קורס ניהול רשתות חברתיות במכון אבני

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אינטרנט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכון אבני - ניהול רשתות חברתיות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית - מכון אבני לאמנות

 

לנהל, לשווק, להוביל


מה משותף לגופים עסקיים, לארגונים ציבוריים, לרשויות, אנשי ציבור, אנשי תקשורת, למעצבי דעת קהל וכמובן, לפוליטיקאים? כולם מתחזקים באופן שוטף דפי מדיה חברתית, במטרה לחזק את התודעה בקרב קהלי היעד שלהם. המדיה החברתית ללא ספק מאמצת לעצמה חלק נכבד מאורח חיינו, הן הפרטי והן המקצועי. התקשורת אשר יוצרת המדיה החברתית מסייעת בהעברת אינפורמציה ובפרסום, בבנייה ובחיזוק של מיתוג ובהגברת תחושת השייכות והקשר בין אחד לבין הציבור שלו.


בין אם זה בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, סנאפצ'אט, פינטרסט או לינקאדין – המדיה החברתית הינה כלי פרסום רב עוצמה שכל אחד יכול לעשות בה שימוש. משרדי פרסום, חברות, מוסדות, ארגונים ואנשים שונים יוצרים בעזרתה של המדיה החברתית ממשק ישיר עם הצרכנים שלהם והופכים את הקשר ההדוק הזה להכנסה כספית. בדרך לשם, יש צורך לאייש את התפקיד של ניהול המדיה החברתית – משמע הדבר, לשחות בים של אפשרויות ולהכיר את הכלים הרבים העומדים לרשותו של בעל התפקיד, לצלול אל אסטרטגיות שימוש בפייסבוק, להיכנס אל העולם הוויזואלי של האינסטגרם, או לחקור את התוכן העולה בטוויטר.


מנהלי מדיה חברתית שואפים להכיר את המותר והאסור, וכמובן, את מה שכדאי לעשות בכדי להגביר את התפוצה של הפרסום. דרך ידע זה הם יכולים לנהל משברים, ליצור קהילת עוקבים ולהביא לפריחה ולשגשוג בקרב הארגון או העסק אותו הם מקדמים בעזרת המדיה החברתית.

 


תכנית הלימודים


קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית מקנה ללומדיו את כל הכלים הנדרשים להקמה, ניהול הפצה וייצור תכנים בשלל כלי המדיה החברתית הבולטים כיום. הקורס מעניק היכרות מעמיקה עם שלל הרשתות החברתיות, מעניק הבנה והכשרה מעשית בשימושם, מרמת התוכן ועד לפרסום.


נוסף על כך, הקורס מספק כלים מעשיים בתחומים אשר משיקים למדיה החברתית: קידום אתרים, כתיבת תוכן, ניהול בלוגים וכדומה. תכנית הלימודים היא מעשירה, מרתקה ומגוונת ומטרתה היא לשחרר אל המגזר התעסוקתי סטודנטים איכותיים שיוכלו לקדם את פעילותם של הרשתות החברתיות בקרב ארגונים שונים.

 


מתכונת הלימוד

 

קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית מטעם מכון אבני נפרש על פני כ - 14 מפגשים שבועיים, שמתקיימים בשעות הערב ומסתכמים ב - 42 שעות לימוד אקדמיות. הקורס מתקיים בכיתת מחשבים ובמהלכו ישולבו כלים תיאורטיים, מעשיים ואינטראקטיביים. העבודות של הסטודנטים יועלו לרשת משותפת בכדי לתרגל במהלך הלימודים ולהתרגל לעבודה בסביבה תגובתית וביקורתית המאפיינת את הרשתות החברתיות.


נושאי הלימוד

 

  • טכניקות לכתיבת תוכן
  • צרכן ומותג בעידן הדיגיטלי
  • זירת הרשתות החברתיות
  • אסטרטגיות לניהול מותגים
  • לינקדאין כפלטפורמה עסקית   
  • בלוגרים כמובילי דעה
  • ניהול מותג בפייסבוק
  • ניהול משברים במדיה
  • שילוב בין פלטפורמות   
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


מכון אבני הוא מוסד לימודים שמציע קורסים שונים בתחום האמנות והעיצוב. לאחרונה, המכון מוביל שינויים רבים בדרכי ההתנהלות ובמתודות הלימוד הקונבנציונליות. במוקד השינויים הללו נמצאים הסטודנטים לאמנות ולעיצוב. המכון דוגל בהקניית ערכים אמנותיים ועיצוביים ברמה גבוהה עבור הסטודנטים שלו, תוך כדי עידוד ההתפתחות האישית ושימת דגש על החדש, האקספרימנטאלי והנועז יותר.


תנאי קבלה


בכדי להצטרף לקורס ניהול ושיווק מדיה חברתית, על המועמדים להציג שליטה טובה ביישומי סלולר וביישומי מחשב, לצד שליטה והבנה בסיסית באנגלית והיכרות בסיסית עם רשת האינטרנט והמדיה החברתית.


תעודה


בוגרי הקורס יזכו לתעודת הסמכה מטעם מכון אבני.


אפשרויות תעסוקה


עם תום הלימודים יוכלו בוגרי הקורס להשתלב במגוון תפקידים בסקטור התעסוקתי: משרד יחסי ציבור, משרדי פרסום, משרדי מדיה חברתית וכן חברות אשר מעסיקות מנהל מדיה חברתית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון אבני לאמנות ועיצוב | לימודי אומנות - לעצב את הדרך שלך

כלים שיעזרו לך לבחור