים, המתחילים בשעות אחר הצהריים ומסתיימים בערב.

 

קורס קונדיטאות מא' עד ת' – כולל 20 מפגשים דו שבועיים החל מהשעה 17:00 אחר הצהריים בחיפה, ומיועד לחובבים איכותיים.

 

 

מכללת השף

 

מכללת השף פועלת בערים: חיפה, תל אביב, ראשון לציון, ירושלים ובאר שבע. בכל אחת מערים אלו מציעה המכללה מסלולי ערב מקצועיים בטבחות, בקונדיטוריה, בניהול ועיצוב אירועים, בבישול למסעדות ובפיסול בבצק סוכר. היא נהנית מחסות ארגון השפים והקונדיטורים, וזוכה לשיתוף פעולה מצד איגוד השפים העולמי.

 

קורסי הטבחות והקונדיטוריה - נמשכים כשמונה חודשים, הלימודים בהם מתקיימים פעם אחת בשבוע, והסטודנטים עוברים גם התנסות מעשית במסעדות ובבתי מלון.

 

קורס ניהול ועיצוב אירועים – כולל 19 מפגשים חד שבועיים, והסטודנטים מגישים בסיומו פרויקט גמר.

 

קורס בישול למסעדות – מתקיים פעמיים בשבוע, נמשך כשמונה חודשים וכולל סטאז' מעשי במלונות ובמסעדות.

 

האוניברסיטה העברית בירושלים

 

במדור ללימודי חוץ של הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה באוניברסיטה העברית מתקיים קורס סמארט שף, השם דגש על היבטי הניהול העסקי בשירותי מזון ציבוריים, ומעשיר את המשתתפים בידע בטכנולוגיות ובתהליכי ייצור של מזון וחומרי גלם. הקורס אורך 15 חודשים, ומתקיים אחת לשבוע החל מהשעה 15:00 אחר הצהריים. כל מפגש מונה שש שעות. הבוגרים מקבלים תעודת סמארט שף מטעם האוניברסיטה העברית.

 

עושים בישול – בית ספר למקצועות הבישול והאפיה

 

במרכז הלימודים של השף אורן גירון בהרצליה פיתוח לומדים גם עד חצות הליל! כך קורה, למשל, בקורס המקצועי בקונדיטוריה, המתחיל בשעה חמש אחר הצהריים. התכנית מקיפה 235 שעות אקדמיות ב – 25 מפגשים, בהם הסטודנטים מכירים שיטות אפייה וחומרי גלם, עובדים על אופני תצוגה של קינוחים, ומתנסים בעבודת צמד. הקורס "סודות המטבח" מוצע גם הוא בשעות הערב, במתכונת חד שבועית. הוא כולל 100 שעות ואת כל התכנים הרלוונטיים ללימודי בישול. מלבד זאת, קיימות סדנאות רבות ומגוונות בשעות הערב.

 

האקדמיה הקולינרית של רשת "לגעת באוכל"

 

"לגעת באוכל" היא רשת חנויות המוכרת מוצרים למטבח ולאירוח, ומקיימת גם קורסים המעניקים לבוגריהם תעודת גמר המוכרת מטעם איגוד השפים הישראלי. לרשת סניפים בערים: חיפה, רעננה, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות ובאר שבע. הקורסים השונים לבישול ולאפייה כוללים בין שמונה ל - 15 מפגשים של הדרכה מקצועית והתנסות מעשית, המתקיימים אחת לשבוע החל מהשעה חמש בערב. בכל סניף תוכלו למצוא קורסי ערב מעניינים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב בקונדיטוריה ובישול?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב בקונדיטוריה ובישול?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור