קורס AI ובינה מלאכותית לשיווק דיגיטלי
רוצה לדעת על קורס AI לשיווק דיגיטלי? אנחנו רוצים לעזור לך!
דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד.
לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
עזרנו גם לך? דרג אותנו:
קורס AI לשיווק דיגיטלי
צאתם לשוק של כלי הבינה המלאכותית הייתה מאורע משמעותי בענף השיווק הדיגיטלי. עובדי שיווק דיגיטלי המעוניינים להישאר רלוונטיים ולא להיוותר מאחור חייבים להכיר את טכנולוגיית הבינה המלאכותית, וללמוד כיצד להטמיעה בעשייתם השוטפת. כדי לעמוד בתחרות הרבה בשוק ולקבל יתרון, לא מספיק להכיר את הכלים הקיימים בשוק כיום, אלא יש צורך בהבנה של המגמות העתידיות הצפויות בתחום ה - AI, כדי להגיע מוכנים יותר ולפעול בהתאם. אנשי שיווק דיגיטלי שברצונם להתמקצע בתחום הבינה המלאכותית וללמוד על תרומתו הרבה לעיסוקם, יכולים לקחת חלק בקורסים ייעודיים, המתמקדים בהטמעת כלי AI בקמפיינים, ובתרומתם להגדלת הרווחים.
אילו יתרונות מספקת הבינה המלאכותית בתחום השיווק הדיגיטלי?
הבינה המלאכותית מציבה מגוון יתרונות לעובדי שיווק הדיגיטלי, כגון:
- יצירת תוכן באופן יעיל ומהיר: באמצעות כלי AI ניתן ליצור בקלות ובמהירות סרטונים, תמונות, וטקסט, לצורך שילובם בקמפיינים.
- מיקוד הפרסום: ניתן להשתמש בכלי AI לצורך ניתוח מאפייני הגולשים, כדי לספק פרסומות באופן ממוקד ומותאם יותר.
- חיזוי וניתוח דפוסים: הבינה המלאכותית מאפשרת ניתוח ביצועי הקמפיינים, דפוסי התנהגות הצרכנים, והיבטים נוספים החשובים במהלך הקמפיין.
- שיפור חוויית הלקוח: ניתן להשתמש בעוזרים וירטואליים לצורך שיפור איכות השירות, ולהעלאת שביעות רצון הלקוחות.
- אוטומציה: כלי הבינה המלאכותית יכולים לשמש לצורך ביצוע אוטומציה של משימות חזרתיות, אשר עשויות לגרוע זמן ומשאבים במהלך הקמפיין.
למי מיועד הקורס?
קורסים אלו הינם ממוקדים בתחום השיווק הדיגיטלי, ויכולים ללמוד בהם קהלי היעד הבאים:
- עובדים מנוסים בתחום השיווק הדיגיטלי, כגון מנהלי שיווק, מקדמי אתרים, מנהלי מדיה, בוני אתרים, מנהלי קמפיינים ממומנים, וכותבי תוכן, שברצונם להתעדכן בחידושים בתחום הבינה המלאכותית הרלוונטיים לעיסוקם.
- בעלי עסקים, המעוניינים ברכישת כלים מתקדמים לשיווק שירותים ומוצרים.
- יוצרי תוכן עצמאיים, שברצונם להרחיב את שליטתם בכלי שיווק דיגיטלי מבוקשים המבוססים AI.
מה לומדים?
במהלך הקורסים מכירים המשתתפים כלי AI מגוונים שביכולתם לסייע לייעול תהליכי השיווק הדיגיטלי. הם לומדים לכתוב פרומפטים עבור יצירת תמונות, הנפשות, פוסטים, מאמרים, ועוד. כמו כן, לומדים כיצד ניתן להיעזר בכלי AI כדי לנתח קמפיינים שיווקיים, לבחון את יעילותם, ולהתמודד עם בעיות אשר עלולות לעלות במהלכם. ישנם גם קורסים המקנים ידע ליצירת אוואטרים וסוכנים דיגיטליים, לייעול האינטראקציה עם הלקוחות ולשיפור חוויית השירות.
הקורסים כוללים תרגילים מעשיים, שבהם מתנסים בפועל בשימוש בכלים הנלמדים. לקראת סיום הלימודים, עורכים המשתתפים פרויקט מסכם, שבו הם מיישמים את מכלול הידע הנלמד לצורך יצירת קמפיין שיווקי עבור מותג, מוצר, או שירות.
אילו כלי AI נלמדים בקורס?
