רוצה פרטים על לימודי ערב בשיווק ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

שיווק ופרסום לימודי ערב

רוצה לדעת על לימודי ערב בשיווק ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ערב בשיווק

 

שעות השיא שלכם

 

את אפשרויות הלימוד בתחום השיווק אפשר לחלק לשלושה סוגים. יש כאלה שמתאימים לאנשים הנמשכים ליצירתיות ולאקשן של עולם הפרסום. יש הנותנים מענה למבקשים להגיע לעמדות ניהוליות במחלקות עסקיות למכירה ושירות לקוחות בארגונים. הסוג השלישי הולם את הסקרנות הטכנולוגית של חובבי האינטרנט, אך חשוב גם לכל בעל עסק בימינו. המזל הוא שתוכלו למצוא מסלולי ערב בכל אחד משלושת סוגי התכניות. כאן במאמר הבאנו לכם אופציות שונות ללימודי שיווק בערב. מה תעדיפו - תואר ראשון, תואר שני, תעודת הנדסאי או דיפלומה מקצועית?

 

תואר ראשון בשיווק

 

המכללה האקדמית נתניה

 

במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים תוכלו לבחור במכללת נתניה במסלול ערב בשיווק. התכנית משלבת משחק עסקים, שבו הכיתה מחולקת לצוותי ניהול האמורים להתחרות זה בזה כמו בשוק האמיתי. המשתתפים עורכים מחקר, מפיקים דוחות עסקיים ופיננסיים, מפעילים מחלקות ייצור ומקבלים החלטות. ההיבט הפרסומי נכנס גם הוא לתכנית, והסטודנטים מקבלים כלים לנהל קריאייטיב בסביבה התקשורתית החדשה של האינטרנט, הטלפון הנייד והרשתות החברתיות.

 

התכנית אורכת שלוש שנים וכוללת שני סמסטרים בקיץ. המפגשים מתקיימים פעמיים באמצע השבוע, ובנוסף בימי שישי בבוקר. אחת מחובות הלימודים היא הגשה של פרויקט גמר, כאשר ניתן לבחור בין שיווק של מוצר חדש, מיפוי ענף עסקי, התייחסות לבעיה שיווקית ספציפית או משימה הקשורה למיזם של ארגון מסוים. ניתן להתקבל עם ממוצע בגרות 90 לפחות, כאשר יש חשיבות להישגים באנגלית ובמתמטיקה. אם יש לכם ניסיון מקצועי, הדבר עשוי לסייע לכם בתהליך הקבלה.

 

הקריה האקדמית אונו

 

בקריה האקדמית אונו תוכלו להתמחות בשיווק ופרסום במסגרת לימודי ערב לתואר ראשון במנהל עסקים. הלימודים נערכים שלוש פעמים בשבוע, ונמשכים שלוש שנים עם סמסטרים בקיץ. במסגרתם הסטודנטים ייהנו משיתוף הפעולה של הקריה עם משרד הפרסום המוביל, באומן בר ריבנאי, ויתוודעו לאספקטים מעשיים בעבודת הפרסום. התכנית כוללת גם סמינר, פרקטיקום במחקרי שוק ועבודה על פרויקט מסכם. מתקבלים מועמדים עם בגרות בממוצע 95 לפחות וציון פסיכומטרי של 650 ומעלה. מי שלא עברו את הבחינה הפסיכומטרית, יכולים להגיע למבחני המיון של הקריה. יש צורך להגיע גם לראיון אישי.

 

המסלול האקדמי המכללה למנהל

 

במסלול האקדמי במכללה בראשון לציון מתקיימים לימודי ערב לתואר ראשון עם התמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל, וכן ישנו מסלול לשיווק וטכנולוגיות עסקיות. התכנית הראשונה מקנה לבוגריה בנוסף לתואר ראשון במנהל עסקים גם הסמכה בינלאומית של ארגון IAA העולמי לפרסום. הסטודנטים מתנסים באופן מעשי במילוי של משימה שיווקית ממשית בחברות גדולות כקוקה קולה, מיקרוסופט, קרלסברג, בנק לאומי ועוד.

