רוצה פרטים על פיתוח מנהיגות עסקית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פיתוח מנהיגות עסקית

רוצה לדעת על פיתוח מנהיגות עסקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


פיתוח מנהיגות עסקית

לא כולנו נולדנו להנהיג ורבים מאיתנו אף בורחים מכך, אך ישנם רבים הרוצים להפוך מעובדים או ממנהלים מהשורה למנהיגים בארגון בו הם עובדים. האם זה בכלל אפשרי? האם באמת אפשר ללמוד להיות מנהיג? רבים מהמומחים העוסקים בתחום סבורים שכן, ולכן מפתחו בשנים האחרונות לא מעט מסלולי לימודי העוסקים בלימודי מנהיגות

 

המנהיג עוסק בעיקר בחזון וברעיונות. הוא צריך לשאול את עצמו כיצד הוא רוצה שהעולם יראה ואיך מגיעים לכך. שאלה זו נכונה לתחומים רבים, בין אם מדובר בעולם העיסקי, עולם החינוך, עולם השיווק וכו’. כל ארגון צריך מנהיג כריזמטי שיעמוד בראשו, אשר יקבע את החזון והדרך, ילהיב וימריץ את העובדים ויהיה מודל לחיקוי עבורם. להיות מנהיג זוהי משימה לא פשוטה, במיוחד בשנים בהם ערכו של מושג המנהיגות הולך ופוחת. אין ספק שבעולם העיסקי, חברות אשר המנהלים שלהן הם גם מנהיגים טובים - מצליחות ומשגשגות הרבה יותר.

 

 

תוכנית לימודים

 

קורסי מנהיגות עסקית עוסקים בפיתוח יכולת מנהיגותית ובהן, היכולת להציג דוגמא אישית וחזון, היכולת להבין ולהניע אנשים, יכולת ארגונית ועוד. מלבד זאת הקורס מציג סגנונות מנהיגות שונים כמו מנהיג חיובי ומנהיג שלילי , מנהיג מתגמל או מנהיג מעצב. התוכנית מיועדת בעיקר למנהלים, מנכ"לים וסמנכ"לים, המעוניינים לרכוש יכולות חשובות המותאמות לעולם העסקים, הפרסום והשיווק.

 

נושאים נוספים הנלמדים בקורס הם:

 

  • ניהול משברים והזדמנויות
  • עיצוב חזון אסטרטגי
  • ניהול אנרגיה
  • התמודדות עם מערכות אנוש ועם מצבי לחץ
  • יצירת שינויים ברמה האישית והמערכתית
  • ועוד...

 

* המשתתפים בקורס נדרשים לקחת חלק גם בחלק מעשי הכולל קבוצות פסיכודרמה ,פיתוח מיומנויות חברתיות ומיומנויות חיים,

   התנהלות בקבוצות דינאמיות ובקבוצות תמיכה.

 

כמה זמן לומדים?

 

מגוון משך הלימודים בקורס מנהיגות עסקית משתנה בין המוסדות השונים, עם זאת ניתן לציין כי מרבית הקורסים אורכים בין 120 שעות ועד 280 שעות לימוד אקדמיות.

 

היכן לומדים?

 

הקורסים מוצעים במספר מוסדות לימוד כמו מכון מנדל למנהיגות, אורנים המכללה האקדמית לחינוך, המכללה האקדמית גליל מערבי, האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת חיפה, מכללת אפיק ועוד.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי ניהול פיננסי, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על פיתוח מנהיגות עסקית?

רוצה לדעת יותר על פיתוח מנהיגות עסקית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד פיתוח מנהיגות עסקית
שאלות הגולשים בנושא
קורס פיתוח מנהלים - מה אורך הקורס?
באלו ימים מתקיים קורס פיתוח מנהלים?
קורס מנהיגות עסקית - איפה מתקיים?