קורס ניהול מוצר בטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ניהול? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי חוץ והמשך טכניון - ניהול מוצר.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול מוצר Product Management ביחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של הטכניון


מרעיון להצלחה


תהליך ניהול המוצר הא בין החשובים בארגונים שעוסקים בייצור של פתרונות ומוצרים. הוא מאפשר ראייה הוליסטית של מחזור החיים של המוצר, וכולל שלבים שונים כגון רעיון, בחינה עסקית, הדרגת בעיה ודרישות, הנחייה של פיתוח לגבי הפתרון, מיצוב שיווקי והשקה של המוצר וחשיפתו לשוק. בסופו של התהליך יש לבצע משוב כדי לוודא את שביעת רצונם של הלקוחות, מה שמשמש בסיס להמשך ההתפתחות של המוצר ודיוק ההתאמה שלו ללקוחות ולשוק.


בזירת ההייטק של היום, תחום ניהול המוצר הוא בין התפקידים המבוקשים ביותר וניתן לזהות גם עלייה בביקוש בתפקיד זה גם בחברות שאינן בתחום ההייטק. ביחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של הטכניון אפשר ללמוד בקורס ניהול מוצר, שבא להעניק כלים וידע למנהלי מוצרים ברמות תפקידים שונות, כגון סמנכ"ל מוצרים וסמנכ"ל ניהול מוצר. מסלול זה מותאם לדרישות של חברות בשלל ענפים במשק, כגון חברות גלובליות ומקומיות, אשר נדרשות לפיתוח מהיר של מוצרים ולהתמודדות עם השוק התחרותי של היום. נלמד בקמפוס שרונה בתל אביב ובקמפוס חיפה.


תכנית הלימודים


בקורס הניהול מקבלים כלים לניהול מוצר ושיווק מוצר מקצועי. המשתתפים לומדים על מתודולוגיות ועל כלים לניתוח הבנת השוק והדרישות. כמו כן, הם נחשפים לשיטות עבודה וכלים להשגת יעדים של מנהלי מוצרים וכן לומדים להבין את הרלבנטיות של המוצר לקהל היעד שלו לכל אורך מחזור חייו בהתאמה לצורכים של הארגון ותוך חיסכון בעלויות. הם מתמקדים הן בניהול מוצר והן בניהול שיווק מוצר וכך מקבלים נקודת מבט נרחבת ורב תחומית על תהליך הפיתוח והשיווק של מוצרים עד צאתם כמוגמרים לשוק.


מתכונת הלימוד


הקורס נפרש כל פני כארבעה חודשים והוא כולל 70 שעות לימוד אקדמיות. המסלול מחולק ל - 15 מפגשים שנערכים פעם בשבוע בשעות אחר הצהריים. הקורס משלב סימולציה לכל אורכו, אשר מדמה תהליכי עבודה אמיתיים של מנהלי מוצר. לקראת סיום הקורס עורכים תרגיל סיכום שכולל הכנה של מצגת עבור לקוחות, בה מסכמים את כל מחזור חיי המוצר.


נושאי הלימוד

 

  • תכנית השקה
  • ניתוח תחרות
  • דרישות השוק
  • תחנות בחיי מוצר
  • בניית תכנית עסקית    
  • ניתוח שוק
  • דרישות מוצר
  • הגדרת בעיה    
  • ועוד

 


על מוסד הלימוד


היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של הטכניון מציעה מגוון רחב של הכשרות מקצועיות שמתאימות לעובדים ולבכירים שמעוניינים לקדם את הקריירה שלהם, או לפנות לתחום חדש ומבוקש בשוק. בין התכניות שניתן ללמוד ביחידה אפשר למנות קורס גיוס כספים למיזמי סטארט אפ, קורס מנהלי פרויקטים, קורס ניהול ופיתוח המשאב האנושי, קורס ניהול תכניות מתקדם, קורס הנדסת איכות וקורס שיווק דיגיטלי.


תנאי קבלה


המסלול מיועד למנהלי מוצר ומנהלי שיווק מוצר חדשים וכן לבעלי תפקידים שונים בארגונים שמעוניינים לבצע הסבה לתחום ניהול המוצר. כדי להתקבל, על המועמדים להיות בעלי ניסיון מקצועי בעבודה בחברות המפתחות מוצרים בתחומי התעשייה השונים ולהחזיק בידע בסיסי במחזור חיים של מוצר. כמו כן, נדרש ידע בשפה האנגלית, ניסיון קודם בשיווק יכול להוות יתרון.

 


תעודה


לבוגרי התכנית ניתנת תעודת גמר על ידי היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של הטכניון.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הטכניון - היחידה ללימודי חוץ | לימודי המשך בטכניון

עוד מסלולי לימוד - הטכניון - לימודי חוץ והמשך

כלים שיעזרו לך לבחור