קורס ניהול לשכה ומזכירה בכירה במכללה לניהול וקריירה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מזכירות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המכללה לניהול וקריירה - ניהול לשכה ומזכירה בכירה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול לשכה ומזכירה בכירה במכללה לניהול וקריירה

 

שימו לב! הקורס מיועד לתושבי נתניה וסביבתה הקרובה בלבד!

 

קורס ניהול לשכה ומזכירות בכירה במכללה לניהול וקריירה כולל התמחות בתחום המשפטי, הרפואי ובתחום השכר. תכנית זו ללימודי תעודה משלבת בין ידע תיאורטי בתחום המזכירות לבין כלים מעשיים שמטרתם לסייע לבוגרים להשתלב בשוק העבודה.


למערך המזכירות חשיבות רבה להצלחתם של ארגונים ועסקים. בעקבות התפתחויות טכנולוגיות מהירות, גם העוסקים והעוסקות במזכירות נדרשים לפתח ולשכלל את הידע שברשותם ולהתעדכן בפיתוחים העכשוויים כדי לייעל את פעילות הארגון.

 

 

מה לומדים?


במהלך הקורס רוכשים המשתתפים סל כלים נרחב בתחום המזכירות.


מזכירה בכירה - הסטודנטים לומדים היבטים בארגון וניהול ונחשפים לכלים חשובים בסביבה הארגונית כגון תוכנות מחשב, תכתובת עסקית, הנהלת חשבונות ומיומנויות להתמודדות עם משברים.


התמחות משפטית - ניתנת הכשרה בתחום המזכירות המשפטית תוך היכרות עם משמכים משפטיים רלוונטיים, ניהול משרד ממוחשב ורישום פרוטוקולים. כמו כן, מכירים תוכנות ייעודיות למשרדי עריכת דין וכלים בתחום הפרטיות ואבטחת המידע. במהלך הקורס נרכש ידע בסיס בענפים משפטיים שונים כגון חוזים, דיני עבודה, נזיקין, תאגידים ועוד, כדי לסייע בהבנת תהליכים בארגון.


התמחות רפואית - המשתתפים לומדים על תפקידי מזכירות רפואיות ונחשפים למונחים רפואיים כגון סוגי מחלות, אנטומיה, פתולוגיה ועוד. הם רוכשים מיומנויות ניהול וארגון הפן המינהלתי של מרפאות, תכתובות בארגונים רפואיים וסוגיות אתיות ומשפטיות רלוונטיות.


חשבי שכר - מוענק ידע רלוונטי בתחום השכר. הסטודנטים מכירים את מבנה תלוש המשכורת ואופן הכנתו, לומדים על שיטות לתמחור שכר עבודה ומכירים טפסים רלוונטיים. נלמדים גם היבטים בסיסיים בדיני עבודה הרלוונטיים למי שנדרשים לטפל בסוגיות שכר במסגרת הארגון.


כמה זמן לומדים?


היקף הקורס הוא כ - 12 חודשים. שיעורים מתקיימים אחת לשבוע במתכונת לימודי ערב המתאימה במיוחד לאנשים עובדים.

 

נושאי לימוד


בין הנושאים הנלמדים במהלך הקורס נכללים גם:

  • דיני עבודה
  • ארגון וניהול
  • תוכנות אופיס
  • תכתובת מנהלית
  • מסמכים משפטיים
  • יסודות ניהול השירות
  • הכנת תלושי משכורת
  • פרטיות ואבטחת מידע
  • ועוד

 

מהם תנאי הקבלה?


כדי להתקבל למסלול, יש צורך לעמוד בתנאי הקבלה הבאים:

  • 12 שנות לימוד
  • ראיון קבלה

 

איזו תעודה מקבלים?


בסיום הקורס, בוגרים העומדים בהצלחה בדרישות הלימוד זכאים לקבל ארבע תעודות המוענקות על ידי המכללה לניהול וקריירה:

  • תעודת ניהול לשכה ומזכירות בכירה
  • תעודת התמחות משפטית
  • תעודת התמחות רפואית
  • תעודת חשבי שכר


חשוב לציין כי מסלולי הלימוד אינם בפיקוח של משרד התמ"ת. הדיפלומות המוענקות הן מטעם המכללה לניהול וקריירה והן מוענקות לעומדים בדרישות המלאות של המסלול.


על מוסד הלימוד


המכללה לניהול וקריירה היא מוסד לימודי תעודה, הקורסים המתקיימים במכללה נוגעים הן לפן התיאורטי של המקצוע הנלמד והן בפרקטיקה. המסלולים והכיתות מותאמים ללימודי ערב, וכך מתאימים למעוניינים לשלב בין הלימודים והעבודה. תכניות הלימוד מתכתבות עם התפתחויות ודרישות מן השטח ומקיפות ידע מעשי שיכול לסייע לבוגרים בעת ההשתלבות בשוק העבודה. בין הקורסים הנלמדים במכללה אפשר למצוא קורס מנהל עסקים, הכשרת מנעולנים, מסלול בתחום הבנקאות והפיננסים, הכשרת סייעות לרופאי שיניים, ותכנית בתחום הביטוח שבה מתמקדים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה לניהול וקריירה

כלים שיעזרו לך לבחור