- ChatGPT: צ'אט ג'יפיטי הינו צ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית, שבו ניתן להיעזר להפקת תכנים כגון מאמרים, פוסטים, וכדומה; וכן לניתוח ולאופטימיזציית קמפיינים; לאוטומציית תהליכים; ועוד.
- Claude: קלוד הינו צ'אטבוט המאפשר כתיבת תוכן, הגדרת יעדי קמפיין, מעקב אחרי ביצועי הקמפיין, ניתוח התנהגות לקוחות, ועוד.
- Dall-E: מחולל תמונות על פי פרומפטים, אשר פותח על ידי חברת OpenAI.
- Gemini: ג'מיני הוא צ'אטבוט שפיתחה חברת גוגל, המאפשר ליצור תוכן, להשיב על שאלות, ועוד.
- Midjourney: מידג'רני הינו כלי ליצירת תמונות באמצעות הזנת פרומפטים.
- CapCut: זהו כלי AI לעריכת סרטוני וידאו.
- AI Canva: ניתן להתמקצע בשילוב AI וקנבה, ליצירת עיצובים דיגיטליים חכמים. Canva הינה פלטפורמה לעיצוב גרפי דיגיטלי באמצעות תבניות, אשר לאחרונה נוספו בה יישומי AI מתקדמים.
- ועוד.
בחלק מן הקורסים ניתן להכיר כלי AI שהינם ייעודיים לתחום השיווק, כגון:
- Albert: אלברט הינו עוזר שיווקי אשר מנתח את נתוני המותג לצורך קבלת החלטות יעילות יותר.
- Surfer SEO: כלי אופטימיזציה, המסייע לייעול מילות המפתח ולשיפור התוכן.
- Jasper: כלי ליצירת קופי (תוכן שיווקי) עבור אתרים ובלוגים.
- ועוד.
מה משך הקורס ומתכונתו?
היקפו של הקורס הינו כחודשיים עד שמונה חודשים. בדרך כלל מתקיימים מפגש אחד או שניים במהלך השבוע, בשעות הערב. כמו כן, ישנם מוסדות לימוד המציעים לימודי AI אונליין, בקורסים המקוונים הללו יכולים המשתתפים להתאים את שעות וקצב הלמידה לצורכיהם ולשילוב עם עבודתם. הדבר יכול להתאים במיוחד לעובדים בתחום השיווק הדיגיטלי המעוניינים במסלול לימודים גמיש המותאם לשגרת העבודה, שבו ניתן ללמוד בכל זמן ומקום.
מה הם תנאי הקבלה?
תנאי הקבלה הינם:
- ניסיון בתחומי השיווק והדיגיטל.
- שליטה טובה בשפה האנגלית.
- מבדק התאמה לקורס.
- ראיון אישי.
- יש צורך במחשב אישי לצורך תרגול במהלך הקורס.
- קיימים לימודי AI למתחילים המתאימים לחסרי ניסיון קודם בתחום, לצד קורסים המיועדים למשתמשים מנוסים יותר שברצונם לרענן את הידע שברשותם.
מה הן אפשרויות התעסוקה?
מכיוון שהקורסים מותאמים לעוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, הידע הנרכש במהלכם מאפשר לאותם עובדים לייעל את תהליכי העשייה השוטפת בסוכנויות דיגיטל ובמשרדי פרסום, וכך הוא תורם להגדלת רווחיות הקמפיינים. באמצעות כלי הבינה המלאכותית הנלמדים, יכולים בוגרים שהינם יוצרי תוכן או בעלי עסקים ליצור תוכן כתוב וחזותי, שיוכל לסייע להם לקדם את העסק ברשתות החברתיות.
- קראו גם על קורס AI לקריאייטיב.
מה עלות הלימודים?
עלות הקורסים הינה בין 1,500 - 10,000 שקלים בממוצע, ונעה בקשת רחבה למדי. קורסים מקוונים קצרים כרוכים בעלות הנעה בין 1,500 - 3,000 שקלים בממוצע, ואילו קורסים פרונטליים או היברידיים שהיקפם ארוך יותר כרוכים בעלות הנעה בין 3,000 - 10,000 שקלים ולעיתים אף למעלה מכך. יש להדגיש כי מחיר הלימודים עשוי להשתנות מעת לעת, ותלוי בקריטריונים כגון אורך הקורס ומתכונתו. כמו כן, ייתכנו עלויות מעבר למחיר הקורס, לרכישת כלי בינה מלאכותית לצורך שימוש במהלך הלימודים.