תואר במנהל עסקים התמחות בשיווק במכללה האקדמית נתניה

תואר במנהל עסקים התמחות בשיווק במכללה האקדמית נתניה

לימודי מנהל עסקים בהתמחות בשיווק במכללה האקדמית נתניה

 

המסלול אינו פעיל, למסלולים נוספים של המכללה האקדמית נתניה, לחצו כאן


בולטים בזירה העסקית

מנהל עסקים הינו מסלול המעניק לבוגריו ידע ושליטה בתהליכים רבים המתרחשים בארגונים עסקיים ופיננסיים. מלבד בקיאותו של המנהל בעולם העסקים, על מנת שעבודתו תהיה יעילה, עליו להיות בעל מקצועיות רבה בתחום ממוקד יותר. אי לכך, המסלול ללימודי מנהל עסקים מציע לסטודנטים לבחור אחת מתוך 5 התמחויות רלוונטיות - שיווק, מימון, מערכות מידע, ניהול גלובאלי, והתמחות בייעוץ השקעות. כמו כן, יוכלו הסטודנטים לבחור במסלול רב תחומי, המשלב ידע ממספר מקורות.

השיווק הינו תחום בעל חשיבות עליונה במערך פעילותו של כל ארגון, בין אם זאת חברה עסקית, אגודה שאיננה למטרות רווח, מטה של אנשי ציבור, חברות ציבוריות, יחידות צבא ועוד. חשיבותו של השיווק נובעת מהיותו הגורם המתווה את הפעילות של אותו ארגון.

מטרתה של מחלקת השיווק בארגון הינה זיהוי הלקוחות הפוטנציאלים, התאמת המוצר ללקוחות אלה ובחירת האסטרטגיה הנכונה לקידום המכירות. כמו כן, השיווק אמון על מיקומו של המוצר בשוק, ביחס למוצרים מתחרים. ללא מנגנון השיווק, הארגון ישקיע מאמצים על תהליך שאולי נועד לכישלון, ובכך יפסיד משאבים פיננסיים ואנושיים.

תכנית הלימודים

 

מטרתה של התכנית ללימודי מנהל עסקים בהתמחות בשיווק הינה להקנות לסטודנטים את מירב הכלים והמיומנויות, שיאפשרו להם להשתלב כמנהלים ברמות שונות, במגוון ארגונים במגזר העסקי והפיננסי. במהלך הלימודים, מרבית השיעורים עוסקים בנושאים שונים מתחום מנהל העסקים, ונלמדים קורסים כגון תורת הצרכן והפירמה, חשבונאות פיננסית, ניתוח דוחות פיננסיים, אתיקה עסקית.

 

בנוסף, ירכשו הסטודנטים מיומנויות אקדמיות במסגרת קורסים בנושא המתמטיקה, שימושי המחשב, האנגלית והסטטיסטיקה. במסגרת ההתמחות בשיווק, לומדים הסטודנטים כיצד לזהות את צרכני המטרה של הארגון, ומהן השיטות השונות בעזרתן ניתן להחדיר את המוצר לשוק בצורה היעילה ביותר.

 

מתכונת הלימוד

 

לימודי מנהל עסקים נמשכים 3 שנים. הלימודים נערכים בהיקף של 4-5 ימים בשבוע, ומתפרסים על פני 6 סמסטרים. תכנית הלימודים כוללת קורסי חובה, קורסי בחירה, תרגילים ועבודת סמינריון. ניתן להתחיל ללמוד בהתמחות בשיווק החל משנת הלימודים השנייה לתואר.


בשנה האחרונה ללימודים ידרשו הסטודנטים לבצע עבודת סמינריון ופרויקט גמר, שניהם בתחום השיווק. מטלות אלה יפגישו את הסטודנט עם עולם העסקים, ויאפשרו לו להתנסות בתהליכי השיווק, החל מזיהוי קהל היעד, דרך חקר התנהגותו הצרכנית, וכלה בהתאמת אסטרטגיית השיווק הנכונה.

 

 

נושאי הלימוד

 

  • פסיכולוגיה חברתית
  • דיני תאגידים וחוזים
  • שיטות מחקר בשיווק
  • מערכות מקרו כלכליות
  • ניהול תקשורת שיווקית    
  • חקר ביצועים
  • ניו קריאייטיב
  • חשבונאות ניהולית    
  • ועוד

 


תנאי קבלה

הקבלה לתוכנית הלימודים למנהל עסקים בהתמחות בשיווק באקדמית נתניה דורשת תעודת בגרות בממוצע ציונים הגבוה מ-90. בנוסף, ועדת הקבלה מעניקה משקל רב לניסיון עבודה בארגון כלשהו בכלל, ובתפקיד ניהולי בפרט, בבואה לדון בקבלתו של המועמד לתוכנית.

 


על מוסד הלימוד


המכללה האקדמית נתניה הינה מהמכללות המבוקשות ביותר במרכז הארץ. היא מקיימת מסלולי לימוד אקדמיים לתואר ראשון ושני במגוון תחומים, וכן מפעילה את המכינה הקדם אקדמית, במסגרתה נערכים לימודים לצורך השלמת בחינות הבגרות. בקמפוס פועל המרכז הבינלאומי לדיאלוג אסטרטגי, המתמקד בפעילות נמרצת למען מציאת פתרונות לסכסוכים שונים ברחבי העולם. המרכז כולל אנשי אקדמיה בכירים בתחומים שונים, וכן פוליטיקאים, אישי ציבור, אנשי צבא ועוד.

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית נתניה