קורס AI ובינה מלאכותית לקריאייטיב
רוצה לדעת על קורס AI לקריאייטיב? אנחנו רוצים לעזור לך!
דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד.
לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
עזרנו גם לך? דרג אותנו:
קורס AI לאנשי קריאייטיב
חרף תחזיות על הכחדתו של מקצוע הקריאייטיב עם התעצמות הבינה המלאכותית, ההערכות הן כי המקצוע לא צפוי להיעלם, אלא לשנות את פניו ולהמציא את עצמו מחדש. בעידן ה - AI, אנשי קריאייטיב שברצונם להישאר רלוונטיים בתעשיית הפרסום חייבים להתעדכן בהתפתחויות האחרונות. אותם עובדים יכולים להשתמש בכלי הבינה המלאכותית לצורך יצירת תוכן באמצעות מחוללי תמונות וטקסט, וכך לבנות את האסטרטגיה היצירתית באופן חכם ויעיל יותר. עובדי קריאייטיב שברצונם להכיר את כלי הבינה המלאכותית וללמוד כיצד לשלבם בעבודתם, יכולים לקחת חלק בקורסים ייעודיים, המותאמים לתחום עיסוקם.
- קראו עוד על לימודי בינה מלאכותית.
אילו שימושים יש לבינה המלאכותית בתחום הקריאייטיב?
לבינה המלאכותית היוצרת (GAI) שימושים אפשריים רבים בתחום הקריאייטיב, כגון:
- שימוש במחוללי טקסט כגון ChatGPT לצורך כתיבת תוכן שיווקי, לסיוע במציאת רעיונות ומקורות השראה, לסיוע בניסוח ובהגהת פוסטים; ועוד.
- שימוש במחוללי תמונות, כגון Midjourney, Leonardo, או Firefly, ליצירת תמונות או לעריכתן, לצורך הכנת באנרים, לוגואים, ומודעות, שאותם ניתן לשלב בקמפיין.
- אוטומציה של משימות מאפשרת לעובדים לקצר את תהליכי העבודה, לחסוך זמן על ביצוע מטלות חזרתיות, וכך להתמקד בפן היצירתי והמשמעותי יותר של העשייה.
למי מתאימים הקורסים?
הקורסים יכולים להתאים לקהלי היעד הבאים:
- עובדי ומנהלי קריאייטיב מנוסים, המעוניינים להרחיב את סל הכלים המקצועי כדי להתאים עצמם לרוח התקופה.
- עובדים בתפקידים משיקים בעולם הפרסום, כגון קופירייטרים, אנשי שיווק דיגיטלי, פלנרים, ותקציבאים, המעוניינים לבחון את השפעות הבינה המלאכותית על ענף העיסוק שלהם.
- יוצרי תוכן עצמאיים המעוניינים בהעמקת הידע שברשותם בתחום הקריאייטיב בעידן הבינה המלאכותית.
מה לומדים?
במהלך הקורס ניתן ללמוד כיצד להשתמש בכלי AI לצורך יצירת תוכן כגון טקסט, תמונות, או וידאו, לשימוש בתחום הקריאייטיב. המשתתפים בוחנים את הפוטנציאל של אותם כלים לצמצום עלויות ולקיצור זמני העבודה, ואת האופן שבו ניתן לשלב אותם בסוגי קמפיינים שונים. כמו כן, הם דנים באופן שבו עשוי תחום ה - AI להתפתח בעתיד הקרוב, ובהשלכות של תמורות אלו על ענפי השיווק והפרסום.
- קראו גם על קורס AI ליצירת סרטונים.
אילו נושאים נלמדים במהלך הקורס?
- יצירת גאנטים.
- ניתוח מתחרים.
- הכנת פרזנטציות.
- שילוב AI בקמפיין.
- אסטרטגיה שיווקית.
- זכויות יוצרים ודיפ פייק.
- כתיבת תוכן שיווקי באמצעות מחוללי טקסט.
- ועוד.
מה משך הקורס ומתכונתו?
משך הקורס הינו כחודש וחצי, והוא מתקיים במתכונת מרוכזת המותאמת ללוח הזמנים המקצועי של אנשי הקריאייטיב, שניתן לשלב באופן גמיש עם העבודה. ניתן ללמוד במסגרת קורס בינה מלאכותית אונליין, באמצעות הזום או בצפייה בשיעורים מוקלטים מראש. הקורסים המקוונים יכולים להתאים לצרכיהם של אנשי קריאייטיב שכן ניתן לשלבם בשגרת העבודה העמוסה ולצפות בשיעורים בהתאם לקצב האישי וללוח הזמנים המקצועי.
מה הם תנאי הקבלה? האם נדרש ידע טכני קודם?
תנאי הקבלה לקורס כוללים:
- ניסיון רלוונטי קודם בענפי הקריאייטיב, הפרסום, והקופירייטינג.
- קופי טסט (מבחן הבוחן את יכולות הכתיבה השיווקית).
- שליטה טובה בשפה האנגלית.
- ניסיון בשימוש בתוכנות גרפיקה.
- ראיון קבלה.
בדרך כלל, אין בהכרח צורך בידע טכני קודם כדי להתקבל לקורס, ויכולים ללמוד בו גם חסרי ניסיון קודם בתחום הבינה המלאכותית.
אילו תוצרים מתקבלים בסיום הקורס?
בידיהם של בוגרי הקורס תיק עבודות מקצועי, הכולל פרויקטים ומטלות שנערכו במהלך הלימודים. פרויקט הגמר בדרך כלל מדמה תהליך בניית קונספט שיווקי עבור מותג או מוצר, תוך שימוש בכלי ה - AI הנלמדים. ניתן להשתמש בתיק העבודות החדש בתהליך חיפוש העבודה, ולהציגו בפני מעסיקים פוטנציאליים או לקוחות.
מה הן אפשרויות התעסוקה ולימודי ההמשך?
יש לציין כי הקורס אינו מכשיר אנשי קריאייטיב, אלא מעניק לעובדים פעילים בענף ידע עכשווי וממוקד הרלוונטי לעבודתם, לאור ההתפתחות בתחום הבינה המלאכותית. באפשרות בוגרי הקורס להשתמש בכלי ה - AI הנלמדים במסגרת עבודתם השוטפת, ולהיעזר בהם כדי לחסוך זמן ומשאבים. בתעשיית הפרסום של היום, ידע בבינה מלאכותית נדרש במשרות רבות, שכן הוא מהווה משאב חובה בכל משרד פרסום. כמו כן, עצמאיים העובדים בתחום יכולים להשתמש בידע הנלמד כדי ליצור לעצמם יתרון ולבלוט מול מתחרים.
עובדים בתחום הקריאייטיב שברצונם להמשיך ולפתח את סל הכלים שברשותם, יכולים ללמוד בקורסים נוספים בתחום הבינה המלאכותית, כגון הכשרות קצרות וממוקדות להיכרות עם כלי AI חדשים היוצאים לשוק, קורסים המתמקדים במנועי AI לווידאו, קורסים המתמקדים בחדשנות עסקית, קורס AI לשיווק דיגיטלי, קורס AI וקנבה, ועוד.