לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס

שירות אישי - צור קשר
לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס

לימודי מנהל עסקים BA בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס


שיווק מעולה בעולם משתנה


הסביבה הצרכנית הדינמית של ימינו והדרישות המשתנות תדיר של קהלי היעד הופכים את השיווק העסקי למאתגר במיוחד עבור מנהלים. ההתמודדות עם תהליכי השיווק היא עולמית ונוגעת לארגונים קטנים וגדולים כאחד בכל ענפי המשק. אסטרטגיית שיווק נכונה עוזרת לארגון להתרחב ולצמוח ולהגיע לקהל היעד. על מנת לעשות זאת, המנהלים צריכים להיות בעלי חשיבה יצירתית במיוחד ולהכיר את סביבות השיווק החדשות בעידן הדיגיטלי.


לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס מעניקים לסטודנטים את כל הכלים העדכניים שדרושים למנהלים בשוק של ימינו. הבוגרים יכולים להשתלב במגוון תפקידי ניהול ושיווק ולנהל היבטים כמו תקשורת שיווקית, מיתוג, מחקר שיווקי, שירות ונאמנות לקוחות.


תכנית הלימודים


הסטודנטים ללימודי מנהל עסקים רוכשים במסגרת ההתמחות ארגז כלים נרחב למנהלים ומתמקדים במיומנויות השיווק. הם לומדים על תהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות לטווח הארוך והקצר, כדי לענות על השינויים המהירים והתכופים בסביבות ארגוניות. בהמשך, הם עוסקים בפן המשפטי של עבודת המנהלים ומכירים חוקים ותקנות שונים. כמו כן, הם מעמיקים בתהליכי השיווק בעולם הדיגיטלי ומנתחים גישות ליחסי ציבור ולפרסום ברשתות חברתיות וקידום של מותגים לאוכלוסיות גיל שונות.


מתכונת הלימוד


הלימודים בהתמחות לימודי השיווק מתפרשים על פני שלוש שנים, כאשר בכל שנה ישנם שלושה סמסטרים. הסטודנטים משתתפים בקורסי חובה, בשיעורי בחירה, בסדנאות ובסמינריונים. כמו כן, הם צריכים לבצע פרויקט גמר בו הם מיישמים את העקרונות העסקיים שנלמדו לאורך המסלול.

 

"תואר פלוס"

 

מסלול ייחודי זה מאפשר לסטודנטים לשלב לימודי תעודה ייעודיים בזמן לימודי מנהל העסקים. המסלולים המוצעים הם:

 

  • בוגרי התכנית בשיווק דיגיטלי
  • ייעוץ משכנתאות
  • ניהול מותג
  • תעודת מגשר
  • רכש ולוגיסטיקה
  • חינוך פיננסי
  • ניהול משאבי אנוש
  • בוגרי התכנית הבין לאומית במכירות
  • מנהל מערכות מידע


נושאי הלימוד

 

  • דיני חוזים
  • חקר ביצועים
  • אנגלית עסקית
  • שיווק בין לאומי
  • מימון של פירמות
  • תקשורת שיווקית
  • שיווק של שירותים
  • התנהגות ארגונית
  • פסיכולוגיה בניהול  
  • ועוד

 

סגל הוראה


את ההתמחות מובילה דוקטור שמחקריה עוסקים בפרסום, בתקשורת שיווקית ובהתנהגות של צרכנים, בדגש על צעירים. כמו כן, היא משמשת יועצת שיווקית לחברות ולארגונים במשק וכן למוסדות ציבוריים וממשלתיים.


תנאי קבלה


לתואר הראשון במסלול זה מתקבלים מועמדים בעלי תעודת בגרות מלאה. מי שבידם ממוצע בגרויות של 95 ומעלה מתקבלים אוטומטית, ללא צורך בפסיכומטרי. מי שברשותם ממוצע 94 - 85 מתקבלים גם הם במעמד מן המניין אך המעבר שלהם לשנה ב' מותנה בהשגת ממוצע של 70 ומעלה בקורסי הליבה.


תעודה


סטודנטים שמסיימים את הלימודים במסלול ועומדים בהצלחה בכל חובות התכנית זכאים לקבל תואר ראשון BA במנהל עסקים בהתמחות שיווק, שמוענקת על ידי המרכז האקדמי פרס.

עוד מסלולי לימוד - המרכז האקדמי פרס