רוצה פרטים על לימודי אנגלית למתחילים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אנגלית למתחילים

רוצה לדעת על לימודי אנגלית למתחילים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אנגלית למתחילים

 

בסיס מתחייב

 

פעמים רבות, ידיעת השפה האנגלית היא תנאי הכרחי להשתלבות בתעסוקה ולקבלת תארים אקדמיים והיא מאפשרת לקיים תקשורת בסיסית עם אנשים מכל רחבי העולם; כ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם מדברים אנגלית כשפת אם, ורבים אחרים דוברים אותה כשפה נוספת. לעתים קרובות, התקשורת עם דוברי שפות זרות יכולה להתקיים בשפה האנגלית – שפה שנייה בעבור שני הגורמים – המתפקדת כשפה מגשרת.

 

מקורות כתובים רבים שאינם קיימים בשפה העברית זכו לתרגומים איכותיים בשפה האנגלית, וכך למעשה ידיעת אנגלית עשויה לחפות על אי ידיעת שפות אחרות. המודעות לצורך ולחשיבות הרבה שבידיעת השפה אף הביאה לרפורמה במשרד החינוך שהחליט לשלב לימודי אנגלית בבתי הספר החל מכיתה א'. אולם, חלקנו מבוגרים מדי כדי ליהנות מיתרונותיה של רפורמה זו וזקוקים ללימודים טובים שיסייעו לנו להתחיל לדבר ולהבין את השפה האנגלית החיונית כל כך.

 

 

יציקת יסודות בשפה האנגלית

 

הצורך הגובר בידע בסיסי בשפה האנגלית הביא גם לפתיחתם של קורסים רבים לשפה האנגלית בבתי ספר לשפות בכל רחבי הארץ. קורסים אלה מתקיימים ברמות שונות, החל מרמת מתחילים ועד לרמת מתקדמים והם מוצעים גם בתחומים שונים כמו קורס אנגלית עסקית, קורס אנגלית מדוברת וכן הלאה.

 

לימודי אנגלית למתחילים הם קורסים בסיסיים המיועדים לחסרי ידע מוחלט בשפה כמו גם לבעלי ידע ברמה בסיסית בלבד בשפה האנגלית. כבלימודי שפות רבות אחרות, גם במקרה זה הסיווג לרמת הקורס המתאימה מתבסס במרבית המקרים על מבחן התאמה הקובע את הרמה ההתחלתית של התלמיד.

 

מטרות הקורס למתחילים:

  1. הקניית הבנה בסיסית של השפה
  2. העשרת הידע של המשתתפים
  3. פיתוח הביטחון לשימוש בשפה האנגלית
  4. הרחבת אוצר המילים המדובר

 

תכנית הלימודים

 

תכנית הלימודים בקורס אנגלית למתחילים עורכת למשתתפים היכרות עם האותיות הלועזיות המשמשות באנגלית – האלפבית הלטיני – ומקנה להם את הידע הנחוץ לשימוש נכון בהגייה ובצירופי האותיות לבניית מילים. המשתתפים בקורס לומדים לפתח מיומנויות בסיסיות בכתיבה ובקריאה ונחשפים למילים בסיסיות וחיוניות ליצירת משפטים ותקשורת בסיסית בשפה. לימודים אלה מתרכזים בדרך כלל בתרגול מעשי של השפה ובפיתוח היכולות לתקשורת מדוברת ושוטפת בה. שיטת הלימוד בקורס היא חווייתית ומעודדת למידה, והיא מתבססת על מצגות ועל התנסות אינטנסיבית בשיחה, בכתיבה ובקריאה.

 

משך הלימודים משתנה בין הקורסים השונים ונקבע בהתאם למטרת הקורס ולתכניו אך בדרך כלל קורסים אלה אורכים בין 3 חודשים עד חצי שנה ומתקיימים בשעות הערב. שכר הלימוד למתחילים במסגרת שיעורים פרטיים הוא כ-100 ש"ח לשיעור, בעוד שמחיר הקורסים במוסדות הלימוד השונים נע בין 2000 ל-7000 ש"ח – בהתאם להיקף הקורס, למוסד הלימודים המסוים ולתכניו.

 

 

מוסדות לימוד

 

מוסדות הלימוד המקיימים קורסים לאנגלית למתחילים:

 

  • ברלינגטון אינגליש (פריסה ארצית): בחברה זו מתקיימים קורסים שבהם שמים דגש על כל מרכיבי רכישת השפה - שיחה, קריאה, כתיבה ושמיעה. לרשות המשתתפים מערכת למידה דיגיטלית שבה מתרגלים בין המפגשים.

 

  • המכללה למינהל: בשלוחת אילת של המכללה למינהל מתקיים קורס אנגלית בסיסית למתחילים שהיקפו כ - 80 שעות. המכללה עורכת גם קורס אנגלית למתקדמים וקורס אנגלית עסקית.

 

  • מכללת השרון: המכללה מציעה תכנית בהיקף של כ - 40 שעות לימוד שמתמקדת באנגלית מדוברת ומתאימה לחסרי שליטה באנגלית או לבעלי רקע מועט בשפה. מתקיים במכללה גם קורס אנגלית מדוברת למתקדמים.

 

  • המכללה האקדמית כנרת - בית הספר ללימודי תעודה: בית הספר עורך קורס אנגלית למתחילים שהיקפו 60 שעות אקדמיות, שבו רוכשים כלים לשיפור יכולות הביטוי בעל פה.

 

  • דיאלוג - בית הספר לשפות באוניברסיטה הפתוחה: בדיאלוג אפשר ללמוד בקורס אנגלית אשר מותאם לרמות שליטה שונות, בהם גם אנגלית למתחילים.

 

  • בית הספר וול סטריט: בבית הספר מציעים קורס אנגלית למתחילים מרמת הכרת האותיות ומילים בסיסיות. מתקיימים גם מסלולים מתקדמים יותר וקורסי אנגלית עסקית.
      

המשך יבוא...

 

קורסי אנגלית למתחילים יפתחו בעבורכם את עולמה הבין לאומי של השפה האנגלית – מהאינטרנט ועד שיחות יומיומיות. התחילו עכשיו לצעוד בדרך לתקשורת עם העולם הרחב ובהמשך, תוכלו להמשיך לקורסים נוספים שישכללו את האנגלית שברשותכם, כלימודי אנגלית למתקדמים, קורס אנגלית עסקית ועוד.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי אנגלית למתחילים?

רוצה לדעת יותר על לימודי אנגלית למתחילים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס אנגלית למתחילים לגמלאים
לימודי אנגלית למתחילים - היכן מתקיים?
קורס לאנגלית למתחילים לתלמידי תיכון
לימודי תעודת מאבחן קורס אנגלית למתחילים
הרשמה לקורס אנגלית למתחילים