קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים במכללת PRO

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת PRO - קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים במכללת PRO

 

במכללת PRO מתקיים קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים. בקורס זה, המשלב ידע תיאורטי עם התנסות מעשית, ניתן להכיר מקרוב את עולם הרשתות החברתיות. מטרת הקורס להקנות כלים מעשיים בתחום השיווק הדיגיטלי החדש. המשתתפים לומדים כיצד להקים ולנהל קמפיינים באמצעות פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם, ונחשפים לאתגרים שיווקיים אשר עומדים כיום בפני ארגונים ולאופן שבו אתגרים אלו באים לידי ביטוי בעולם הדיגיטלי.

 

מה לומדים?


משתתפי קורס שיווק דיגיטלי רוכשים היכרות מעמיקה עם כלים לשיווק בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק. הם לומדים כיצד להתנהל באופן יעיל בעת פרסום ושיווק ברשתות, ומתוודעים לתהליך פתיחת דפים עסקיים וחשבונות פרסום. כמו כן, נלמדים נושאים כגון תהליכי הקמת דפי נחיתה, ביצוע מעקב אחרי המרות, שיטות לביצוע רימרקטינג, ושיטות להפחתת מחיר לקליק המאפשרות לשלם פחות מן המתחרים.


נוסף על כך, המשתתפים נחשפים לרעיונות ולטיפים לשיפור תוצאות, ולדרכים להגדלת מספר הלידים וכך גם להגדלת מספר הלקוחות. נלמדות גם שיטות עבודה לחיסכון בזמן ובכסף, שיכולות לסייע לעובדים בתחום השיווק הדיגיטלי.

 

מתכונת הלימוד


היקפו של הקורס 35 שעות אקדמיות. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע, בימי א', בין השעות 17:00 – 20:30. הקורס מתקיים במתכונת היברידית.


הקורס משלב בין לימוד תיאורטי ויישומי. במהלכו, שמים דגש על פרקטיקה רלוונטית ונחשפים לדוגמאות מתהליכי עבודה אמיתיים תוך תרגול והתנסות אישיים. השיעורים בקורס נערכים הן בכיתת המחשבים של מכללת PRO, והן באופן מקוון באמצעות ZOOM. כמו כן, תיפתח קבוצת פייסבוק לתמיכה בסטודנטים.

 

נושאי לימוד


להלן חלק מן הנושאים הנלמדים במהלך הקורס:

  • הנעה לפעולה
  • בניית גאנט תוכן
  • בניית דפי נחיתה
  • טיקטוק אורגני וממומן
  • יצירת קמפיין רימרקטינג
  • שדרוג חשבון עסקי באינסטגרם
  • הקמה וניהול דף עסקי בפייסבוק
  • ניהול חשבונות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
  • ועוד

 

מהו קהל היעד?


הקורס מיועד לאנשי שיווק ודיגיטל שברצונם להכיר את תחום הפרסום בפייסבוק, באינסטגרם, ובטיקטוק, כדי לפקח על מנהלי קמפיינים. כמו כן, הקורס יכול להתאים לבעלי עסקים ולעובדים המעוניינים להפעיל קמפיינים דיגיטליים בעצמם. נוסף על כך, הקורס מתאים ליועצים ולמנטורים שברצונם לרכוש ידע בתחום השיווק הדיגיטלי.

 

איזו תעודה מקבלים?


בסיום הקורס, מקבלים הבוגרים תעודה מטעם מכללת PRO.

 

הדרישות מן הסטודנטים במהלך הקורס הן:

  • הגשת כל המטלות וקבלת ציון ממוצע של לפחות 65.
  • נוכחות ב – 85% מן המפגשים לכל הפחות.


על מוסד הלימוד


מכללת PRO מבית מלט"ש מציעה מגוון הכשרות מקצועיות ללימודי תעודה, ומקדמת את תחום ההכשרה וההשמות המקצועיות בישראל. הלימודים מתקיימים באמצעות פלטפורמות לימוד פיזיות, לימוד אונליין סינכרוני ולימוד אונליין א-סינכרוני. בקורסים השונים מיישמים את הידע והניסיון שצברה מכללת מלט"ש במהלך מעל 30 שנות פעילותה. בין לקוחותיה חברות גדולות ובהן טבע, כי"ל, בית החולים סורוקה, וגופים ממשלתיים שונים. בין הקורסים הנוספים שאותם ניתן ללמוד במכללה זו, ניתן למנות קורס טכנאי סלולר, קורס שרברבות, קורס קבלן שיפוצים, ועוד.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת PRO

כלים שיעזרו לך לבחור