רוצה פרטים על קורס פיתוח מנהלים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פיתוח מנהלים

רוצה לדעת על קורס פיתוח מנהלים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פיתוח מנהלים

 

פיתוח מנהלים הינו תהליך של העצמת המנהל. תהליך זה עוזר לאתר את חזקותיו וחולשותיו של המנהל, וכן להגדיר את חזונו האישי והיעדים אליהם הוא שואף. העולם העיסקי המודרני הוא דינמי , תחרותי, ורב אתגרים. סביבה זו מחייבת את המנהלים להתפתח, להשתפר ולהתעדכן כל העת כדי להתאים עצמם לדרישות המשתנות ולהצעיד את הארגון קדימה.

 

הקורסים לפיתוח מנהלים פותחו במטרה לספק מענה לצורך זה ולסייע למנהלים המתפקדים בסביבה המודרנית לפתח מיומנויות ניהול, למצות את המשאבים הקיימים בארגון ואת יכולותיהם הניהוליות, לשכלל את החשיבה האסטרטגית ולהשתמש בטכניקות יישומיות הנדרשות בתהליכי קבלת החלטות בארגון. כמו כן, מטרת הקורסים לסייע למשתתפים לפתח תפיסה ניהולית אישית, לבנות כישורים עסקיים חשובים, ולרכוש ידע הרלוונטי להובלת צוותים.

 

 

למי מיועד הקורס?

 

קורס פיתוח מנהלים מיועד למנהלים בכירים ולמנהלים בדרגי ביניים, המעוניינים להעמיק את מיומנותיהם בניהול. כמו כן הקורס מיועד לעובדים שברצונם לצבור ידע ניהולי כדי להתקדם בהמשך דרכם. קהלי יעד נוספים של הקורס כוללים מנהלים בתפקיד בכיר ראשון, עתודה ניהולית, ומנהלי צוותים בארגונים. נוסף על כך, ישנם קורסים ייעודיים לבכירים בענפים מסוימים במשק, כגון בתחומי ההייטק, הרפואה, ועוד.

 

חלק מן הקורסים מיועדים לאקדמאים בעלי רקע מתאים בתחום הניהול. עם זאת, ישנם קורסים שבהם יכולים ללמוד גם מנהלים מנוסים שאינם אקדמאים, בכפוף להצגת ניסיון מקצועי רלוונטי.

 

 

נושאי הלימוד

 

להלן חלק מהנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס:

  • כלים לניהול זמן.
  • הנעת עובדים בארגון.
  • אסרטיביות ככלי ניהולי.
  • הגדרת תפקידי המנהל.
  • מיומנויות עבודה יצירתית.
  • הגדרת מטרות והאצלת סמכויות.
  • הקשיים וההתמודדויות בתפקיד הניהולי.
  • שיטות לניהול אפקטיבי של ישיבות ודיונים.
  • אסטרטגיות במשא ומתן פנימי וחיצוני לארגון.
  • שיטות להתמודדות עם לחץ ושחיקה בעבודה.
  • האינטליגנציה הרגשית הנדרשת לתפקיד ניהולי.
  • תכנון הניהול והגדרתו על פי מטרות ויעדים, תוך בקרה ומעקב שוטף.
  • ועוד.

 

מה משך הלימודים?

 

היקף הלימודים בקורס פיתוח מנהלים הינו בין חודשיים לשישה חודשים, בטווח שבין 50 - 140 שעות לימוד. הקורסים נערכים במתכונת המותאמת לצורכיהם של בכירים, המפגשים מתקיימים לרוב אחת לשבוע, בשעות אחר הצהריים או הערב. לעיתים מתאפשרת גם למידה היברידית, המשלבת באופן גמיש מפגשים פרונטליים עם שיעורים מקוונים שניתן ללמוד מן הבית או מן המשרד.

 

 

היכן לומדים?

 

  • בית הספר תפנית - האוניברסיטה הפתוחה (תל אביב) - בבית הספר תפנית של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה מתקיים קורס פיתוח כישורי ניהול, שמתאים למנהלים מתחילים ולמועמדים מוכשרים לתפקידי ניהול שמעוניינים לקדם ולשכלל את הידע שברשותם.

