לימודי תואר ראשון תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה

שירות אישי - צור קשר
לימודי תואר ראשון תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה

תואר ראשון - תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה ( לשעבר אוהלו )

 

תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה הוא מוסד העוסק בהקניית לימודי חינוך, הוראה וספורט וממוקם בקצרין שבצפון. הקמפוס מכשיר סטודנטים רבים במגוון מסלולים והתמחויות, מסלולי לימוד "ירוקים", בעלי מודעות לסביבה. הלימודים המוצעים במכללה זו לתואר ראשון הינם:

 

לימודי חינוך מיוחד, גילאי 6 עד 21

 

התכנית ללימודי חינוך מיוחד בתל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה היא תכנית דו חוגית. בחוג אחד הסטודנטים לומדים מקצוע לבחירתם המתאים להוראה בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים. בחוג השני הלימודים מתמקדים בתיאוריות וטכניקות יישומיות יעילות בתחום ההוראה לבעלי צרכים מיוחדים. ההכשרה מבוססת על דגם מוצלח שהתפתח במכללה עצמה במהלך השנים האחרונות. מטרתה להעמיד מחנכים ומורים שיסייעו לילדים המיוחדים להשתלב במוסדות החינוך הרגילים תוך מימוש היכולות הטמונות בהם. בוגרי התכנית יקבלו תעודת תואר  B.Ed בחינוך מיוחד.

 

התכנית כוללת שלושה מוקדים נושאיים עיקריים:

 

א. אפיונים של ילדים עם צרכים מיוחדים במחקר

ב. אפיונים של ילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך ובחוק

ג. אפיונים של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בפן הדידקטי

 

לימודי חינוך גופני

 

יש הטוענים כי מקצוע החינוך הגופני הוא אחד מהמקצועות החשובים ביותר הנלמדים במערכת החינוך, שהרי, החינוך הגופני מהווה מרכיב משמעותי ביותר בתהליך החינוכי אשר מכין את הילד לקראת חייו כאדם בוגר, בחברות השונות ברחבי העולם. מקצוע החינוך הגופני לוקח חלק בכל שלב ושלב בהתפתחותו הרגשית והגופנית של הילד ועוזר לו לבנות דימוי עצמי נפשי וגופני המהווים את הבסיס ל"נפש בריאה בגוף בריא".

 

לימודי החינוך הגופני מתנהלים על ידי צוות מורים מצוינים, המקפידים על רמה מקצועית גבוהה, סביבה ידידותית ותנאי למידה מעולים.

 

לימודי חינוך בהוראת המדעים

 

מסלול זה הינו "מסלול הירוק" הדוגל בשילוב עדכני של הוראת המדעים, תוך שימת דגש על תחומי האקולוגיה החינוכית. הלימודים בחוג זה מכשירים מורים בעלי תודעה ורגישות סביבתית, מורים ערכיים וחינוכיים מן השורה הראשונה אשר מבינים את החשיבות בהוראת המדעים ופיתוח חשיבה מדעית לצד מודעות לסביבה.

 

לימודי החינוך ב"מסלול הירוק" משלבים את הידע המדעי אשר מהווה בסיס ליצירת מודעות ביקורתית לסביבה ומחויבות לשמור עליה בצורה מושכלת. הסטודנטים של מכללת אוהלו גם רוכשים ידע בהוראת המדעים וגם תורמים לקהילה ולסביבה כחלק אינטגרלי מתהליך הלמידה.

 

החוג להכשרת מורים לבתי הספר היסודיים

 

בקמפוס תומכים ברעיון כי החינוך וההוראה מהווים את הבסיס לקיומה של חברה מתוקנת ונאורה. בעקבות כך, מקפידה המכללה על רמת הוראה גבוהה, הקניית מיומנויות פדגוגיות ודידקטיות גבוהות ויצירת אתגרים וגירויים אינטלקטואליים אשר יפתחו את החשיבה ואחריות הלמידה בקרב התלמידים.

 

המסלול להכשרת מורים לבתי הספר היסודיים הינו מסלול רב גילי והסטודנטים בו נושאים בעיקר האחריות לחינוך במדינה שלנו. ההכשרה של הסטודנטים להוראה במסלול זה מתבצעת בהתאם לקהל היעד הרב גילי בבית ספר יסודי, כתות א'-ו' וכוללת תיאוריות עדכניות ומגוונות בלמידה והוראה, בהתפתחות רגשי וחברתית של ילדים בגילאים הרלוונטיים.

 

תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה הינה מכללה ייחודית, הן מבחינת מסלולי הלימוד והמקצועות אותם היא מאפשרת לסטודנטים ללמוד, והן מבחינת מיקומה הגיאוגרפי בצפון הארץ. המכללה ממוקמת ברמת הגולן ובעלת זיקה חזקה לסביבה הגיאוגרפית וההיסטורית של איזור זה ולקהילת תושבי באזור.

 

עוד מסלולי לימוד - תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה (לשעבר אוהלו)