קורס מנהלי שיווק בבצפר

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על הבצפר - קורס ניהול השיווק.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אסטרטגיה וניהול שיווק בבצפר


לתכנן, להוביל, להצליח


קמפיינים פרסומיים מורכבים משלבים רבים ומעורבים בהם בעלי תפקידים רבים. תפקיד מנהלי אסטרטגיית השיווק, או בשמם המקצועי פלנרים, הוא לחקור את קהל הצרכנים ולקבוע את אופי המסר הפרסומי שישווק את המוצר. הפלנרים מעבירים את המסר למחלקת קריאייטיב, שהיא זו שקובעת את האופן שבו אותו מסר יועבר לקהלי היעד של המותג.


על כן, מנהלי שיווק ופרסום צריכים להחזיק בכישורים מקצועיים רבים ומגוונים. עליהם להבין בהתנהגות בני אדם, לבצע חקר שוק, לפתח מוצר, לבנות מותג ולפרסם אותו בפלטפורמות שונות, מטלוויזיה, אינטרנט ועד רשתות חברתיות. העוסקים באסטרטגיה וניהול השיווק נמצאים בתפקידי מפתח במשרדי פרסום וכן במחלקות שיווק בחברות ובארגונים מסחריים שונים.


הבצפר – בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל מציע קורס ניהול שיווק. הקורס יכול להתאים לאקדמאים שמעוניינים להשתלב בתחומי השיווק והפרסום בתפקידים ניהוליים. תפקיד זה דורש חשיבה אסטרטגית, יצירתיות, מיומנויות בין אישיות ויכולות אנליטיות מתקדמות.


תכנית הלימודים


מטרת הקורס היא הקניית מיומנויות מקצועיות כדי להשתלב בתהליכי השיווק, הפרסום והובלת קמפיינים בארגונים שונים. במהלכו, התלמידים לומדים לתכנן אסטרטגיה שיווקית של מוצר ולהעביר אותה למחלקת הקריאייטיב. בנוסף, הם דנים בדרכים השונות להכרת השוק והצרכן בפרט, באמצעות מחקרים מעמיקים ואיסוף מידע מקיף. כמו כן, הם רוכשים כלים לפיתוח וניהול מותגים וכן לשיווקם בפלטפורמות דיגיטליות שונות.

 


מתכונת הלימוד


הקורס נמשך כ – 9 חודשים. השיעורים מתקיימים פעמיים בשבוע, בשעות הערב. הם משלבים למידה עיונית לצד תרגול מעשי נרחב הכולל ניתוח קמפיינים מקומיים ובינלאומיים, סדנאות במיתוג ובפרזנטציה וכן ביצוע פרויקטים ללקוחות.


נושאי הלימוד

 

  • אסטרטגיה שיווקית
  • תכנון מדיה
  • מבנה משרד פרסום
  • פיתוח מוצר
  • ניהול קמפיינים ברשת
  • אסטרטגיות פרסומיות
  • שיווק ופרסום למגזרים
  • רשתות חברתיות
  • תהליכי עבודה בפרסום
  • תקשורת שיווקית
  • ניהול תקציבים בינלאומיים
  • מחקר ואיסוף מידע
  • ניהול שיווק במרחב הדיגיטלי
  • מודלים לניתוח שוק    
  • מחקרי אינטרנט ואיסוף מידע מהרשת    
  • ועוד


סגל הוראה


מנהלת הקורס היא בעלת תואר שני במנהל עסקים ושיווק. בין תחומי התמחותה נמנים פלנינג, יעוץ שיווקי ומיתוג. שימשה כמנהלת קבוצת לקוחות בחברת פרסום מובילה בענף.


על מוסד הלימוד


הבצפר מציע מבחר רחב של מסלולים בתחומי הפרסום והדיגיטל. בין ההכשרות המוצעות ניתן למצוא קורס שיווק ופרסום, קורס ניהול קמפיין PPC, קורס שיווק ופרסום באינטרנט, קורס פרסום בפייסבוק ובסושיאל וקורס קופירייטינג ומדיה חברתית.


תנאי קבלה


תכנית זו מיועדת לאקדמאים בעלי תואר ראשון וכן לעצמאיים בעלי עסקים.


תעודה


תלמידים שעומדים בדרישות הקורס זכאים לתעודת גמר מטעם הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל.


אפשרויות עבודה


בוגרי המסלול יכולים להשתלב בתור פלנרים, מנהלי שיווק ומנהלי מותג במשרדי פרסום ובמחלקות שיווק בחברות ובארגונים עסקיים שונים. כמו כן, הם יכולים לעבוד בתור יועצי שיווק עצמאיים ולייעץ לחברות גדולות וקטנות כאחד.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הבצפר - לימודי פרסום | לימודי שיווק - עולם המדיה מעניין אותך?

כלים שיעזרו לך לבחור