רוצה פרטים על קורס ניהול אחזקה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול אחזקה

רוצה לדעת על קורס ניהול אחזקה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול אחזקה

 

מה זה קורס ניהול אחזקה?

 

כיום מערך האחזקה נחשב למרכיב מהותי ביותר בכל יחידה לוגיסטית באירגונים השונים. מערך האחזקה מושפע וגם נפגע לעיתים מהשינויים הדינמיים הרבים במשק, התחום הטכנולוגי הינו הראשון המשפיע ונותן את אותותיו על מערך האחזקה.

 

הלימודים בקורס ניהול אחזקה מכשירים את משתתפי הקורס למנהלי אחזקה מיומנים ומקצועיים. על מנהל האחזקה מוטלת האחריות כולה של מערך האחזקה, המנהל צריך לדעת כיצד להתמודד עם השינויים הטכנולוגיים והכלכליים במשק, לשמור על מקצועיות טכנית לצד שמירה על האינטרסים הכלליים של האירגון וייעולו.

 

הלימודים בקורס ניהול אחזקה שמים דגש רב על שיפור מערך האחזקה בכללותו ומעניקים למשתתפי הקורס מיומנויות אירגון, ניהול והנעת עובדים.

 

 

מי צריך קורס ניהול אחזקה?

 

המטרה המרכזית של הלימודים בקורס ניהול אחזקה הינה הקניית ידע ומיומנויות מעמיקות בניהול האחזקה באירגון על הצד הטוב והיעיל ביותר, הן מהפן הניהולי והן מהפן המקצועי- טכני. הלימודים בקורס זה מתאימים לאנשים המעוניינים ברכישת ידע בשילוב שני האלמנטים המנצחים הללו.

 

מה לומדים?

 

תכני הלימוד בקורס ניהול ואחזקה משתנים בהתאם לרמתו המקצועית של הקורס ומוסד הלימודים המעביר אותו. הלימודים כוללים חומר לימוד תיאורטי המועבר בהרצאות פרונטאליות והתנסות מעשית-פרקטית.

 

בין הנושאים המועברים בקורס זה: מקומה של התחזוקה בארגון, מבוא ועקרונות בניהול תחזוקה, אחזקת מבנים ובקרת מבנים, עקרונות בניהול מערכות מתקדמות, ניהול פרוייקטים, ניהול משא ומתן, ניהול ותכנון כוח אדם, ניהול ותכנון תקציב, מדיניות תחזוקה (מונעת, מתוכננת, שבר) הנעת עובדים, אירגון ותכנון של לוחות זמנים, תכנון משאבים, עבודה בהתאם להיבטים כלכליים באירגון, , היבטים ושיקולים באחסון, רכש, דיווח וכתיבה טכנית, נהלי בטיחות, תקנות בנוגע לחומרים מסוכנים, מערכות חשמל ומערכת כיבוי אש, מערכות תחזוקה, בקרת מבנים ממוחשבת, הצעות מחיר, חוזים, חוקים ותקנות, תקני איכות (iso 9000,iso 14000) ועוד.

 

 

כמה זמן נמשכים הלימודים?

 

משך הלימודים בקורס ניהול אחזקה משתנה בהתאם להיקף הקורס ולמוסד הלימוד המעביר אותו. מרבית הקורסים בתחום נפרשים על גבי כ- 80-150 שעות לימוד אקדמיות.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

הלימודים בקורס ניהול אחזקה מתאימים בעיקרם לעובדי אחזקה אשר עתידים להמשיך לתפקידי ניהול שונים ולהפוך למנהלי אחזקה במקום עבודתם. הלימודים מתאימים גם לכל המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בפן הטכני ובפן הניהולי של עבודתם ולשפר את תחום האחזקה באירגון בו הם עובדים. תנאי הקבלה לקורס זה משתנים בהתאם לקורס ולמוסד הלימודים.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בתום הלימודים בקורס ניהול אחזקה מוענקת לבוגרי הקורס תעודת גמר "מנהל אחזקה בכיר" מטעם מוסד הלימוד. לאחר קבלת תעודה זו יוכלו בוגרי הקורס להשתלב במגוון מוסדות ואירגונים כמנהלי אחזקה בכירים.

 

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד המאפשרים קורסי ניהול אחזקה: 

 

  • מכללת מלט"ש (פרישה ארצית): קורס מנהלי אחזקה של מכללת מלט"ש מתקיים במסלול נוח לאנשים עובדים ואורכו הוא כ - 8 חודשים. לתלמידים שאין ברשותם רקע קודם בתחום האלקטרוניקה והחשמל, מתקיימת גם מכינה בתחילת הקורס.

 

  • מכללת ארז (שלומי): מכללת ארז מציעה קורס להכשרת מנהלי אחזקה בכירים. היקף הקורס 80 שעות לימוד.

 

  • המכללה הטכנולוגית באר שבע: היקפו של קורס ניהול אחזקה של המרכז להכשרה מקצועית במכללה הטכנולוגית באר שבע הוא כארבעה חודשים. במכללה זו מתקיימים עוד מגוון מסלולים להכשרה מקצועית וכן לימודי הנדסאים.

 

  • מכללת מישלב (רמת גן וחיפה): במכללה זו אפשר לקחת חלק בקורס ניהול אחזקה, שמתקיים במסלול לימודי ערב שהיקפו 25 מפגשים או בקורס בוקר אשר כולל כ - 18 מפגשים.

 

  • המכללה הטכנולוגית רופין (עמק חפר): המכללה הטכנולוגית רופין עורכת קורס ניהול אחזרה במסגרת המרכז להכשרה והשתלמויות. היקפו של המסלול הוא כ - 120 שעות לימוד והוא משלב תרגולים מעשיים רבים.

 

חיפשת קורס ניהול אחזקה של משרד העבודה?


נכון להיום, הקורסים להכשרת מנהלי אחזקה במוסדות השונים אינם נערכים בפיקוח של משרד העבודה והתעסוקה. בסיומם מקבלים המשתתפים תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד, ולא מוענקת תעודה ממשלתית. יש לציין כי היצע הקורסים בפיקוח משרד העבודה משתנה מעת לעת.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול אחזקה?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול אחזקה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מתי נפתח קורס ניהול אחזקה בכיר?
קורס ניהול אחזקה בכיר - משך הלימודים
עלות ואורך קורס ניהול אחזקה בכיר