 

התכנית השנייה חושפת את המשתתפים לעולם מערכות המידע העסקיות (BI), מסדי הנתונים (Big Data) וכריית המידע, ולאפשרויות הקידום המוצעות בגוגל ובטוויטר. בשני המסלולים יש הזדמנות לקבל הסמכה מטעם גוגל. התואר נמשך שלוש שנים, וכולל לימודים בקיץ. השיעורים מתקיימים בערב אחד כל שבוע ובימי שישי.

 

 

תואר שני בשיווק

 

במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה מציעים לתלמידי ה – MBA להתמחות בהיבטים הבינלאומיים של השיווק, מזווית אסטרטגית ותוך שילוב של אספקטים תרבותיים. הסטודנטים זוכים לרכוש כלים בתחומים עדכניים כשיווק ירוק, מערכות הפצה, גישות רב שכבתיות ועוד. בבית הספר למנהל עסקים יש תכנית מנטורינג באמצעותה ניתן לקבל הדרכה מבכירים במשק הישראלי, נערכים מפגשי Insight של יזמים מצליחים מהעולם (כולל מייסדי יוטיוב וטוויטר), מתקיים פורום יזמות ליצירת שיתופי פעולה ומתאפשרת התנסות פרקטית בחדר עסקאות. משך הלימודים – שלושה סמסטרים ברצף. הכיתה נפגשת פעמיים בשבוע בשעות הערב. למסלול לתואר שני בשיווק מתקבלים בעלי תואר ראשון בציון סופי 80 לפחות, שעברו בהצלחה את הריאיון האישי.

 

התמחות שיווק וניהול במסגרת תואר הנדסאי

 

בסניפי המכללה למינהל של הסתדרות המעוף ובמכללות אורט ברחבי הארץ מוצע מסלול הנדסאי תעשייה וניהול בהתמחות שיווק וניהול. משך הלימודים שלוש שנים, כשהמתכונת משולבת וכוללת מפגשי ערב ובקרי שישי. הסטודנטים מוכשרים בניהול מערך תקשורת אפקטיבית עם לקוחות, הכולל שירות ומכירות. לקראת סיום תכנית ההנדסאי מגישים המשתתפים פרויקט גמר יישומי, שבו הם בונים תכנית עסקית לקידום מוצר או חברה. עליהם לעבור גם בחינות חיצוניות של מה"ט. על מנת להתקבל יש צורך לעבור את מבחני הבגרות במתמטיקה, עברית ואנגלית.

 

לימודי תעודה בשיווק

 

קורסי שיווק במסלול ערב מתקיימים במוסדות הלימוד הבאים:

 

  • אוניברסיטת בר אילן – המרכז להשתלמויות (גבעת שמואל) – הקורס נותן כלים לניהול משא ומתן ולקידום מכירות, לביצוע מחקרי שוק ולפעילות בשוק בינלאומי ואינטראקטיבי. הוא כולל 200 שעות אקדמיות ש – 20 מתוכן מוקדשות לעבודה על פרויקט. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע.

 

  • האוניברסיטה הפתוחה – המרכז ללימודי תקשורת (הכפר הירוק) – מקיימת קורס של שנה המיועד לבוגרי תואר ראשון ולסטודנטים. התכנית כולל נושאים כניהול קמפיין, רעיונאות, יחסי ציבור, שיווק דיגיטלי וקריאייטיב. המפגשים נערכים פעמיים בשבוע, אך המשתתפים נדרשים גם לבצע מטלות בבית ולהשלים פרויקט גמר.

 

  • Sumo – מכללה למדיה חברתית (חיפה, תל אביב וכפר סבא) – שם מציעים קורס בן 20 מפגשים או 80 שעות, המתמקד בזירה הדיגיטלית, וכולל נושאים כשיווק בפייסבוק, קידום ממומן, קידום אתרים אורגני, מיתוג וקריאייטיב, שיווק ברשתות חברתיות, מסחר אלקטרוני וכתיבה שיווקית.

 

  • המכללה לניו מדיה (תל אביב) – במקום זה מוצע מסלול מקיף של 265 שעות כיתה ו – 65 שעות עבודה עצמית, העוסק בשיווק באמצעות האינטרנט ומתמקד בקידום אתרים וביתרונות העסקיים שאפשר להשיג דרך האתר. בנוסף קיים קורס מנהלי מדיה חברתית הכולל 110 שעות אקדמיות.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב בשיווק ?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב בשיווק ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי ערב בשיווק