הסבת אקדמאים להוראה בחמדת הדרום - מכללה אקדמית תורנית לחינוך

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת חמדת הדרום - הסבת אקדמאים להוראה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הסבת אקדמאים במכללה האקדמית חמדת הדרום

 

קצת על מכללת חמדת הדרום

 

המכללה האקדמית חמדת הדרום שמה לעצמה כמטרה להכשיר ולפתח דור חדש של מחנכים בעלי ידע רב-תחומי ורגישות חברתית וסביבתית. במסגרת הלימודים המכללה מעודדת קשר בין הסטודנטים לבין הקהילה ומקדמת תוכניות התנדבותיות רבות.

 

מדוע להצטרף לתכנית הסבת אקדמאים דווקא במכללה האקדמית חמדת הדרום?

 

מכללת חמדת הדרום נוסדה בשנת 1995 כמוסד אקדמי דתי יחיד במחוז הדרום השוכן בתחום המועצה האזורית "שדות נגב". למכללה יש סגל מרצים מן השורה הראשונה בתחום החינוך והיא שמה דגש על מצוינות אקדמית וחברתית כאחד. בנוסף, המכללה מדגישה בצד לימודי הקודש את החשיבות בחינוך והוראת לימודי החול ושואפת להכשיר מחנכים – רבנים בעלי ידע רב תחומי.

 

כיום, בשוק העבודה אקדמאים רבים מתקשים למצוא עבודה בתחום אותו למדו במשך מספר שנים באוניברסיטה או במכללה. כמו כן, אקדמאים רבים אשר למדו תחום מסוים, מגלים בעת העבודה, כי התחום בו הם עוסקים אינו מעניין ומספק אותם ולכן הם מחפשים עבודה בתחומים אחרים שיוכלו לעניין אותם.

 

מסלול הסבת אקדמאים מהווה אפשרות אלטרנטיבית לתעסוקה ומאפשר לאקדמאים רבים להשתלב במערכת החינוך במסגרות השונות.

 

המכללה האקדמית חמדת הדרום מציעה מסלול להסבת אקדמאים המיועד לבוגרי אוניברסיטאות בעלי תואר ראשון המעוניינים בתעודת חינוך והוראה ובהשתלבות במסגרות החינוכיות השונות. המסלול בנוי בצורה הדרגתית וכולל קורסים תיאורטיים המרחיבים את בסיס הידע של כל סטודנט בד בבד עם קורסים מעשיים המקנים ניסיון בהוראה והדרכה.

 

תכנית הלימודים כוללת בחירה במסלול אחד מתוך ארבעה מסלולים:

 

1. מסלול הגיל הרך בהתמחות במקרא או במדעים.
2. מסלול יסודי בהתמחות במקרא או במתמטיקה.
3. מסלול חטיבת ביניים בהתמחות במקרא, בספרות ובמדעי החיים.
4. התמחות בין מסלולית בחינוך מיוחד או באנגלית.

 

תכנית הלימודים מותאמת בצורה אינדיבידואלית לכל סטודנט כאשר היקף הלימודים הוא 30 שעות שבועיות לפחות. בעלי תואר ראשון שסיימו בהצטיינות יוכלו לסיים את התעודה במשך זמן קצר יותר. יש לציין כי נוסף על השעות האקדמיות כל סטודנט יידרש ללמוד קורס עזרה ראשונה במסגרת הלימודים.

 

בוגרי התוכנית להסבת אקדמאים דתיים להוראה יוכלו להשתלב במסגרות החינוכיות השונות בהתאם למסלול ההתמחות בו הם בחרו. הבוגרים יכולים להמשיך לקראת לימודים תואר שני בחינוך באוניברסיטאות ובמכללות הפרוסות ברחבי הארץ.

 

תנאי קבלה

 

תנאי קבלה לתכנית הסבת אקדמאית במכללה האקדמית חמדת הדרום: מועמדים בעלי תואר אקדמי או בעלי אישור על לימודיהם שהם בתחום ההסמכה להוראה.

 

 

שכר הלימוד

 

שכר הלימוד במכללה האקדמית חמדת הדרום זהה לשכר הלימוד באוניברסיטאות ונקבע מידי שנה ע"י משרד החינוך. המכללה מציעה מגוון רחב של מלגות לסטודנטים המתקשים בתשלום שכר הלימוד או מועמדים בעלי תנאי קבלה גבוהים.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום

עוד מסלולי לימוד - חמדת הדרום

כלים שיעזרו לך לבחור