רוצה פרטים על הסבה להנדסת חומרה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הסבה להנדסת חומרה

רוצה לדעת על הסבה להנדסת חומרה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הסבה להנדסת חומרה

 

השינויים שעובר שוק ההייטק בכלל ושוק פיתוח החומרה בפרט הובילו להעלאת הביקוש במומחים ואנשי מקצוע המסוגלים לתפעל מערכות טכנולוגיות משולבות גם באמצעות חצאי מוליכים. תחום לימודים זה אינו נכלל במסגרת לימודי הנדסה לתואר ראשון ועל כן נוצר מסלול לימודים מיוחד המאפשר לסטודנטים לבצע הסבה ולהשתלב בתעשיות השונות כמומחים בהנדסת חומרה המסוגלים לתת מענה לרכיבי חומרה הפועלים על תדר גבוה, בייחוד בכל מה שנוגע בתקשורת ורשתות.

 

לימודי הסבה להנדסת חומרה מיועדים להנדסאים בעלי רקע קודם בתחומי הנדסת אלקטרוניקה או במקצועות המדעים השונים. במהלך הלימודים הסטודנטים נחשפים לתהליכים שונים במזעור של מערכות דיגיטאליות בהתאם למגמה הגוברת בעולם ההייטק, וכן, יתוודעו למעגלים דיגיטאליים, מערכות דיגיטאליות, משפטי בקרה, מערכת עקיבה סינכרונית ועוד נושאי לימוד רבים אחרים, בדגש על הקנייה של כלים טכניים בכל הנוגע לרכיבים ברי תכנות.

 

הלימודים מתאימים לכל מי שמעוניין להשתלב בתחום מתפתח וחדשני זה, במשרות מפתח בתעשיית ההייטק ולהנות ממשכורת ותנאי העסקה מהגבוהים שבמשק הבינלאומי והישראלי.

 

תנאי קבלה

 

לתוכנית הלימודים להסבת הנדסת חומרה יתקבלו מועמדים אקדמיים, בוגרי הנדסת אלקטרוניקה או בוגרי מקצועות המדעים. בנוסף, עליהם להכיר את עולם האינטרנט ברמת המשתמש, כמו גם להכיר היטב את מערכת ההפעלה חלונות ולשלוט בשפה האנגלית. מועמדים אלו יעברו ראיון קבלה ובנוסף, מבחן התאמה על מנת לבדוק את התאמתם למסלול הלימודים.

 

נושאי לימוד

 

מסלול הלימודים לקראת הסבה להנדסת חומרה כולל מגוון של נושאי לימוד, להלן חלק מהם:

 

  • מושגי יסוד במערכות דיגיטאליות
  • בניית היררכיה
  • אופרטורים וביטויים
  • משפטי בקרה
  • מכונות מצבים מודל מילי ומור
  • מעגלים דיגיטאליים
  • כתיבת קוד נכונה לסינתזה
  • יצירת קוד אוטומטי
  • שימושים מתקדמים בכלי הסינתזה
  • בעיות נפוצות ופתרונן

 

משך הלימודים ותעודות

 

הקורס לרוב אורך 352 שעות לימוד אקדמיות, כאשר משתתפים שעמדו בכל הדרישות השונות ונכחו לפחות ב- 80 שיעורים יקבלו תעודת הסמכה בהנדסת חומרה מטעם המוסד הנלמד.

 

מוסדות לימוד:

 

קיימים מספר מוסדות לימוד בהם מתקיימות הסבות להנדסה. בין היתר, ניתן למנות:

 

  • ג'ון ברייס Net Bryce - הסבת אקדמאים להנדסת חומרה FPGA/CPLD, מרכז הדרכה והסמכה לטכנולוגיות תקשורת.

 

  • חברת לוגטל - המכשירה מזה שנים מהנדסי חומרה לחברות המובילות בארץ , בנתה 2 מסלולים ייחודיים בתחום ה-FPGA ובתחום ה-Board Design.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי הסבה להנדסה, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

אפשרויות תעסוקה

 

עבור בוגרי הקורס יפתחו דלתות מרובות של תעסוקה בשלל של משרות מפתח בתעשיות עתירות ידע, בחברות כגון: אינטל, אמדוקס ועוד. בחברות סטארט אפ, בתעשיית הביוטכנולוגיה, בחברות מחשבים, ובעוד ארגונים פרטיים וציבוריים, במשרדי ממשלה הזקוקים למומחים בתחום.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הסבה להנדסת חומרה?

רוצה לדעת יותר על הסבה להנדסת חומרה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור