רוצה פרטים על קורס מסחר יומי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מסחר יומי

רוצה לדעת על קורס מסחר יומי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מסחר יומי

 

מהו מסחר יומי, ולמי מיועד הקורס?

 

בראש ובראשונה חשוב לציין כי בכדי לעסוק במסחר יומי חייבים להיות בעלי אמצעים. הסוחרים המנוסים המסוגלים להתאים את עצמם לתנאי השוק, יצליחו להרוויח מעליות וירידות השוק כאחד. ואולם, אף על פי שנהוג לומר שמסחר יומי הינו מקצוע למהמרים, בכדי לעסוק בתחום זה יש לדעת היטב את הסיכונים, אסטרטגיות פעולה ושליטה בשוק המניות.

 

קורס מסחר יומי מיועד לאנשים בעלי יכולת התמדה, השקעה, חוש אחריות מפותח, ידע כלכלי, וכאמור לאנשים בעלי אמצעים. חשוב לציין, שלמרות הדעה הרווחת, לא מדובר ב"כסף קל" או בהימורים קלים, על מנת לעסוק במסחר יומי מומלץ לרכוש ידע כלכלי רב בבורסה בכלל ובמסחר יומי בפרט.

 

קיראו עוד על: לימודי שוק ההון

 

מטרת הקורס

 

קורס מסחר יומי יעניק לכם את הידע הבסיסי הזה ויכשירו אתכם לעסוק במסחר יומי. כסוחרים יומיים אתם יכולים לעבוד באופן עצמאי מכל מקום העולם בתנאים ביתיים ונוחים ובזמנים גמישים.

 

המסחר היומי הוא תהליך של קנייתה ומכירתה של מניה בטווח קצר. סוחר יומי יכול לרכוש מניה בתחילתו של יום המסחר (עם פתיחת הבורסה) ולמכור אותה שעה, שעתיים או לקראת סגירתה של הבורסה. לרוב, הסוחרים היומיים רוכשים ומוכרים מספר של מניות בודדות ביום. קיימות שיטות שונות ואסטרטגיות פעולה לסחר מניות יומי, תוכנית הלימודים לקורס מסחר יומי תעניק לכם את כל הידע שאתם צריכים על מנת להתחיל לרכוש ולמכור מניות בעצמכם.

 

 

קהל יעד

 

קורס מסחר יומי מיועד לאנשים המעוניינים במקצוע או אנשים בעלי מקצוע המעוניינים בהשלמת הכנסה הדורשת השקעה מינמלית של כמה דקות ביום. בנוסף הקורס מיועד לבעלי מקצוע מהתחום כגון: אנשי עסקים, מנהלי תיקי לקוחות, סוחרים ומשקיעים אשר רוצים להרחיב ולהעמיק את הידע שלהם בתחום. חשוב לציין שאין צורך בידע מקדים בתחומי כלכלה ושוק ההון.

 

 

תוכנית הלימודים לקורס מסחר יומי

 

מטרת הקורס הינה הכשרת סוחרי יום לביצוע עסקאות לטווח קצר, תוך לימוד השימוש בטכנולוגיות מתקדמות במסחר, ומתן כלים אסטרטגיים יישומיים. בקורס לומדים להבין את התנהגות השוק על מנת להפיק רווחים באמצעות עסקאות יומיות.

 

התוכנית ללימודי קורס מסחר יומי מתמקדת במספר סוגי מסחר: מסחר יומי במט"ח, מסחר יומי בבורסה האמריקנית, מסחר יומי בזמן אמת, מסחר יומי בשוק ההון או מסחר יומי מעשי. בדרך כלל ישנה אפשרות לשילוב בין כמה קורסים במקביל כדי לקבל את כמות הידע המירבית בתחום המסחר למען רווחיות גדולה יותר בעתיד.

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים לקורס מסחר יומי כוללת בתוכה נושאים רבים ומגוונים כגון: מושגי יסוד הקשורים לשוק ההון, הגורמים המשפיעים על המסחר בשוק ההון, הכרת מערכות המסחר, חיתוך ממוצעים, זמנים נכונים וכדאיים למסחר במהלך היום, סטיות: היפוך ונסתרות, יומן נתונים, תנועת מחירים, ניהול נכון של כספים, בנייה וניהול אסטרטגייה למסחר ועוד. בחלק ממוסדות הלימוד כחלק מתוכנית הלימודים מתנסים הסטודנטים באופן מעשי במסחר יומי ובבניית תיק השקעות.

 

היכן ניתן ללמוד קורס במסחר יומי?

 

  • מכללת מיטב דש (תל אביב) - היקפו של קורס מסחר יומי במכללת מיטב דש הוא כ - 5 מפגשים. במסלול מתרגלים שלל טכניקות מסחר עכשוויות.

 

  • מכללת פסגות (ברחבי הארץ) - במכללה זו מתקיימים שלל קורסים בתחום שוק ההון, וכן הכשרות בענפים משיקים כגון פיננסים, יזמות עסקית ונדל"ן.

 

  • המרכז להשכלה פיננסית (תל אביב) - הקורס מועבר ע"י מאיר פרי בעל מקצוע וניסיון במסחר בשווקי העולם למעלה מ- 20 שנה. הקורס כולל 12 מפגשים וסה"כ 48 שעות אקדמאיות ומעשיות.

 

  • טריידנט קפיטל מרקטס בע"מ - טריידנט נוסדה ע"י מאיר ברק, סוחר מקצועי והיא משמשת כמרכז הכשרה לסוחרים עצמאיים הרוצים ללמוד ליצור הכנסה חודשית משוק ההון. קורס אישי המתבצע בביתו של הסטודנט או בבית המאמן האישי(לפי בחירת הסטודנט). הקורס כולל 8 מפגשים פרונטליים בני 3 שעות ועוד 40 מפגשים מעשיים בני 6.5 שעות בהנחיית אנאליסטים מקצועיים בחדר הלימוד האינטראקטיבי.

 

  • מכללת מגמות (פרישה ארצית) - במכללה זו מתקיים קורס המשלב בין תחום המסחר היומי לבין מסחר בוול סטריט. המסלול מתאים לסוחרים מנוסים שמעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום המסחר. כמו כן, מוסד הלימוד מציע קורס "טופ טריידר" שמקיף שלל אסטרטגיות מסחר.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי הקורס במסחר יומי יכולים להשתלב במגוון רב של משרות כגון: עבודה בבורסה, עבודה בחברות השקעות, עבודה באופן פרטי ועצמאי כסוחר במסחר יומי או בהשקעות ארוכות טווח.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מסחר יומי?

רוצה לדעת יותר על קורס מסחר יומי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס מסחר יומי
שאלות הגולשים בנושא
התלבטות בין לימודי מסחר יומי לבין מסחר בינוני