 

  • עזריאלי - הטכניון לימודי המשך (ירושלים) - קורס פיתוח מנהלים שעורכת יחידת לימודי ההמשך של עזריאלי והטכניון בירושלים נמשך כחמישה חודשים ובמהלכו מכירים שלל סגנונות ניהול כדרך להתקדמות בסולם המקצועי. לאורך הקורס דנים בשיטות להובלת פרויקטים, לניהול צוותים, להגעה ליעדים ועוד מיומנויות עסקיות חשובות.

 

  • מכללת גישות (רחובות, חיפה, וקורס מקוון) - מוסד הלימוד מציע קורס ניהול ופיתוח מיומנויות התנהגות למנהלים. המסלול מפתח את המיומנויות האישיות והניהוליות ומסייע למנהלים ולמועמדים לתפקידי ניהול למצות את המשאבים שטמונים בהם. היקף התכנית כ - 72 שעות לימוד אקדמיות.

    

  • קבוצת יוזמות (פריסה ארצית) - קבוצת יוזמות הינה חברה לייעוץ, אימון (Coaching) ופיתוח אסטרטגי. היקף קורס פיתוח מנהלים של קבוצת יוזמות הינו מאה ארבעים שעות לימוד אקדמיות. בוגרים אשר ייסימו את כל דרישות הקורס בהצלחה זכאים לתעודה מטעם קבוצת יוזמות.

  

  • להב - אוניברסיטת תל-אביב: מרכז "להב" פועל במסגרת הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב ומציע מגוון קורסים והכשרות בתחומי הניהול. קורס פיתוח המנהלים של מוסד זה כולל מפגשים ללמידת עמיתים, סדנאות, חקר מקרי בוחן, ועוד. היקף הקורס 10 מפגשים, בשעות הערב.

 

  • ההסתדרות הרפואית (רמת גן): ההסתדרות הרפואית עורכת קורס פיתוח מנהלים שהינו ייעודי לרופאות ולרופאים בתפקידים בכירים, המעוניינים בחיזוק המיומנויות המקצועיות שברשותם תוך התייחסות לאתגרים שעלו במהלך משבר הקורונה. היקף ההכשרה 5 מפגשים.

 

  • SQLabs (רמת גן): זוהי מכללה למקצועות ההייטק, המציעה גם קורס המיועד למועמדים לתפקידים בכירים בתעשייה, שברצונם לגבש זהות ניהולית, יכולות משא ומתן, וכלים לניהול זמן וצוותים, באופן המותאם לצורכי תעשיית ההייטק. היקף הקורס 5 מפגשים.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים המציעים קורס זה, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהי עלות הקורס?


עלות הקורסים נעה בין 6,000 - 15,000 שקלים בממוצע, ולעיתים אף למעלה מכך. קורסים קצרים או סדנאות בתחום זה כרוכים בעלות נמוכה יותר, בהתאם להיקפם. מחיר הקורסים מושפע גם ממתכונתם (פרונטלית, מקוונת, או היברידית), מהיקף ההכשרה המעשית והתרגול הנכללים בתכנית, ועוד.


קורס מנהיגות


זהו קורס נוסף בתחומי הניהול, אולם קיימים מספר הבדלים מרכזיים בינו לבין קורס פיתוח המנהלים. מבחינת קהל היעד, בעוד קורסים לפיתוח מנהלים מיועדים למי שעושים את צעדיהם ראשונים בתפקיד ניהולי, או לעתודה ניהולית, קורס המנהיגות מיועד לבכירים מנוסים שברצונם להרחיב את סל הכלים שברשותם. כמו כן, הדגש בתוכן הנלמד משתנה, בעוד בקורס פיתוח מנהלים מושם דגש על פיתוח כלים פרקטיים שיסייעו למנהלים בביצוע תפקידם, בקורס מנהיגות הדגש הוא על מיומנויות הנעת עובדים וניהול צוותים בארגון.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס פיתוח מנהלים?

רוצה לדעת יותר על קורס פיתוח מנהלים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס פיתוח מנהלים
שאלות הגולשים בנושא
קורס פיתוח מנהלים - מה אורך הקורס?
באלו ימים מתקיים קורס פיתוח מנהלים?